Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιάννης Πατσαντάρας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιάννης Πατσαντάρας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Ο Αη Νικόλας στην Αντίκυρα και 50 φωτογραφίες

Το βράδυ της Δευτέρας 5 Δεκεμβρίου, ως είθισται, πραγματοποιήθηκε η περιφορά της εικόνας του Αγίου Νικολάου στην Αντίκυρα. Η συμμετοχή των πιστών ήταν μεγάλη και η κατάνυξή τους αισθητή. Η ψιλή βροχή που όμως συνοδευόταν από "γλυκό καιρό" δεν εμπόδισε Αντικυραίους κάθε ηλικίας να συνοδεύσουν την σεπτή εικόνα του προστάτη των ναυτικών και του Πολεμικού Ναυτικού Αγίου Νικολάου. Στην περιφορά της εικόνας παρευρέθηκαν οι τοπικές αρχές με επικεφαλής τον Δήμαρχο Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας Ιωάννη Πατσαντάρα, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Ευστάθιο Γιαννέλλο, τον Γιάννη Μίχο, τον περιφερειακό σύμβουλο Γιώργο Ζιώγα, την επικεφαλής της μείζονος μεοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο ΔΑΑ κ. Γρανιτσιώτη.
Ακολούθησε δείπνο που παρατέθηκε με αρκετούς καλεσμένους αλλά με την αρμόζουσα λιτότητα, με παρεϊστικη διάθεση και με ζεστασιά σε γνωστή ψαροταβέρνα της Αντίκυρας.
Δείτε το φωτορεπορτάζ.
http://viotiarecords.blogspot.com/2011/12/50.html
 


Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Αγιασμό... ανυπακοής στο Στείρι αποφάσισαν οι κάτοικοι (upd)


Στην ανοιχτή συζήτηση που έγινε  σήμερα Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011 στο Δημοτικό Σχολείο Στειρίου οι κάτοικοι του όμορφου βοιωτικού χωριού αποφάσισαν άμεσες ενέργειες και δράσεις για να αποτρέψουν την  κατάργηση  του μοναδικού σχολείου του Στειρίου, που έχει αποφασιστεί από το υπουργείο Παιδείας παρά τις σφοδρές αντιδράσεις των κατοίκων.

Συγκεκριμένα αποφασίστηκε ο αυριανός σχολικός αγιασμός να γίνει στο Νηπιαγωγείο Στειρίου όπου θα είναι παρόντες όλοι οι μαθητές του χωριού, δηλαδή και οι μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου και του Λυκείου, οι οποίοι δεν θα παρουσιαστούν στα σχολεία τους για λόγους διαμαρτυρίας. Κατόπιν οι κάτοικοι και οι μαθητές θα θα κατευθυνθούν προς της Λιβαδειά και τον αντιπεριφερειάρχη προκειμένου να παραδώσουν ψήφισμα διαμαρτυρίας. Αγνωστο παραμένει τι θα πράξουν οι μαθητές την Τρίτη.
Η viotia επικοινώνησε με τον δήμαρχο ΔΑΑ κ. Πατσαντάρα -ο οποίος βρίσκεται στο εξωτερικό για την εκδίκαση της υπόθεση του Διστόμου στη Χάγη- αλλά και τους αντιδημάρχους  ΔΑΑκκ. Οικονομάκη και Παπαϊωάννου.
Η θέση της δημοτικής αρχής του Δήμου ΔΑΑ διαμορφώνεται ως εξής: Οταν ελήφθη η απόφαση του υπουργείου Παιδείας για τη συγχώνευση των σχολείων ο Δήμος Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας κινήθηκε έγκαιρα και αποφασιστικά για τη διατήρηση των σχολείων στον Δήμο. Η ομόφωνη απόφαση που ελήφθη από το Δημοτικό Συμβούλιο ΔΑΑ δεν στάθηκε ικανή να ανατρέψει την απόφαση του υπουργείου Παιδείας. Ο Δήμος ΔΑΑ -ακολουθώντας την οδό της υπευθυνότητας- προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, δηλαδή στην με θεσμικό τρόπο προσπάθεια για την ανατροπή της απόφασης του υπουργείου Παιδείας και αναμένει με αισιοδοξία την ετυμηγορία της Θέμιδος. Σε όλες τις περιπτώσεις η αντίδραση του Δήμου δεν θα εκφεύγει των θεσμών και της νομιμότητας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο ο δήμαρχος ΔΑΑ κ. Γιάννης Πατσαντάρας όσο και οι αντιδήμαρχοι κκ. Οικονομάκης και Παπαϊωάννου εκφράζουν την συμπαραστασή τους στους κατοίκους του Στειρίου και τους μικρούς μαθητές, για τους οποίους η σχολική χρονιά αρχίζει επεισοδιακά. 

UPD
Στις 02.00 το πωί της 12 Σεπτεμβρίου λάβαμε το ακόλουθο δελτίο Τύπου:

Από την ανοικτή λαϊκή συνέλευση στο Στείρι.
Δελτίο τύπου
Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011 η ανοικτή λαϊκή συνέλευση που διοργάνωσε ο σύλλογος γονέων δημοτικού σχολείου Στειρίου με την συμμετοχή του πατέρα Εμμανουήλ, του αντιδημάρχου Στειρίου κ. Στέφανου Παπαϊωάννου, των δημοτικών συμβούλων κ.κ. Γιούλας Λουκά και Γιάννη Πάστρα, του προέδρου της τοπικής κοινότητας Στειρίου κ. Γεωργίου Χήνα και του τοπικού συμβούλου κ. Γιάννη Κουσκούκη. Παρευρέθηκαν επίσης ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Λουκάς  Ζάκκας, η περιφερειακή σύμβουλος κ. Δέσποινα Σπανούδη, ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων του δημοτικού σχολείου Αράχωβας κ. Χαράλαμπος Αλμπάνης, ο νομικός σύμβουλος του συλλόγου κ. Νώντας Κοτσικώνας, γονείς και αρκετοί κάτοικοι. 

 Η συνέλευση ξεκίνησε με ενημέρωση από την πρόεδρο του συλλόγου κας Νικολέτα Μόσχου και ακολούθησαν τοποθετήσεις των αιρετών και του κόσμου. Ακούστηκαν διάφορες ιδέες και προτάσεις και αποφασίστηκαν οι εξής δράσεις για την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου:

11. Αγιασμός των μαθητριών και μαθητών του δημοτικού σχολείου και νηπιαγωγείου Στειρίου στις 8,15 πμ. στο αύλιο χώρο του δημοτικού σχολείου.

2.     2. Συμβολική κατάληψη του δημαρχείου από τους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κατοίκων του Στειρίου.

3.     3. Κάτοικοι και μαθητές θα πραγματοποιήσουν συμβολική κατάληψη της περιφερειακής ενότητας Βοιωτίας και της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Βοιωτίας και θα αναπτύξουν τις θέσεις  και τις προτάσεις τους στον αντιπεριφερειάρχη κ. Γεώργιο Μουλκιώτη και στον διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κ.  Γεώργιο  Γκάρτζιος, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλες μορφές διαμαρτυρίας που αποφασίστηκαν στη χθεσινή συνέλευση.
Αυτά είχα να πω και ότι το ΞΕΝΙΑ της Λιβαδειάς πρέπει αμέσως να επαναλειτουργήσει.

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Η ορκωμοσία του Γιάννη Πατσαντάρα στον δήμο Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας και 40 φωτογραφίες

Πολύ μικρή αποδείχθηκε η αίθουσα τελετών στο δημαρχιακό μεγάρο Διστόμου για να στεγάσει τους πολίτες του νεοσυσταθέντος καλλικράτειου Δήμου Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας οι οποίοι ήθελαν να παρακολουθήσουν την ορκωμοσία της νέας δημοτικής αρχής που εξελέγη στις τοπικές εκλογές τον περασμένο Νοέμβριο.
Πρέπει να τονιστεί ότι πέρα από τη σημαντική προσέλευση δημοτών στην χθεσινοβραδινή ορκωμοσία ιδιαίτερη εντύπωση δημιουργούσε η ζεστή ατμόσφαιρα: τα χαμόγελα, οι θερμές ευχές μεταξύ των προσερχομένων ακόμη και ο σεμνός μπουφές με τα παραδοσιακά γλυκίσματα είχαν εκείνο το άρωμα των παραδοσιακών ελληνικών Χριστουγέννων "στο χωριό" και η όλη λιτή τελετή έδινε την αίσθηση μιας μεγάλης αλλά πάντως οικογενειακής σύναξης.
Την ορκωμοσία τέλεσε ο Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας κ. κ. Γεώργιος, ο οποίος όπως και ο ίδιος ανέφερε συνδέεται ιδιαίτερα με την περιοχή ως επί πολλά χρόνια ηγούμενος του Οσίου Λουκά και ο οποίος δώρισε στον Γιάννη Πατσαντάρα μια εικόνα της Θεοτόκου.
Ο νέος δήμαρχος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας Γιάννης Πατσαντάρας υποδεχόταν προσωπικά όλους τους δημότες, φίλους και συγγενείς με ένα πλατύ χαμόγελο και με χριστουγεννιάτικες ευχές.

Στη σύντομη ομιλία του ο κ. Πατσαντάρας ήταν και αυτή τη φορά πολύ καλός. Ο λόγος του ενώ είναι βαθύτατα πολιτικός δεν είναι ξύλινος κι ενώ είναι -όταν απαιτείται- ουσιωδώς τεχνοκρατικός δεν κουράζει. Ο νέος δήμαρχος ΔΑΑ υποσχέθηκε από την αρχή ριζικές τομές υποστηρίζοντας ότι  "σήμερα είναι μια ξεχωριστή ημέρα, για το Δήμο ο οποίος δεν αλλάζει απλώς σελίδα, αλλάζει βιβλίο" και αφού αναφέρθηκε στις δυσκολίες που η τοπική αυτοδιοίκηση ως πυλώνας της  εν κρίσει ευρισκομένης ελληνικής κοινωνίας αντιμετωπίζει εξέφρασε την απόλυτη εμπιστοσύνη του στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο κ. Πατσαντάρας επιβεβαίωσε την πολυδιάστατη πολιτική του στόχευση και προέταξε το όραμά του: "Το όραμα μου ως Δήμαρχος, στοχεύει σε ένα Δήμο σύγχρονο, ικανό να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις του σήμερα, έτοιμο να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες του αύριο και με τη δυνατότητα να οικοδομεί για το απώτερο μέλλον", είπε και δικαιώνοντας την υπερκομματική και ενωτική του δημοτική πρωτοβουλία προσέθεσε απευθυνόμενος σε όλους τους δημότες: "Είμαι βέβαιος ότι θα είστε δίπλα μας, σε έναν αγώνα που θα δώσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Όλοι μαζί να οικοδομήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, και με αποφασιστικότητα, με συνέπεια, πείσμα και κυρίως με αισιοδοξία και προοπτική, να πορευτούμε στο μέλλον. Ως πρώτος Δήμαρχος του Νέου Δήμου μας, έχοντας όραμα ένα Δήμο Πρότυπο δηλώνω σήμερα από τη θέση αυτή, ότι η νέα Δημοτική Αρχή θα φροντίζει να διατηρείται και να ενισχύεται η συνοχή της κοινωνίας μας. Χωρίς ομαδοποιήσεις, αποκλεισμούς και διακρίσεις". 
Αξίζει να σημειωθούν οι ιεραρχημένες προτεραιότητες της νέας δημοτικής αρχής για την τετραετία 2011-2014 στον ΔΑΑ όπως αναλύθηκαν από τον νέο δήμαρχο και οι οποίες  περιλαμβάνουν:
1. τη βελτίωση της διοικητικής ικανότητας του Δήμου με κατάλληλη οργάνωση και με στόχο την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των δημοτών μας
2. τη βιώσιμη ανάπτυξη της Τοπικής Οικονομίας και στην διατήρηση υψηλών ποσοστών Απασχόλησης
3. τη φροντίδα για το Περιβάλλον και την βελτιστοποίηση της Ποιότητας Ζωής
4.την ανάπτυξη της Κοινωνικής Πολιτικής, της Παιδείας, του Πολιτισμού και του Αθλητισμού
5. την διεκδίκηση και αξιοποίηση πόρων από κάθε διαθέσιμο πρόγραμμα Εθνικό η της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και Ειδικά Αναπτυξιακά Προγράμματα ώστε να εξαντλήσουμε τις όποιες χρηματοδοτικές δυνατότητες
6. τη στήριξη της επιχειρηματικότητας
7. Τον εθελοντισμό
Το παρών στην ορκωμοσία του Γιάννη Πατσαντάρα έδωσαν ο απερχόμενος δήμαρχος Διστόμου κ. Πανουργιάς, ο πρώην δήμαρχος κ. Παπαχρήστος, ο απερχόμενος δήμαρχος Αράχωβας κ. Ανδρέου και αρκετοί πολιτικοί παράγοντες που θα δείτε στο φωτορεπορτάζ μαζί με ολόκληρη την ομιλία του δημάρχου ΔΑΑ. Δείτε.  

Η ορκωμοσία του Γιάννη Πατσαντάρα στον δήμο Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας και 40 φωτογραφίες