Παραμελούν τον Αγιο Θωμά
Μετά τη δημοσίευση σειράς ρεπορτάζ από τον αθηναϊκό Τύπο και την παρέμβαση των blogs http://agiosthomas.blogspot.com/ και φυσικά http://www.viotia.blogspot.com/ φαίνεται να βρίσκεται κάποια λύση για το πόσιμο νερό στα Οινόφυτα.
Ομως, στον Αγιο Θωμά, παρότι οι εγκαταστάσεις είναι έτοιμες (νέο αντλιοστάσιο, συνδέσεις) το νέο δίκτυο παραμένει ανενεργό.
Τώρα που ο Θεοδωρόπουλος πήρε φόρα ας δει κι αυτό το ζήτημα. Δεν είναι πια και τόσο δυσεπίλυτο.
Επίσης, όπως πληροφορούμαστε, στις ανδρικές τουαλέτες του Δημοτικού Σχολείου του Αγίου Θωμά υπάρχουν από πολύ καιρό διαρροές και ουδείς γνωρίζει (αλλά μπορεί να υποψιαστεί από τη δυσωδία) τη χημική σύσταση του νερού που πάνω του πατούν τα αγόρια. Είναι απαράδεκτο, είναι απίστευτο να χρονίζει ένα πρόβλημα που λύνεται με ένα τηλεφώνημα σε έναν υδραυλικό. Ελπίζουμε να μην χρειαστεί να επανέλθουμε και ότι πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς το πρόβλημα θα έχει διευθετηθεί.
Αν, όμως, παρ' ελπίδα χρειαστεί να ξαναγράψουμε θα είμαστε πολύ σκληροί όπως είμαστε σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τη δημόσια υγεία και το δημόσιο χρήμα...
