Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σαράντι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σαράντι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Τσουνάμι από τη στεριά στο Σαράντι! Εσπασε το κανάλι του Μόρνου!


Πλημμυρισμένος παραμένει αυτή την ώρα ο παραθαλάσσιος οικισμός Σαράντι στη Βοιωτία ύστερα από τη ζημιά που παρουσιάστηκε νωρίτερα στον αγωγό που μεταφέρει νερό από τον Μόρνο στην Αθήνα.

Δυνάμεις της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής επιχειρούν στο σημείο, καθώς αγροτικές εκτάσεις αλλά και δέκα με δεκαπέντε περίπου σπίτια έχουν πλημμυρίσει. Τα ορμητικά νερά του χειμάρρου παρέσυραν δέντρα και ο δρόμος παραμένει κλειστός.

Την ίδια στιγμή, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Θήβας έχει αναλάβει την απάντληση υδάτων από τα σπίτια των κατοίκων.

Σε δήλωση του ο γ.γ. Δημοσίων Έργων, Γιάννης Οικονομίδης δήλωσε ότι το μήκος του ρήγματος στο κανάλι του Μόρνου εκτείνεται στα εξήντα μέτρα.

Διαβεβαίωσε, πάντως, ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με την υδροδότηση της Αθήνας, αφού, μόλις διυληθεί το νερό, που υπάρχει στο κανάλι, από το σημείο της ζημιάς μέχρι την Αθήνα, η ΕΥΔΑΠ θα θέσει σε εφαρμογή τα συστήμα απάντλησης νερού από Υλίκη και Μαραθώνα.

Όπως είπε ο κ. Οικονομίδης, στο σημείο της ζημιάς του αγωγού, υπήρξε κατολίσθηση σε μήκος εξήντα μέτρων και οφείλεται είτε στις βροχοπτώσεις, είτε σε διαρροή του ίδιου του καναλιού. Διευκρίνισε, επίσης, ότι δεν κινδύνευσαν άνθρωποι στο χωριό, αλλά ωστόσο φαίνεται να έχουν κατακλυστεί από τα νερά, γεωργικές εκτάσεις.

Η zougla.gr επικοινώνησε με την ΕΥΔΑΠ, η οποία επιβεβαίωσε ότι λίγο μετά τις 13:00 παρουσιάστηκε ζημιά στον αγωγό ύδρευσης που προέρχεται από την περιοχή του Μόρνου. Στο σημείο έσπευσε άμεσα κλιμάκιο της ΕΥΔΑΠ με σκοπό την αποκατάσταση της ροής του καναλιού. 
www.zougla.gr

Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Σεισμός 4,1 R στον Κορινθιακό

Στον Κορινθιακό Κόλπο, ανάμεσα στο Σαράντι και το Ξυλόκαστρο, εντοπίζεται το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης που καταγράφηκε στις 14:59 την Κυριακή 17 Μαΐου 2009. Το μέγεθος του σεισμού δίδεται 4,1 R από Ευρωμεσογειακό Σεισμολογικό Ινστιτούτο. H ασθενής σεισμική δόνηση έγινε αισθητή στη Βοιωτία, και στη Λιβαδειά, χωρίς να αναφερθούν θύματα ή ζημίες.