Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Παραίτηση Ρουσόπουλου

Παραιτήθηκε πριν από λίγο ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Θ. Ρουσόπουλος. Χρέη κυβερνητικού εκπρόσωπου αναλαμβάνει ο μέχρι στιγμής αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Ευ. Αντώναρος.
Το κείμενο της επιστολής παραίτησης που υποβλήθηκε νωρίς το απόγευμα από τον κ. Ρουσόπουλο στον πρωθυπουργό κ. Κώστα Καραμανλή έχει ως εξής:
«Σας υποβάλλω την παραίτηση μου από τη θέση του υπουργού Επικρατείας. Την απόφαση αυτή έλαβα με γνώμονα το συμφέρον της μεγάλης δημοκρατικής μας παράταξης η οποία βάλλεται με άθλιες μεθοδεύσεις.
Ως απλός βουλευτής, ελεύθερος από τις δεσμεύσεις που επιβάλλει η θέση του Εκπροσώπου της Κυβέρνησης θα μπορέσω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από την δόλια και παντελώς αθεμελίωτη επίθεση που έχει εξαπολυθεί κατά του προσώπου μου το τελευταίο διάστημα.
Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,
Θέλω με αυτήν την επιστολή να σας εκφράσω, για μια ακόμη φορά, τις θερμές μου ευχαριστίες για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε στα οχτώ χρόνια της ανέφελης συνεργασίας μας.
Θα συνεχίσω με οδηγό πάντοτε τις αρχές που ορίζουν τη ζωή μου
».
Ο Κώστας Καραμανλής αφού εξήρε την προσφορά του Θόδωρου Ρουσόπουλου στην κυβέρνηση και τη Νέα Δημοκρατία έκανε αποδεκτή την παραίτησή του.

12 σχόλια:

Trofonios είπε...

καλά τώρα, θα πνιγούμε από την υπερπληροφόρηση.

κ. Άλληερώτηση

Ανώνυμος είπε...

Εμείς χτες κι ο Ρουσόπουλος σήμερα!Ρε σεις μπας κι είναι πανάθα και δεν άντεξε άλλο

Ανώνυμος είπε...

Βοιωτέ,μην υποτιμάς ποτέ τον γιο ενός ταχυδρόμου που έγινε υπουργός.Εν τω μεταξύ,όταν ακούει κανείς τα...ακαταμάχητα επιχειρήματα του ΛΑ.Ο.Σ.κατά του Ρουσόπουλου,τόσο τον συμπαθεί.

Ανώνυμος είπε...

βοιωτε σχολιασμο δεν κανουμε?φοβασαι κατι?

Ανώνυμος είπε...

Από την φτωχομάνα Θεσσαλονίκη.
Αδέλφια πήγα στη Λαϊκή Αγορά.
Πείρα λίγα αντίδια 1,5-2 ευρώ το κιλό, τα άλλα 2-3 ευρώ το κιλό
Πήρα λίγο γαύρο 5 ευρώ το κιλό.
Δεν πήρα μήλα 1,25 ευρώ το κιλό.
Δεν πήρα σέλινο 3-4 ευρώ το κιλό.
Δεν πήρα σπανάκι 3 ευρώ το κιλό.
Δεν πήρα μανταρίνια 1,7-2,5 το κιλό.
Δεν πήρα κουνουπίδι 1,8-2,8 το κιλό.
Και δεν μιλώ για ντομάτες, μελιτζάνες, κολοκυθάκια κι όλα τα άλλα που είναι εκτός εποχής
Και ρωτώ τους Βουλευτές της Ν.Δ. τώρα που έφυγε ο Ρουσόπουλος και θα πάω στην Λαϊκή Αγορά θα μπορέσω να πάρω κάποιου πράγματα εποχής ποιο φτηνά.
Ήταν πρόβλημα κι αυτός κι ο Βουλγαράκης και πολοί άλλοι από σας, το μεγάλο Πρόβλημα όμως είναι η ΠΟΛΙΤΙΚΗ σας.

βοιωτός είπε...

Τροφώνιε,
όπως το είπες. Αλλωστε τι χρειαζόμαστε την πληροφόρηση;
Υπνοβάτη,
ο Ρουσόπουλος κρίνεται όπως όλοι μας από τις πράξεις του και όχι από την καταγωγή του.

βοιωτός είπε...

Ανώνυμε1,
δεν έχω επιπλέον πληροφορίες για τις κινήσεις του Θ. Ρουσ. από εδώ και κάτω.

βοιωτός είπε...

Ανώνυμε Σαλονικιέ,
με αυτές τις τιμές που όντως ισχύουν και οι αγρότες παραπονιούνται.
Ποια είναι η άλλη πολιτική με την οποία θα ήσουν ευχαριστημένος;

Ανώνυμος είπε...

Βοιωτέ,παρερμήνευσες τη φράση μου.Δεν έχω τίποτε με την καταγωγή κανενός-τον δε Ρουσόπουλο τον θεωρώ ευφυή και ευπρεπή-αλλά είναι λαϊκιστικό επιχείρημα.Ακριβώς επειδή δεν κρίνεται η καταγωγή του,προς τί η επίκληση στο συναίσθημα των δεκτών,μέσω αυτής της αναφοράς;
Ο Τσοβόλας ήταν ο "γιος του αγωγιάτη",ο Ψωμιάδης έσπευσε σήμερα να δηλώσει ότι είναι ο "γιος του πρόσφυγα"- κατά το παλαιό "κολίγα γιος του παππού μου ο πατέρας, κολίγα γιος του παππού μου ο παππούς...", σκέπτονται να κυβερνήσουν; Επιτέλους,ας αφήσουν τα γενεαλογικά δέντρα και ας μιλήσουν πολιτικά.

Ανώνυμος είπε...

Μήνυση Ρουσόπουλου κατά δημοσιογράφων και Alpha
Μήνυση κατά τηλεοπτικού σταθμού κατέθεσε ο Βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας κ. Θ. Ρουσόπουλος, όπως ανέφερε σε σχετική του δήλωση.
«Παραιτούμενος χθες ανέφερα ότι, ελεύθερος πια από τις δεσμεύσεις που απέρρεαν από τη θέση του Εκπροσώπου της Κυβέρνησης, θα υπερασπιστώ με κάθε νόμιμο μέσο τον εαυτό μου», τονίζει στη δήλωσή του ο κ. Ρουσόπουλος και συνεχίζει: «Προσφεύγω στη Δικαιοσύνη με κατάθεση μήνυσης και αγωγής προσωπικά κατά των δημοσιογράφων Γιώργου Αυτιά, Γιώργου Βλάχου και Γιάννη Ντάσκα καθώς και του τηλεοπτικού σταθμού ALPHA, για τα ψεύδη και τις αθλιότητες που συνέχισαν να εκτοξεύουν και σήμερα κατά του προσώπου μου. Η ανοχή μου απέναντι στις συκοφαντίες τελείωσε».

Ανώνυμος είπε...

Είμαστε η μόνη χώρα που μετέτρεψε το "όλοι είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου" στο αντίστροφο,για λόγους
εντυπωσιασμού.Ταυτόχρονα, ωστόσο,το γεεγονός αυτό αποτελεί ένα συντριπτικό χτύπημα στο μαλακό υπογάστριο όχι μόνο της πολιτικής ζωής,αλλά και της κοινωνίας.Θλιβερή πρωτοτυπία,αν μη τί άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν όχι μια ώρα πίσω, αλλά τετρακόσια χρόνια, υπνοβάτη, γιατί το κοινωνικό έίναι πολιτικό κι αντίστροφα.