Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δήμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δήμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Κοπή δέντρων στο κέντρο της Λιβαδειάς

Πιθανότατα έχει χαθεί ο έλεγχος. Πώς αλλιώς να εξηγήσουμε την ενέργεια συμπολίτη μας επιχειρηματία, που διατηρεί κατάστημα σε κεντρικότατο σημείο της Λιβαδειάς, και ο οποίος εν ψυχρώ "έκοψε" τα δύο δέντρα που υπήρχαν στο πεζοδρόμιο μπροστά από την επιχείρησή του. Μέρα μεσημέρι!!!
Ο ίδιος ο επιχειρηματίας ισχυρίζεται ότι έχει άδεια, όμως από τον Δήμο Λεβαδέων λένε ότι δεν ευσταθεί τέτοιος ισχυρισμός και ότι θα γίνουν οι δέουσες ενέργειες -περιλαμβανομένης ίσως και δικαστικής προσφυγής- προκειμένου να έχουμε "επαναφορά στην προτέρα κατάσταση", δηλαδή στην αποκατάσταση της ζημίας.
Φυσικά, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό στο κέντρο της Λιβαδειάς: Πέρυσι είχαμε αποκαλύψει παρόμοια περίπτωση στον πεζόδρομο της Μπουφίδου. Μετά τη δημοσιοποίησή της από τη viotia η ζημία αποκαταστάθηκε εν μέρει. Εδώ: Ποιος πήρε τα δέντρα;
Αυτά είχα να πω και ότι το ΞΕΝΙΑ της Λιβαδειάς πρέπει αμέσως να λειτουργήσει

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Σημαντική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λιβαδειάς στις 5 Μαρτίου

Αυτά είναι τα 7 πρώτα θέματα της ημερήσιας διάταξης στο Δημοτικό Συμβούλιο της 5ης Μαρτίου στη Λιβαδειά.

1.Τροποποίηση Οργανισµού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήµου Λεβαδέων.
2. Λήψη απόφασης για παραχώρηση δασικής έκτασης 70 στρεµ. για την κατασκευή εγκαταστάσεων του Πανεπιστηµίου Στερεάς Ελλάδας.
3. Ανάκληση της 267/07 απόφασης του Δηµοτικού Συµβουλίου και επαναφορά στη Δ.Ε.Τ.Ε.Λ. του υπαλλήλου Δελή Ιωάννη για τις ανάγκες εκκαθάρισης αυτής.
4. Μεταφορά εργαζοµένων της Δ.Ε.Π.Α.Λ. στο Δήµο Λεβαδέων και Ν.Π. αυτού.
5. Ορισµός Προέδρου και συγκρότηση Διοικητικού Συµβουλίου του Δηµοτικού Νοµικού Προσώπου «Σχολική Επιτροπή 4ου- 10ου Δηµοτικών Σχολείων» για το διάστηµα από 18-1-2008 έως 31-12-2010.

6. Ορισµός Προέδρου και συγκρότηση Διοικητικού Συµβουλίου του Δηµοτικού Νοµικού Προσώπου «Σχολική Επιτροπή 4ου- 9ου- 12ου Νηπιαγωγείων» για το διάστηµα από 21-1-2008 έως 31-12-2010.
7. Σύναψη δανείου ύψους 3.800.000,00 ευρώ µε σκοπό την αγορά ιδιωτικού ακινήτου προς στέγαση των υπηρεσιών του Δήµου Λεβαδέων.

Υπάρχουν άλλα 3ο(!) θέματα προς συζήτηση και όσο καλοπροαίρετος και αν είναι κανείς αναρωτιέται: είναι δυνατόν να συζητηθούν στην ίδια συνεδρίαση ο χώρος για το Πανεπιστήμιο, η λήψη τεράστιου δανείου για την αγορά Δημαρχείου και η τροποποίηση του Οργανισµού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήµου Λεβαδέων; Μήπως κάποιοι προσπαθούν για μια ακόμη φορά να υποβιβάσουν το Δημοτικό Συμβούλιο σε απλό επικυρωτή αποφάσεων που έχουν ληφθεί σε άλλα γραφεία;
Δείτε εδώ τα όλα τα σημερινά θέματα της ημερήσιας διάταξης.Το Δημοτικό Συμβούλιο Λιβαδειάς στις 5 Μαρτίου
Θα επανέλθουμε σήμερα. Μείνετε συντονισμένοι.

Αυτά είχα να πω και ότι το ΞΕΝΙΑ της Λιβαδειάς πρέπει αμέσως να λειτουργήσει.

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Στα δικαστήρια για τη ΔΕΠΑΛ

Αύριο Τρίτη το πρωί εκδικάζεται η μήνυση που έχει υποβάλει η Επιθεώρηση Εργασίας στη διοίκηση της ΔΕΠΑΛ για μη καταβολή δεδουλευμένων προς τους εργαζομένους μέχρι Απρίλιο(!!!) του 2007. Κατηγορούμενοι ο τέως και ο νυν πρόεδρος κκ. Χρ. Κουτρομάνος και Ιω. Σκαλτσάς αντίστοιχα.

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Το Σωματείο Εργαζομένων Δημοτικών Επιχειρήσεων για την απεργία

Θα συμμετάσχει ενεργά στην απεργιακή συγκέντρωση της 12ης Δεκεμβρίου το Σωματείο Εργαζομένων στις Δημοτικές Επιχειρήσεις του Δήμου Λιβαδειάς.
Διαβάστε με προσοχή την ανακοίνωση για να αντιληφθείτε σε πόσο δύσκολη κατάσταση έχουν περιέλθει οι εργαζόμενοι στη ΔΕΠΑΛ. Επίσης εντυπωσιακή είναι και η καταγγελία για τα προγράμματα STAGE που φωτογραφίζει συγκεκριμένους επιχειρηματίες.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΛΕΒΑΔΕΩΝ

Λιβαδειά 10/12/2007

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Σωματείο Εργαζομένων στις Δημοτικές Επιχειρήσεις του Δήμου Λιβαδειάς, με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου αλλά και της Γενικής Συνέλευσης των μελών του, αποφάσισε να συμμετέχει ενεργά στην απεργιακή συγκέντρωση της 12ης Δεκεμβρίου, που θα πραγματοποιηθεί στις 10:30 το πρωί στον πεζόδρομο.

Αντιδρούμε μαζί με όλους τους εργαζομένους κι αγωνιζόμαστε, να μην περάσουν τα σχέδια όλων εκείνων που μας θέλουν να δουλεύουμε ως τα βαθιά γεράματα, χωρίς δικαιώματα.
Που υποθηκεύουν το μέλλον των παιδιών μας.
Που στην εποχή που ο παραγόμενος πλούτος και με τις δυνατότητες της τεχνολογίας έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη, εμάς μας θεωρούν «κόστος».
«Κόστος» οι μισθοί, «κόστος» η Κοινωνική Ασφάλιση, «κόστος» η υγεία, η παιδεία……. «Κόστος» η ίδια μας η ζωή……..

Εμείς οι εργαζόμενοι στη ΔΕΠΑΛ γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι σημαίνει όλες τις αμαρτίες των εκάστοτε διοικήσεων να τις πληρώνουν οι εργαζόμενοι.
Τι σημαίνει όσοι διαχειρίζονται την εξουσία, ενώ είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για τα συσσωρευμένα προβλήματα, να σου ζητούν να κάνεις διάλογο για να βρεθούν λύσεις……
Αυτή τη στιγμή, οι οικογένειες 60 εργαζομένων στη ΔΕΠΑΛ αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης, καθώς είναι απλήρωτοι έως και 14 μήνες …….
23 από αυτούς, -κυρίως όσοι εργάζονται στα μαγαζιά της Κρύας-
βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας και σε αναζήτηση μεροκάματου ή του επιδόματος του ΟΑΕΔ εδώ και περίπου τρεις μήνες.

Την ίδια στιγμή, μέσω της ΔΕΠΑΛ, προσλαμβάνονται με τα γνωστά προγράμματα «εργασιακής εμπειρίας» STAGE, εργαζόμενοι, χωρίς ασφαλιστικά δικαιώματα, βάζοντας ζεστό χρήμα στις τσέπες συγκεκριμένου ιδιοκτήτη ΚΕΚ, η σύζυγος του οποίου, όλως τυχαίως, είναι μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΠΑΛ.

Τα 4 τελευταία χρόνια, ο μοναδικός τρόπος μέσω του οποίου πληρωνόμαστε είναι τα δικαστήρια. Το μέλλον παραμένει αβέβαιο, καθώς η Δημοτική Αρχή όχι απλώς δεν ξεκαθαρίζει τον τρόπο με τον οποίο προτίθεται να λύσει το πρόβλημα, αλλά και οι διαβεβαιώσεις της ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουμε πληρωθεί μέσω σχετικού δανείου διαψεύδονται από τα γεγονότα: Μέχρι σήμερα, δεν έχουν κατατεθεί ούτε τα σχετικά δικαιολογητικά!!!

ΑΒΕΒΑΙΗ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΔΩΡΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!
Η προσπάθεια να ρίξουν τα βάρη για την κατάντια της ΔΕΠΑΛ στους εργαζόμενους δεν πείθει πια κανέναν. Ας αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους.

Ως Σωματείο Εργαζομένων, είμαστε αποφασισμένοι:

· Καμία χαμένη θέση εργασίας
· Όλοι οι εργαζόμενοι να περάσουν στο Δήμο
· Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων
Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΑΛΕΚΟΣ ΚΑΡΚΑΝΑΣ ΛΙΑΝΑ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Γιατί καθεύδουν οι τοπικές αρχές

Οργιο παρανομιών στις όχθες της Ερκυνας-Καταστρέφεται το ποτάμι της Λιβαδειάς

Λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο άρθρο που περιλαμβάνει σοβαρότατες καταγγελίες.

Γράφει ο "απορών επώνυμος"


Τον τελευταίο καιρό περπατώντας στις όχθες τις Έρκυνας έμεινα
έκπληκτος με την αυθαίρετη οικοδομική δραστηριότητα που επικρατεί
χωρίς κανείς να επεμβαίνει. Στο κτίριο της Φιλαρμονικής ξεφύτρωσε ενας
σκεπαστός εξώστης με μία εντελώς παράνομη και αντιαισθητική καμινάδα
που κρύβει το μισό ποτάμι.
Την δόξα του προηγούμενου ζήλεψε και ο ιδιοκτήτης του "Καφωδείου" που κατασκευάζει παρόμοιο αυθαίρετο εξώστη, ενώ για να
πάρει άδεια επρεπε να έχει γκρεμίσει και το τσιμεντένιο μπαλκόνι και τον
"φούρνο"( !!!) που εμποδίζει την προσπέλαση της όχθης.
Επίσης πολλοί ιδιοκτήτες έχουν χτίσει στα μπαλκόνια τους αυθαίρετα, ότι
μπορεί κανεις να φανταστεί , με αποτέλεσμα ή εμφάνιση των όψεων να είναι άθλια.
Η Πολεοδομία , η Αστυνομία, ο Δήμος δεν έχουν δεί τίποτα;
Το μοναδικό αξιοθέατο που έχει η πόλη μας θα το αφήσουμε να το
καταστρέψει η "ιδιωτική πρωτοβουλία";


Προχτές έμαθα ότι ο ιδιοκτήτης οικοπέδου στην οδό Λάππα και ποταμού Ερκυνας ζητάει απο τον Δήμο την κατεδάφιση του ιστορικού διωρόφου πετρόχτιστου κτιρίου ιδιοκτησίας του Δήμου για να μπορέσει να αποχτήσει αυτός δρόμο με θέα προς το ποτάμι (ζήλεψε την δόξα του άλλου εργολάβου που ο Δήμος με λεφτά της Ευρ. Ενωσης του κατασκεύασε δρόμο πάνω στη όχθη της Ερκυνας, γιά να κερδίσει ύψος δύο ορόφων).
Γιατί ο Δήμος δεν κινεί την διαδικασία κήρυξης των παραπάνω κτιρίων σαν διατηρητέων;
Πλάι στό Εμπορικό Επιμελητήριο νά σηκωθεί ένα τριώροφο που θα το εξαφανίσει εντελώς;


(Η φωτογραφία είναι της viotia και έχει ληφθεί πολύ καιρό πριν).

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

Διαψεύδει Γκριτζάπη για το γήπεδο ο Ψυχογιός

"Είμαι ανιδιοτελώς στην υπηρεσία του
Δήμου Λεβαδέων" λέει ο μηχανικός

Διαψεύδει τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Λιβαδειάς κ. Ηλία Γκριτζάπη ο γνωστός πολιτικός μηχανικός κ. Παναγιώτης Ψυχογιός σχετικά με τα έργα στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης μας.
Σε επιστολή που απευθύνει στον Ρ/Σ "Σείριος"-όπου ο κ. Γκριτζάπης έδωσε συνέντευξη- και κοινοποιεί προς τη εφημερίδα μας ο κ. Ψυχογιός διαψεύδει τα λεχθέντα από τον κ. Γκριτζάπη περί πληρωμής του ως μελετητού για το έργο «Αναβάθμιση Υποδομών Δημοτικού Σταδίου Λειβαδιάς» από τον πρόεδρο της ΠΑΕ Λεβαδειακός κ. Ιω. Κομπότη. Επιπλέον αμφισβητεί και την δυνατότητα και την ικανότητα του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Λιβαδειάς και να γνωρίζει και να κρίνει την υπόθεση για την οποία είναι ενημερωμένος ο δήμαρχος Λεβαδέων και καταλήγει: "Καλό θα ήταν ο κ. Γκριτζάπης να καταλάβει ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που εργάζονται και ξοδεύουν ανιδιοτελώς τον κόπο τους, τον χρόνο τους και τα χρηματά τους στην υπηρεσία του Δήμου Λεβαδέων και αν δεν αναγνωρίζει την προσφορά τους, τουλάχιστον να μην τους προσβάλλει".
Ολόκληρη η επιστολή (με σύνταξη και ορθογραφία του Παναγιώτη Ψυχογιού) έχει ως εξής.

ΠΡΟΣ: Σείριος FM
ΔΗΛΩΣΕΙΣ κ. ΓΚΡΙΤΖΑΠΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΣΑΣ ΣΕΙΡΙΟΣ FM (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΤΕ)
Κύριε Διευθυντά
Με εκπληξή μου πληροφορήθηκα ότι ο κ. Γκριτζάπης ομιλών σαν πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου στο σταθμό σας, δήλωσε, ότι οι μελετητές της μελέτης «Αναβάθμιση Υποδομών Δημοτικού Σταδίου Λειβαδιάς» έχουν πληρωθεί γιά την μελέτη που συνέταξαν, απο τον πρόεδρο της «ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ» κ. Κομπότη.

Σαν ένας απο τους μελετητές και ειδικώτερα της Στατικής Μελέτης του έργου, σας πληροφορώ ότι ακόμα δεν έχουμε πληρωθεί, ούτε την αρχική οριστική μελέτη που συντάξαμε το 2005 για λογαριασμό της ΠΑΕ και με την οποία δημοπρατήθηκε το έργο, πολύ περισσότερο δε εγώ δεν πληρώθηκα ούτε για τις μεταγενέστερες τέσσερεις ( 4 ) !!! Μελέτες Εφαρμογής που συνέταξα για να προσαρμόσω τις Στατικές επιλύσεις, τα γενικά σχέδια και τα σχέδια λεπτομερειών, με τα κατασκευασθέντα στο έργο απο τον Αναδόχο με την επίβλεψη της Τεχνικης Υπηρεσίας του Δήμου, έτσι ώστε το έργο να είναι ασφαλές και σύμφωνο με τους ισχύοντες Κανονισμούς.

Δεν καταλαβαίνω πώς και με ποιά ιδιότητα ο κ. Γκριτζάπης μπορεί να βεβαιώσει ή να διαψεύσει πράγματα τα οποία αφορούν τρίτους (και βέβαια όχι τον Δήμο Λεβαδέων, γιατί ο Δήμος απλώς απεδέχθη τη δωρεά της μελέτης απο την ΠΑΕ) και μάλιστα που έγιναν σε περίοδο που εκείνος ιδιώτευε και δεν είχε καμμία σχέση με το έργο ή τις διαδικασίες του.
Και επί πλέον όφειλε (ως «μη γνωρίζων») να μη διαψεύσει τον Δήμαρχο κ. Τσιφή, τον οποίο όπως και τους υπολοίπους Δημοτικούς Συμβούλους της Πλειοψηφίας, έχω ενημερώσει από τον Μάρτιο του 2007, (δεν ενθυμούμε άν ήταν παρών ο κ. Γκριτζάπης), με έγγραφα και αποδείξεις Τραπεζών τα οποία και τους επέδειξα, από τα οποία προκύπτει ότι επέστρεψα στην ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ το ποσό αμοιβής που είχε κατατεθεί στον Λογαριασμό μου, μείον τις υποχρεωτικές κρατήσεις τρίτων δηλαδή της εφορίας (ΦΕΜ,ΦΠΑ) και του ΤΕΕ, απαραίτητες για να εκδοθεί η οικοδομική άδεια του έργου, ή να ρωτήσει εμένα προσωπικά και να μάθει, πριν βγεί και κάνει δηλώσεις για πράγματα που δεν ξέρει.

Καλό θα ήταν ο κ. Γκριτζάπης να καταλάβει ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που εργάζονται και ξοδεύουν ανιδιοτελώς τον κόπο τους, τον χρόνο τους και τα χρηματά τους στην υπηρεσία του Δήμου Λεβαδέων και αν δεν αναγνωρίζει την προσφορά τους, τουλάχιστον να μην τους προσβάλλει.

Λειβαδιά 18/11/2007

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ
Πολιτικός Μηχανικός
Άμισθος Ειδικός Σύμβουλος Δημάρχου Λεβαδέων
Υ.Γ. Παρακαλώ την κ. Σφυρή να το διαβάσει κατά την ώρα της εκπομπής της που έγιναν και οι δηλώσεις του κ. Γκριτζάπη.

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Η πλατεία της Λιβαδειάς

Ξεκίνησαν τα έργα για τη ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Λιβαδειάς. Ηδη η κεντρική πλατεία της πόλης έχει κατασκαφεί από χωματουργικά μηχανήματα της Τετρακτύς ΑΤΕ.
Τα έργα ήταν προγραμματισμένα, ίσως μάλιστα να αρχίζουν καθυστερημένα, όμως η δημοτική αρχή ελπίζει ότι θα πάρει και μια επικοινωνιακή ανάσα η παράταξη Τσιφή -η οποία πλήττεται όλο και πιο καίρια από την αντιπολίτευση.

Μείνετε συντονισμένοι: Το χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο στη Λιβαδειά.

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Κρίσιμο Δημοτικό Συμβούλιο στη Λιβαδειά

Υιοθετώντας την πρόταση της viotia (Σοκ και δέος - Το πόρισμα για τη ΔΕΠΑΛ 3 ), ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο Λιβαδειάς κ. Χρήστος Παλαιολόγος, δήλωσε ότι η παράταξή του έχει προσφύγει στον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης για την κατασκευή του Μουσείου στο Ζερίκι, το Γήπεδο και τη ΔΕΠΑΛ.

Με τον τρόπο αυτό ο κ. Παλαιολόγος αναλαμβάνει το μέρος της ευθύνης που του αναλογεί για να ανακοπεί η πορεία της -θεσμικής, πολιτικής, οικονομικής, κοινωνικής- προϊούσας παρακμής που ακολουθεί εδώ και πολύ καιρό ο Δήμος Λεβαδέων.

Εκείνο που μένει είναι να δούμε στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο ποιοι από τους δημοτικούς συμβούλους θα τολμήσουν τη ρήξη που είναι απαραίτητη για την αναγέννηση του Δήμου και για την αναβάθμιση του ίδιου του Δημοτικού Συμβουλίου και ποιοι θα κλείσουν, για λόγους μικροπολιτικής σκοπιμότητας, τα μάτια και θα αφήσουν τη Λιβαδειά να κατρακυλά όλο και πιο χαμηλά στο βούρκο της ανυποληψίας.
Σοκ και δέος - Το πόρισμα για τη ΔΕΠΑΛ


Για τη συνέντευξη Παλαιολόγου και την απάντηση Τσιφή (με επιστολή-δελτίο Τύπου όπου ο συντάκτης συγχέει με μυθιστορηματικό τρόπο πρόσωπα και παρατάξεις - ενικούς και πληθυντικούς- έργα και οράματα) θα τα πούμε μετά το αποψινό Δημοτικό Συμβούλιο.

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2007

Οι εργαζόμενοι στη ΔΕΠΑΛ κατά Τσιφή

Από το Σωματείο Εργαζομένων Δημοτικών Επιχειρήσεων Δήμου Λεβαδέων λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη ανακοίνωση.

Ανακοίνωση
Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε όλο και συχνότερα μάρτυρες μιας αγωνιώδους προσπάθειας από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής και της Διοίκησης της ΔΕΠΑΛ, να μετατεθούν οι ευθύνες όλων εκείνων που επί σειρά ετών ασκούν Διοίκηση, με διαφορετικό κάθε φορά όνομα, στους μόνους που δε φέρουν ευθύνη για την κατάντια της ΔΕΠΑΛ, τους εργαζόμενους.

Η καθεμία από τις Διοικήσεις που πέρασαν κατηγορεί την προηγούμενη, κι όλες μαζί τους εργαζόμενους για τα συσσωρευμένα προβλήματα της Επιχείρησης.
Δεν αποτελεί πρωτοτυπία του κ. Τσιφή το επιχείρημα ότι κατά τη διάρκεια της δικής του θητείας έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τους εργαζόμενους! Το ίδιο έλεγε κι ο κ. Ρούσσαρης όταν ανέλαβε…! Ότι δηλαδή τα χρέη είναι του κ. Παλαιολόγου κι εκείνος είναι εντάξει απέναντι στους εργαζόμενους….

Το γεγονός είναι ότι από το 2000 -οπότε κι άρχισε να εμφανίζεται το πρόβλημα- μέχρι και σήμερα, η καθυστέρηση στην καταβολή των μισθών κυμαίνεται από 3 έως 10 και σε κάποιες περιπτώσεις και 12 μήνες.

Το να λέει η σημερινή Δημοτική Αρχή ότι μέχρι σήμερα έχει πληρώσει «400.000 στους εργαζόμενους και μόνο 180.000 στους προμηθευτές», δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική καθώς αποκρύπτει ότι στο πρώτο ποσόν (που δεν είναι και ακριβές) περιλαμβάνονται μισθοδοσίες, δώρα, επιδόματα, άδειες κλπ για 60 εργαζόμενους, ενώ αντίθετα το δεύτερο ποσόν αφορά εξοφλήσεις τιμολογίων ενός εξαμήνου, 20 προμηθευτών.
Η προσπάθεια που γίνεται να βρεθούμε σε κόντρα με τους προμηθευτές πέφτει στο κενό, καθώς εμείς δεν διεκδικούμε τίποτε περισσότερο απ` αυτό που μας ανήκει.


Σε κάθε περίπτωση βεβαίως, σημασία δεν έχει τι έδωσες, αλλά τι έπρεπε να είχες δώσει. Και το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι 60 οικογένειες έχουν πρόβλημα επιβίωσης καθώς τους οφείλονται δεδουλευμένα 6 έως 10 και πλέον μηνών.

Οι εργαζόμενοι στα μαγαζιά της Κρύας βρίσκονται εδώ κι ένα περίπου μήνα σε επίσχεση εργασίας, όχι από καπρίτσιο αλλά σε αναζήτηση μεροκάματου και του επιδόματος του ΟΑΕΔ προκειμένου να συντηρήσουν τις οικογένειές τους.

Τα 4 τελευταία χρόνια, ο μοναδικός τρόπος μέσω του οποίου πληρώνονται οι εργαζόμενοι είναι τα δικαστήρια κι η Διοίκηση οφείλει να δώσει λύση, αντί να προσπαθεί επικοινωνιακά να διαχειριστεί το πολιτικό κόστος του δίκαιου αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι υπερασπιζόμενοι τα δικαιώματά τους.

Τεράστια ερωτηματικά μένουν αναπάντητα:
· Με ποιο τρόπο θα γίνει ο περιβόητος διαχωρισμός της ΔΕΠΑΛ;
· Το λεγόμενο «κοινωφελές τμήμα» θα περάσει στο Δήμο ή όχι;
· Τι θα γίνει με τα μαγαζιά; Τι διαβουλεύσεις γίνονται με συγκεκριμένους ιδιώτες, προτάσεις των οποίων έχουν φτάσει να γίνονται ακόμα και προς το Σωματείο Εργαζομένων;
·Τι κινήσεις έχουν γίνει για την ανανέωση της σύμβασης με τον ΕΟΤ για το ΞΕΝΙΑ;

ΖΗΤΑΜΕ
· Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων.
· Εξασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας ανεξάρτητα από την τύχη της επιχείρησης.

Οι Δημοτικές Επιχειρήσεις του Δήμου Λεβαδέων, βεβαίως δημιουργήθηκαν από τον κ. Παλαιολόγο, αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι σε αυτές είναι «παιδιά του Παλαιολόγου».

Η εργασία είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ και μάλιστα μόνιμη και σταθερή, με πλήρη δικαιώματα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους.

Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΚΑΝΑΣ

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Το Δημοτικό Συμβούλιο της 24ης Οκτωβρίου

Το θέμα της πρόσληψης του μηχανικού Ι. Ζαχείλα στη θέση του διευθυντή της ΔΕΥΑΛ προκάλεσε ένταση μεταξύ του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας και του δημάρχου Λεβαδέων στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λιβαδειάς.
Ο κ. Παλαιολόγος κατηγόρησε τη δημοτική αρχή για μια ακόμη ρουσφετολογική πρόσληψη και μάλιστα σε θέση σημαντικής ευθύνης ενώ ο κ. Τσιφής ανταπάντησε ότι ο κ. Ζαχείλας διορίστηκε συννόμως και ότι όσοι έχουν αντίρρηση μπορούν να προσφύγουν στη δικαιοσύνη.
Πάντως, ούτε ο Παλαιολόγος ούτε άλλος από την αντιπολίτευση ζήτησαν από τον κ. Τσιφή να καταθέσει το μισθωτήριο συμβόλαιο για το εκλογικό του κέντρο στις εκλογές του 2006 (Ο σπιτονοικοκύρης, ο Τσιφής και η ΔΕΥΑΛ).

Για το τεράστιο ζήτημα των καταστημάτων της ΔΕΠΑΛ, τα οποία παραμένουν κλειστά, ολόκληρη η αντιπολίτευση επιτέθηκε στην πλειοψηφία και προσωπικά στον κ. Τσιφή, ο οποίος έχει οδηγήσει τα πράγματα σε αδιέξοδο. Ο δήμαρχος Λιβαδειάς επανέλαβε ότι κληρονόμησε το πρόβλημα και ότι προσπαθεί να το λύσει ενώ διέψευσε φήμες για ενοικίσαη των καταστημάτων σε ιδιώτες.

Τέλος, οι κκ. Παλαιολόγος και Κοτσικώνας ζήτησαν από τον Δήμο να παρέμβει υπέρ του Δημοσίου στην υπόθεση των 17.000 στρεμμάτων, (Παρέμβαση για 17.000 στρέμματα) όμως ο κ. Τσιφής δήλωσε ότι εφόσον το θέμα βρίσκεται στη Δικαιοσύνη ο Δήμος Λεβαδέων δεν προτίθεται να εμπλακεί (ταυτόσημη με του Τσιφή δήλωση έκανε στο νομαρχιακό και ο Κλ. Περγαντάς).

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Ο σπιτονοικοκύρης, ο Τσιφής και η ΔΕΥΑΛ

Για την Τετάρτη έχει συγκληθεί το Δημοτικό Συμβούλιο Λιβαδειάς και στην ημερήσια διάταξη δεν προβλέπεται συζήτηση για κάποιο πολύ σημαντικό θέμα.

Πάντως, καλόν είναι ο δήμαρχος να έχει μαζί του ένα μισθωτήριο συμβόλαιο του εκλογικού του κέντρου στην Καραγιαννοπούλου ώστε να δούμε αν τουλάχιστον είναι νομότυπος.

Και για να πειστούμε ότι ο "άνθρωπος που θα βάλει τάξη στα οικονομικά του Δήμου Λιβαδειάς" έχει τακτοποιημένα τα δικά του.

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Η Δημακοπούλου, ο Παλαιολόγος και ο Τσιφής

Μιλώντας σε τοπικό τηλεοπτικό κανάλι μετά την υποβολή της παραίτησής της από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΠΑΛ η κ. Νίκη Δημακοπούλου δήλωσε ότι υπάρχει βούληση ενοικίασης των καταστημάτων της δημοτικής επιχείρησης σε ιδιώτες καθώς και ότι πρόκειται να συναφθεί δάνειο για την αποπληρωμή των υποχρεώσεων της.

Η κ. Δημακοπούλου απάντησε και στον προβληματισμό αναγνωστών της viotia (Παραίτηση αντιδημάρχου στη Λιβαδειά2 ) για την –ουσιαστικά- πλήρη ταύτισή της με την πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο και απέδωσε τη στήριξη του Τσιφή στην προσωπική της συμπάθεια προς τον δήμαρχο Λεβαδέων.

Εκείνο που δεν είπε η κ. Δημακοπούλου είναι το πότε ακριβώς συμπάθησε τον κ. Τσιφή. Διότι, όπως είναι γνωστό, κατά την εβδομάδα που μεσολάβησε μεταξύ του πρώτου και του δευτέρου γύρου των δημοτικών εκλογών του 2006 (και ενώ είχε ήδη εκλεγεί δημοτική σύμβουλος) έδινε καθημερινά το παρών στο εκλογικό κέντρο του κ. Χρήστου Παλαιολόγου. Προφανώς τότε συμπαθούσε τον κ. Παλαιολόγο…

Για όσους έχουν τη στοιχειώδη νοημοσύνη είναι φανερό ότι η κ. Δημακοπούλου ασκεί προσωπική πολιτική, με στόχους που επίσης είναι γνωστοί στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ

Το μείζον πολιτικό ζήτημα είναι ότι όλο αυτό το «παιχνίδι» παίζεται και στις πλάτες της Νέας Δημοκρατίας καθώς η κ. Δημακοπούλου έχει εκλεγεί δημοτική σύμβουλος με την παράταξη του κ. Λουκά Ανέστη, την οποία επίσημα υποστήριξε το κυβερνών κόμμα.

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2007

Παραίτηση αντιδημάρχου στη Λιβαδειά2

Επιβεβαιώνεται ότι έχει υποβάλει την παραίτησή του από τη θέση του αντιδημάρχου ο κ. Νικόλαος Καφρίτσας που ήταν υπεύθυνος για τα οικονομικά του Δήμου Λεβαδέων.
Εν τω μεταξύ, η πολυεπίπεδη κρίση που πλήττει τον Δήμο εκδηλώνεται πια ολοκάθαρα στην περίπτωση της ΔΕΠΑΛ, στην οποία τόσα άρθρα έχει αφιερώσει η viotia.
Δύο από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης υπέβαλαν την παραίτησή τους: Η κ. Νίκη Δημακοπούλου, δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό του κ. Λουκά Ανέστη, "εγκαταλείπει το σκάφος" επικαλούμενη προσωπικούς λόγους.
Ο κ. Ηλίας Ροζάνας, έμπορος και εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Βοιωτίας, υπέβαλε με επιστολή την παραίτησή του επικαλούμενος διαφωνίες του με τους χειρισμούς της διοίκησης της ΔΕΠΑΛ.
Θα επανέλθουμε.

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Παραίτηση αντιδημάρχου στη Λιβαδειά

Ο κ. Ν. Καφρίτσας φέρεται παραιτηθείς για προσωπικούς λόγους από τη θέση του αντιδημάρχου του Δήμου Λεβαδέων.

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

Σβίγγος εναντίον Σκούμα στη Θήβα

Εξώδικο διαμαρτυρία απέστειλε ο δήμαρχος Θηβαίων κ. Ν. Σβίγγος προς τον δημοτικό σύμβουλο και τέως δήμαρχο κ. Θανάση Σκούμα, με την οποία τον απειλεί με τη λήψη μέτρων του ν. 142/3463/2006 στην περίπτωση που συνεχίσει να αναζητεί στοιχεία στο δημαρχείο με σκοπό την υποστήριξη της κριτικής του στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο δήμαρχος Θηβαίων υποστήριξε ότι ο κ. Σκούμας παρακάμπτει τους υπαλλήλους, ότι εξετάζει υποθέσεις και φακέλους κατά παράβαση της υπηρεσιακής οδού και ότι η συγκεκριμένη ενέργεια έχει συμβεί κατ' επανάληψη.
Αν ο κ. Σκούμας παρακάμπτει τη δημοτική γραφειοκρατία αυτό φυσικά συμβαίνει διότι κάποιοι φροντίζουν να αποκρύπτουν στοιχεία που εκ του νόμου είναι στη διάθεση των πολιτών.
Και ο τρόπος (μέσω απειλών) που ο κ. Σβίγγος επιλέγει για να φιμώσει την αντιπολίτευση στον Δήμο Θηβαίων είναι και αντι-πολιτικός και βαθύτατα αντιδημοκρατικός αλλά και παρωχημένος.

Ο δήμαρχος Θηβαίων φαίνεται να μην έχει αντιληφθεί (Καρκινογόνο χρώμιο και στο νερό της Θήβας) ότι οι εποχές έχουν αλλάξει. Ομως πολύ σύντομα θα το αντιληφθεί.

"Κλείστε τη ΔΕΠΑΛ"

Αληθεύει ότι ο δήμαρχος Λεβαδέων κ. Δημήτριος Τσιφής προτρέπει τους προμηθευτές της ΔΕΠΑΛ να καταθέσουν αίτηση πτώχευσης κατά της πολύπαθης δημοτικής εταιρείας;

Θα επανέλθουμε.

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Η ΔΕΠΑΛ και ο Σκαλτσάς

Πληροφορούμαστε ότι ενδεχομένως το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΠΑΛ να υποβάλει την παραίτησή του στο απογευματινό Δημοτικό Συμβούλιο στη Λιβαδειά.

Ας έχει υπόψιν του ο Γιάννης Σκαλτσάς και οι υπόλοιποι σύμβουλοι ότι παραιτούμενοι δεν απαλλάσσονται και των τεραστίων ευθυνών τους.
Η ΔΕΠΑΛ, ανεξαρτήτως της νομικής της μορφής, είναι δημόσια περιουσία και μάλιστα οι Ελληνες πολίτες έχουν χρυσοπληρώσει τη λειτουργία της. Οσοι, λοιπόν, διαχειρίστηκαν τη δημόσια περιουσία και την οδήγησαν στο έσχατο σημείο εξευτελισμού οφείλουν να δώσουν λόγο. Τουλάχιστον...


Δείτε εδώ.
Κατάσχεση στη ΔΕΠΑΛ
Σοκ και δέος - Το πόρισμα για τη ΔΕΠΑΛ

Κατάσχεση στη ΔΕΠΑΛ


Στο έσχατο όριο εξευτελισμού έφτασε η ΔΕΠΑΛ. Από το πρωί μεταφορείς ¨σηκώνουν" τον εξοπλισμό των κεντρικών γραφείων της δημοτικής επιχείρησης μετά από κατάσχεση εις βάρος της από τον κ. Σωτηρόπουλο, πρατηριούχο καυσίμων, για χρέη της περιόδου Ρούσσαρη.


Το πλήγμα για το κύρος του Δήμου Λεβαδέων είναι τεράστιο. Οι επιπτώσεις για την επιχείρηση τραγικές. Ο κ. Τσιφής οφείλει να κατονομάσει τους ενόχους, αυτούς που ευθύνονται για αυτή την κατάντια. Αλλιώς καθίσταται πλέον συνένοχος.


Σήμερα το απόγευμα στις 19:00 στο Δημοτικό Συμβούλιο, που για την ειρωνία του πράγματος έχει ως πρώτο θέμα τον διαχωρισμό της ΔΕΠΑΛ, πρέπει να ειπωθεί η αλήθεια. Θα περιμένουμε.

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Μαγική νύχτα με τον Μίκη Θεοδωράκη

Από τον Δήμο Λεβαδέων λάβαμε την ακόλουθη ανακοίνωση.

Μουσική βραδιά αφιερωμένη στον Μίκη Θεοδωράκη
Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 9:00μ.μ.
Με την κλασική ορχήστρα ¨Μίκης Θεοδωράκης¨και την Χορωδία Λιβαδειάς
"Νύχτα Μαγικιά"
Σολίστ Μάτα Κατσούλη
Διευθ. Todor Kabakchiev
Oμιλητής Γιώργος Παπαστεφάνου
Eκτός απροόπτου θα παραστεί ο ίδιος ο Συνθέτης
Tιμή εισιτηρίου 10 ευρώ
Σπουδαία εκδήλωση. Η viotia τη συνιστά ανεπιφύλακτα.
Ας κάνουμε το Σάββατο το βράδυ κάτι για το εαυτό μας...

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

ΔΕ ΠΑΛεύεται6. Τέλος προμηθειών, παραμονές εκλογών !!!

Επανέρχεται μετά από ατυχείς χειρισμούς της Δημοτικής Αρχής το πρόβλημα των προμηθειών και των προμηθευτών στα καταστήματα της ΔΕΠΑΛ.

Την ώρα που η Λιβαδειά ετοιμάζεται να υποδεχτεί τα ξενιτεμένα παιδιά της, ενόψει γενικών εκλογών, στο Ξενία έχουν τελειώσει σχεδόν όλα τα προσφερόμενα είδη, τόσο που καλύτερα να γράψουμε τι σερβίρεται: νεσκαφέ (όχι ελληνικός), από μπίρες μόνο Mc Farland και λίγα οινοπνευματώδη. Στη Νεροτριβή υπάρχουν επίσης μερικά οινοπνευματώδη ενώ στο Νερόμυλο δεν υπάρχει απολύτως τίποτε. Εντυπωσιακό; Πάντως αναμενόμενο και καθαρό δείγμα ανεπαρκούς Διοίκησης.

Ολα ξεκίνησαν από την προηγούμενη σύγκρουση του δημάρχου με τους εργαζομένους (
Οι εργαζόμενοι για τη ΔΕΠΑΛ 2 ), όταν ο κ. Τσιφής σε μια ανούσια επίδειξη δύναμης επέβαλε στους προμηθευτές να σταματήσουν τη τροφοδοσία των καταστημάτων της ΔΕΠΑΛ, με αποτέλεσμα να παραμείνουν επί μέρες κλειστά η Νεροτριβή και ο Νερόμυλος και να υπολειτουργεί το Ξενία.

Τελικά, υπό το βάρος της κατακραυγής, ο Δ. Τσιφής υποχώρησε, υπολογίζοντας όμως ότι με κάποιο τρόπο θα έπειθε τους εργαζομένους να αποσύρουν τα ασφαλιστικά μέτρα. Και είχε προφανώς δώσει προθεσμία για αρχές Σεπτεμβρίου για να πληρώσει στους προμηθευτές.

Στα πλαίσια αυτού του σχεδίου τη Δευτέρα ο κ. Σκαλτσάς, δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της ΔΕΠΑΛ, συναντήθηκε με το προεδρείο του σωματείου των εργαζομένων και ζήτησε να αποσυρθούν μερικώς τα ασφαλιστικά μέτρα ώστε να πληρωθούν οι προμηθευτές.

Συνέστησε δε στους εργαζομένους "να κάνουν 2 μήνες υπομονή"!!!. Στη λογική απορία των εργαζομένων: "Και γιατί δεν κάνουν οι προμηθευτές 2 μήνες υπομονή, που δεν πεινάνε κιόλας;", ο Ιω. Σκαλτσάς δεν απάντησε σαφώς, κι έτσι φτάσαμε στο σημείο οι προμηθευτές να έχουν διακόψει και πάλι την τροφοδοσία των καταστημάτων.

Και όλα αυτά τη στιγμή που στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο συζητείται η "ΔΕΠΑΛ: επιχείρηση διάσωσης"(
ΔΕΠΑΛ και ΔΕΤΕΛ στο Δημοτικό Συμβούλιο Λιβαδειάς) .