Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

Διαψεύδει Γκριτζάπη για το γήπεδο ο Ψυχογιός

"Είμαι ανιδιοτελώς στην υπηρεσία του
Δήμου Λεβαδέων" λέει ο μηχανικός

Διαψεύδει τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Λιβαδειάς κ. Ηλία Γκριτζάπη ο γνωστός πολιτικός μηχανικός κ. Παναγιώτης Ψυχογιός σχετικά με τα έργα στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης μας.
Σε επιστολή που απευθύνει στον Ρ/Σ "Σείριος"-όπου ο κ. Γκριτζάπης έδωσε συνέντευξη- και κοινοποιεί προς τη εφημερίδα μας ο κ. Ψυχογιός διαψεύδει τα λεχθέντα από τον κ. Γκριτζάπη περί πληρωμής του ως μελετητού για το έργο «Αναβάθμιση Υποδομών Δημοτικού Σταδίου Λειβαδιάς» από τον πρόεδρο της ΠΑΕ Λεβαδειακός κ. Ιω. Κομπότη. Επιπλέον αμφισβητεί και την δυνατότητα και την ικανότητα του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Λιβαδειάς και να γνωρίζει και να κρίνει την υπόθεση για την οποία είναι ενημερωμένος ο δήμαρχος Λεβαδέων και καταλήγει: "Καλό θα ήταν ο κ. Γκριτζάπης να καταλάβει ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που εργάζονται και ξοδεύουν ανιδιοτελώς τον κόπο τους, τον χρόνο τους και τα χρηματά τους στην υπηρεσία του Δήμου Λεβαδέων και αν δεν αναγνωρίζει την προσφορά τους, τουλάχιστον να μην τους προσβάλλει".
Ολόκληρη η επιστολή (με σύνταξη και ορθογραφία του Παναγιώτη Ψυχογιού) έχει ως εξής.

ΠΡΟΣ: Σείριος FM
ΔΗΛΩΣΕΙΣ κ. ΓΚΡΙΤΖΑΠΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΣΑΣ ΣΕΙΡΙΟΣ FM (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΤΕ)
Κύριε Διευθυντά
Με εκπληξή μου πληροφορήθηκα ότι ο κ. Γκριτζάπης ομιλών σαν πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου στο σταθμό σας, δήλωσε, ότι οι μελετητές της μελέτης «Αναβάθμιση Υποδομών Δημοτικού Σταδίου Λειβαδιάς» έχουν πληρωθεί γιά την μελέτη που συνέταξαν, απο τον πρόεδρο της «ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ» κ. Κομπότη.

Σαν ένας απο τους μελετητές και ειδικώτερα της Στατικής Μελέτης του έργου, σας πληροφορώ ότι ακόμα δεν έχουμε πληρωθεί, ούτε την αρχική οριστική μελέτη που συντάξαμε το 2005 για λογαριασμό της ΠΑΕ και με την οποία δημοπρατήθηκε το έργο, πολύ περισσότερο δε εγώ δεν πληρώθηκα ούτε για τις μεταγενέστερες τέσσερεις ( 4 ) !!! Μελέτες Εφαρμογής που συνέταξα για να προσαρμόσω τις Στατικές επιλύσεις, τα γενικά σχέδια και τα σχέδια λεπτομερειών, με τα κατασκευασθέντα στο έργο απο τον Αναδόχο με την επίβλεψη της Τεχνικης Υπηρεσίας του Δήμου, έτσι ώστε το έργο να είναι ασφαλές και σύμφωνο με τους ισχύοντες Κανονισμούς.

Δεν καταλαβαίνω πώς και με ποιά ιδιότητα ο κ. Γκριτζάπης μπορεί να βεβαιώσει ή να διαψεύσει πράγματα τα οποία αφορούν τρίτους (και βέβαια όχι τον Δήμο Λεβαδέων, γιατί ο Δήμος απλώς απεδέχθη τη δωρεά της μελέτης απο την ΠΑΕ) και μάλιστα που έγιναν σε περίοδο που εκείνος ιδιώτευε και δεν είχε καμμία σχέση με το έργο ή τις διαδικασίες του.
Και επί πλέον όφειλε (ως «μη γνωρίζων») να μη διαψεύσει τον Δήμαρχο κ. Τσιφή, τον οποίο όπως και τους υπολοίπους Δημοτικούς Συμβούλους της Πλειοψηφίας, έχω ενημερώσει από τον Μάρτιο του 2007, (δεν ενθυμούμε άν ήταν παρών ο κ. Γκριτζάπης), με έγγραφα και αποδείξεις Τραπεζών τα οποία και τους επέδειξα, από τα οποία προκύπτει ότι επέστρεψα στην ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ το ποσό αμοιβής που είχε κατατεθεί στον Λογαριασμό μου, μείον τις υποχρεωτικές κρατήσεις τρίτων δηλαδή της εφορίας (ΦΕΜ,ΦΠΑ) και του ΤΕΕ, απαραίτητες για να εκδοθεί η οικοδομική άδεια του έργου, ή να ρωτήσει εμένα προσωπικά και να μάθει, πριν βγεί και κάνει δηλώσεις για πράγματα που δεν ξέρει.

Καλό θα ήταν ο κ. Γκριτζάπης να καταλάβει ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που εργάζονται και ξοδεύουν ανιδιοτελώς τον κόπο τους, τον χρόνο τους και τα χρηματά τους στην υπηρεσία του Δήμου Λεβαδέων και αν δεν αναγνωρίζει την προσφορά τους, τουλάχιστον να μην τους προσβάλλει.

Λειβαδιά 18/11/2007

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ
Πολιτικός Μηχανικός
Άμισθος Ειδικός Σύμβουλος Δημάρχου Λεβαδέων
Υ.Γ. Παρακαλώ την κ. Σφυρή να το διαβάσει κατά την ώρα της εκπομπής της που έγιναν και οι δηλώσεις του κ. Γκριτζάπη.

59 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΗΛΙΑ ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑ.
ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ή ........-

agios thomas είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ
Πολιτικός Μηχανικός
Άμισθος Ειδικός Σύμβουλος Δημάρχου Λεβαδέων


Απίστευτο!
Υπάρχουν σήμερα άμισθοι σύμβουλοι;
Εκτός αν η αλήθεια υπάρχει σε αυτά που διάβασα περί ανάθεσης μελετών.
Απλήρωτων μεν, αναθέσεων δε.
Μήπως να αναγνώσει τι ανέγραψε στη δήλωσή του; γιατί το άμισθος με τις αναθέσεις, μου φαίνονται αντιφατικά.

Και ένα τελευταίο. Αν παρέχει συμβουλές αμισθί, δεν κοπιάζει και από τον Δήμο Οινοφύτων που τους συμβούλους τους πληρώνουμε;

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΙΕ ΘΩΜΑ, ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΜΙΛΑΣ ΣΤΑ ΟΙΝΟΦΥΤΑ. ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.
ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΟΙΝΟΦΥΤΑ.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΗΝ, ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΘΩΜΑ.
ΚΑΝΕ ΛΙΑΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Βοιωτέ σε βαρεθήκαμε παρτό χαμπάρι.Oλό τα ίδια και τα ίδια κάνεις και κοροιδεύεις το κόσμο. Εχώ και εγώ ένα κουιζ για εσένα αφού σαν αβούλο παιδάκι παίζεις με αυτά. Ποιός άλλος Βοιωτός εκτός από εσένα έχει συμφέρον,ναι συμφέρον να θάβει τον Γκριτζάπη από το πρώι ως το βράδυ; Ωραία αντικειμενικότητα έχεις. Τσιφή θάβεις και όλα τα άλλα πάνε καλά. Κούνια που σε κούναγε κακομοίρη μου.

βοιωτός είπε...

@Αγιε,
υπάρχουν.
@Ταμπάχνα,
καλώς ήρθες.
@Ακη,
μα όλους τους ξέρεις:-)

@Ανώνυμε,
πότε έχω γράψει εγώ εναντίον του Τσιφή;
Νομίζω ότι έχεις τη μύγα και μυγιάζεσαι.

Ανώνυμος είπε...

βοιωτέ σου ξαναλέω είμαστε πολλοί που σε παρακολουθούμε.Ολο εναντίον του Τσιφή γράφεις και αφήνεις υπονοούμενα για την δράση του στο Δήμο.Ποιόν νομίζεις οτί κοροιδεύεις;Eισαί δυστυχώς πολύ προβλέψιμος και μεγάλος υποκριτής.Θα το πληρώσεις και εσύ κάποτε το τίμημα. Στο κουιζ θα απαντήσεις ή σου είναι πολύ δύσκολο.

Ανώνυμος είπε...

@Άπιστο Θωμά

Προφανώς ξέρω τι γράφω αγαπητέ "άπιστε Θωμά", δεν υπάρχει καμία ανάθεση μελέτης για να υπαρχει αντίθεση με το "άμισθος", και ούτε ήταν δυνατόν να υπάρχει γιατί προφανώς δεν με ξέρεις ούτε στο ελάχιστο.
Η σύμβαση έγινε το 2005 μεταξύ της "ΔΕΚΑΘΛΟΝ ΑΕ" ( της οποίας είμαι συνεργάτης στό στατικό τμήμα των έργων) και της "ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ" και αφορούσε την σύνταξη της Οριστικής Μελέτης του γηπέδου.
Για να μπορέσει να απεμπλακεί και ολοκληρωθεί το έργο, το οποίο εξ αιτίας της μη ύπαρξης ουσιαστικής επίβλεψης από τη μεριά του Δήμου και την ταχύτητα του Εργολάβου από την άλλη πήρε στραβό δρόμο δηλαδή Διακοπές εργασιών και λύση εργολαβίας, επανασύνταξα την μελέτη και τα σχέδια (πάνω απο 120 σχέδια λέπτομερειών και γενικών διατάξεων), έτσι ώστε να συμφωνεί το κατασκευασθέν με αυτό που υπάρχει στα σχέδια.
Καί όλα αυτά έγιναν χωρίς να πληρώσει κανείς έστω και 1 € για τις φωτοτυπίες.
Είναι γνωστό ότι με τα Δημοτικά πράγματα πράγματα της Λειβαδιάς ασχολήθηκα μετά από παράκληση του κ. Τσιφή να συμμετάσχω στό συνδυασμό του τον Οκτώβρη του 2006 και Ειδικός Σύμβουλος του έγινα το 2007.
Μετά από την συμπεριφορά του κ. Γκριτζάπη επανεξετάζω την θέση μου στον Δήμο.

Ανώνυμος είπε...

Καλά ... Τι θα γίνει με αυτο το ρημαδο-δημοτικό-συμβούλιο του Δήμου Λεβαδέων? Όλοι την θέση τους επανεξετάζουν? Καλά ... θα μου πεις δεν το έχουν σε τίποτα ...πάνε και έρχονται... δηλώνουν παραίτηση, την παίρνουν πίσω. Καλά κάνουν ... αλλά μπορούν να μας αφήσουν στην ησυχία μας και να μην μας ανακοινώνουν τις θέσεις τους αφού θα τις ανακαλέσουν έτσι και αλλιώς? Grow up!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Για τον κ. Ψυχογιό. Όπως γρέφετε κ. Ψυχογιέ, η Σύμβαση έγινε τ 2005 μεταξύ της "ΔΕΚΑΘΛΟΝ" και του Λεβαδειακού. Εσείς προφανώς δεν υπογράψατε καμμία Σύμβαση. Ποιά χρήματα επιστρέψατε στον Λεβαδειακό; Ο Λεβαδειακός απ' ότι ξέρω, μιλάει για δύο ποσά. Το ένα 150000 Ευρώ της Δωρεάς και το άλλο 168000 Ευρώ για την άδεια οικοδομής τα οποία δόθηκαν σαν διευκόλυνση προς τον Δήμο και προφανώς δεν είναι δωρεά. Τα 150000 Ευρώ της Δωρεάς δεν συζητιούνται. Από τα 168000 πόσα επεστάφησαν στον Λεβαδειακό;

Ανώνυμος είπε...

κύριε Ψυχογιέ γιατί ο Παλαιολόγος πήγε σε επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης για το γήπεδο;
εσείς, θα ξέρετε, δεν μπορεί.

agios thomas είπε...

@ Παναγιώτη Ψυχογιό. Σαφέστατα δεν σας γνωρίζω κύριε, ούτε στο ελάχιστο και δεν υπάρχει αμφιβολία περί αυτού. Ως βοιωτός πολίτης, διαβάζοντας το άρθρο κόλησα στο "άμισθος σύμβουλος" και στο επάγγελμα. Εγώ τόση ανιδιοτέλεια στη σημερινή κοινωνία δεν έχω συναντήσει και πρέπει να είστε ο μοναδικός. Αν λοιπόν τα λεγόμενά μου σας πρόσβαλαν, ζητάω συγνώμη.
Αλλά και πάλι τόσος κόπος χωρίς αμοιβή, ούτε καν ηθική, δεν σας εξουθενώνει;

@ άκη Πολύ απλά σου λέω πως ο δήμος μας έχει συμβούλους για το περιβάλλον, το νερό και άλλα θέματα και τους πληρώνει και καλά κάνει. Δεν διαφωνώ με αυτό.

Όταν λες Γιάννης πρώην και σύμβουλος, γίνεσαι πιο σαφής για να καταλάβω και να απαντήσω;

Ανώνυμος είπε...

Βοιωτέ που κρύβεσαι; Ακόμα περιμένω απάντηση στο κουιζ μου.Δεν ξέρεις ή δεν θέλεις να πείς ποία συμφέροντα εξυπηρετεί η συστηματική σου επίθεση στον Τσιφή και Γκριτζάπη.Αντέ να τελείωνουμε με τα παραμύθια και τα φίδια που πουλάς στον λαό της Βοιωτίας μήνες τώρα.Ελά γιατί έχουμe πολύ υλικό για να σε ξεσκεπάσουμε και ειμαστέ πολλοί.Ακούς;

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμη
Εσείς μπορείτε να κάνετε, αν θέλετε, λάστιχο τις θέσεις σας , οι δικές μου δεν είναι διαπραγματεύσιμες.

@ Ανώνυμο 1:57
Αναγράφω στην επιστολή μου τι έχει συμβεί επακριβώς. Δεν έχει νόημα παραιτέρω συζήτηση λεπτομερειών οι οποίες δεν αφορούν τους ανώνυμους μη εμπλεκόμενους και είναι γνωστές στους εμπλεκόμενους.

@ Ανώνυμο 2:28
Να ρωτήσετε το κ. Παλαιολόγο τι κατήγγειλε. Από όσο ξέρω δεν έχει φτάσει κανένα έγγραφο στον Δήμο.

Ανώνυμος είπε...

@ Άγιο Θωμά

Προφανώς αυτό που γράφεις συνέβη και γιαυτό αντέδρασα έτσι.

Ανώνυμος είπε...

ρε ανωνυμε με τα απειλητικά σχόλια και μόνο που υποστηρίζεις τον Γκριτζάπη αλλά και ο τρόπος που εκφράζεσαι δεν αφήνει αντίρρηση για το ποιόν σου. πρασινοφασίστες πάρτε την θέση που σας ανήκει στην Ιστορία . στον κάλαθο αχρήστων....

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ψυχογιέ,

Η πορεία του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου έχει δείξει ότι o κόσμος που το απαρτίζει ... πάει και έρχεται!!! Δίνει μια παραίτηση ... δεν το έχει σε τίποτα να την ανακαλέσει. Σε αυτό το cluster ατόμων δεν ανήκετε;
Δεν έχετε παρά να αποδείξετε κατά πόσο οι θέσεις σας δεν είναι λάστιχο όπως ισχυρίζεστε ότι είναι οι δικές μου (τώρα με ποιο δικαίωμα το λέτε αυτο ;...God knows!!!!)

Ανώνυμος είπε...

Κυρία ανώνυμη

Οτι γράφετε απευθύνεται σε μένα προσωπικά και όχι σε ολόκληρο το "cluster ατόμων".
Από ότι ξέρω δεν είμαι μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου και δεν μπορώ να επομμισθώ τις πράξεις και συμπεριφορές άλλων, αλλώστε δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη και συμπεριφορά (υποτιμά ιδιαιτερα τα μέλη του Δ.Σ. αυτό που γράφετε), ο καθένας κρίνεται για ότι ο ίδιος λέγει και πράττει στην ζωή του.

Η παρότρυνση σας να αποδείξω ότι οι θέσεις μου δεν είναι "λάστιχο" προυποθέτει ότι τις ξέρετε. Πότε τις συζητήσαμε..?

Ξερετε βρίσκομαι σε μειονεκτική θέση απεναντί σας, γιατί εσεις γράφετε ανωνύμως, και πιθανόν να είμαι παραπανω επιθετικός απο ότι χρειάζεται.

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ψυχογιέ,
Μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου μπορεί να μην είστε, αλλά "Άμισθος Ειδικός Σύμβουλος Δημάρχου Λεβαδέων" προϋποθέτει κάποια ιδιαίτερη σχέση με τον Δήμαρχο. Αν είναι λάθος η τοποθέτηση μου τότε γιατί δεν είστε και άμισθος ειδικός σύμβουλος του Δημάρχου Νέας Σμύρνης για παράδειγμα;
Φυσικά και δεν μπορείτε να επωμισθείτε τις πράξεις και τις συμπεριφορές των άλλων, αλλά δυστυχώς τα γεγονότα μας φανερώνουν μια κοινή ομαδική συμπεριφορά των "ατόμων" του Δημάρχου.
Μακάρι στα Δημοτικά Συμβούλια του Δήμου να μην υπήρχε συλλογική ευθύνη και ο καθένας να κρινόταν για τις πράξεις του. Απεναντίας διαπιστώνουμε ακριβώς το αντίθετο. Μια διαμάχη μεταξύ πλειοψηφίας και μειοψηφίας συλλογικά.
Φυσικά και δεν γνωρίζω κατά πόσο οι θέσεις σας είναι λάστιχο, όπως οι δικές μου (εσείς αλήθεια πως γνωρίζεται τις δικές μου;) και για αυτό το λόγο σας προκαλώ να το αποδείξετε. Δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό προϋποθέτει να τις γνωρίζω. Εσείς τοποθετηθήκατε και δηλώσατε ότι δεν είναι "λάστιχο".
Στα blogs συνήθως γράφουμε ανώνυμα. Δεν έχω όμως κανένα απολύτως πρόβλημα να σας αποκαλύψω ιδιαιτέρως τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ

βοιωτός είπε...

@ανώνυμε 10:40, 12:33, 4:16
δεν γνωρίζω την απάντηση στο κουίζ σου. Οπότε μπορείς να μας πεις ελεύθερα ποια συμφέροντα εξυπηρετώ.
Πάρε ένα ψευδώνυμο, δεν μπορεί να γίνει συζήτηση έτσι.
Και κάτι τελευταίο: οι απειλές και οι προκλήσεις όταν κρύβεσαι πίσω από το πληκτρολόγιο μόνο γέλιο μπορούν να προκαλέσουν.

βοιωτός είπε...

@Κ. Παναγιώτη Ψυχογιέ,
καλώς ήρθατε. Καλώς κάνετε και απαντάτε δίνοντας το μέτρο μιας υπευθυνότητας που λείπει από πολλούε δημόσιους άνδρες -όχι γιατί δεν του δίνεται η ευκαιρία να μιλήσουν αλλά επειδή έχουν πράγματα να κρύψουν.
Επί του θέματος θεωρώ ότι για το έργο του Δημοτικού Σταδίου Λιβαδειάς υπάρχει πρόβλημα διαφάνειας χειρισμών και όχι μόνο. Ηδη επί Ρούσσαρη (και)εσείς ο ίδιος -αν δεν έχω λάθος πληροφορίες- αρνηθήκατε να υπογράψετε παραλαβή παρά τις ασφυκτικές πιέσεις αλλά και αργότερα...
Γενικότερα, η υπόθεση δεν είναι καθαρή και εμείς θα επανέλθουμε.
Πάντως θα μπορούσατε να μας δώσετε περισσότερα στοιχεία.

βοιωτός είπε...

@Ανώνυμη,
η πικρή ειρωνεία που διατρέχει τις τοποθετήσεις σου μου αρέσει. Στα ίδια περίπου ζητήματα εστιάζω κι εγώ.
Επί της ουσίας όσα στην εποχή μας μοιάζουν με πολιτικές συγκρούσεις υπηρετούν από τις δύο πλευρές την ιδιοτέλεια και πολλές φορές την παρανομία.
Επί πλέον σε όλο αυτό το στιλάκι των οικούντων και παροικούντων την τοπική εξουσία (όπως αυτό που περιγράφεις ως "το ρημαδο-δημοτικό-συμβούλιο του Δήμου Λεβαδέων?") υποκρύπτεται μια βαθιά περιφρόνηση, μια ισχυρή απαξία για τους απλούς πολίτες που είναι "έξω από το κόλπο".
Από την άποψη αυτή η ανωριμότητα των επιλογών και των συμπεριφορών των δημοτικών αρχόντων δεν πρόκειται να αλλάξει γιατί συμφέρει. Και τους ίδιους και άλλους...

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμη

Επειδή τυχαίνει να είμαι μερικές ώρες την εβδομάδα πλάι στον Δήμαρχο ή τους συνεργάτες του κατα την αποψή σας ταυτίζομαι με αυτούς.?
Εσεις ταυτίζεσθε με τους συναδέλφους σας στη δουλειά σας?
Προφανώς αν δεν ξέρετε τις θέσεις μου δεν μπορείτε να κρίνετε αν τις τροποποίησα ή έγινα ελαστικότερος.
Ζήτησα επιείκεια για τον χαρακτηρισμό μου αλλά και εσείς με χαρακτηρίζετε συνεχώς χωρίς υποθέτω να με ξέρετε, γενικώς είναι γνωστό οτι είμαι φωνακλάς και ισχυρογνώμων πέραν όλων των άλλων μεγάλων κουσουριών που κουβαλάω, αλλά ποτε δεν με χαρακτήριζε αγελαία συμπεριφορά.

Το e-mail μου ειναι γνωστό στον "βοιωτό" μπορείτε να του ζητησετε να επικοινωνήσουμε και ιδιαιτέρως.

@ Βοιωτό

Το θέμα του Δημοτικού Σταδίου είναι πολύ πολύπλοκο, νομικά και επιστημονικά, για να συζητηθεί περιληπτικά.
Συζητείται δύο χρόνια τώρα και ακόμα δεν έχει λυθεί οριστικά. Ελπίζω τον επόμενο μήνα να μπούν οι τελικές υπογραφές αφου θα έχουν αρθεί και όλα τα νομικά εμπόδια αφού τα επιστημονικά θέματα λύθηκαν.
Θα σας παρακαλούσα να μην είσθε τόσο απαξιωτικοί για τους "οικούντες και παροικούντες" γιατί υπάρχουν και εξαιρετικοί πολίτες αναμεσά τους και η κριτική αυτή είναι τουλάχιστον άδικη.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέραααααααα...και Χρόνια Πολλά.
Λοιπόν έχουμε και "κλαίμε":

Αν προσφέρετε τις υπηρεσίες σας αφιλοκερδώς (πες "τσάμπα" Δήμαρχε), και σπαταλάτε τόσο πολύτιμο χρόνο και δεν ταυτίζεστε, τότε θα πρέπει να το ψάξετε αλλίως ...
Λυπάμαι αλλά είμαι από αυτούς που πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους και για τη δουλειά τους και δεν έχω την πολυτέλεια να επιλέγω τους συναδέρφους μου στο γραφείο.
Μακάρι να είχα χρόνο και χρήμα να προσφέρω αμισθί τις υπηρεσίες μου και να είστε σίγουρος ότι θα είχα πλήρη ταύτιση με τα άτομα που θα επέλεγα ή θα με επέλεγαν.

Ανώνυμος είπε...

χρονο δεν εχεις γιατι βλεπεις σαπουνοπερες...και χρημα δεν εχεις γιατι παιζεις πολυ μπιριμπα...ανωνυμη εισαι γιατι οντως δεν εχεις καλο ονομα στην πολη μας,και γι αυτο δεν το λες!φιλακια

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμη

Από τα γραφομενά σας εξηγείται γιατί μου επιτίθεσθε, διαφωνούμε ριζικά για το πως βλέπουμε την κοινωνική ή και πολιτική συνεισφορά.
Ολά τα πράγματα δεν είναι αντικείμενο συναλλαγής και "παρεϊτσας", μπορεί να υπάρχει και η βούληση να κάνεις κάτι καλό για τον τόπο σου.
Συνήθως τα πράγματα πάνε "κατά διαόλου" όταν αναλαμβάνουν οι επαγγελματίες πολιτικοί και οι "παρεϊτσες", γιατί το βασικό μελημά τους είναι η προσωπική τους επιβίωση και όχι η πρόοδος του τόπου.
Ευτυχώς έχω οργανώσει καλά την εργασία μου και μου μένει χρόνος να ασχοληθώ με τα κοινά και όχι με την "παρέα" μου. Και δεν εννοώ ότι μπορώ να χτίσω τον Ναό του Σολομώντα , απλώς κουβαλάω μερικές πέτρες, αλλά δεν μου αρέσει να τις πετάνε μετά επάνω μου.

Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Ψυχογιέ, τι έγινε και χάλασε η φιλίας σου με τον Παλαιολόγο ?

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμε ... Μακάριοι οι πτωχοί ...

@ Κύριε Ψυχογιέ ...

Κάνετε μεγάλο λάθος αν νομίζετε ότι σας επιτίθομαι. Αρχικά έκανα ένα γενικό σχόλιο για τον Δήμο και μάλλον εσείς αρχίσατε την επίθεση(look back)γιατί το λάβατε ως προσωπικό.
Αν εσείς αυτό το ονομάζετε "κοινωνική και πολιτική συνεισφορά" ... ίσως έτσι να νομίζετε ότι είναι η κοινωνική και πολιτική συνεισφορά ...οπότε σας δικαιολογώ.
Μόλις ενημερώθηκα ότι ούτε από την Λιβαδειά είστε και ότι έρχεστε τα σαββατοκύριακα αφού η δουλειά σας ήταν και είναι στην Αθήνα. Μπράβο σας που την θεωρείτε τόπο σας καθώς επίσης και που έχετε οργανώσει έτσι την δουλειά σας και μπορείτε να συνεισφέρετε κοινωνικά και πολιτικά στον τόπο σας. Είμαι σίγουρα μικρότερη σας και άλλης γενιάς ... και δυστυχώς δεν είναι θέμα οργάνωσης χρόνου. Trust me
!!!

Ελικώνιε ... απ' ότι πληροφορήθηκα δεν ήταν μόνο φίλοι ... ήταν και κουμπάροι.
Αυτά τα λεει ο κόσμος ... για να μπορέσουμε να καταλάβουμε ορισμένα πράγματα ...

Ευχαριστώ κύριε Ψυχογιέ.

Ελικώνιε ... ένα τεράστιο ευχαριστώ. Με μια σου κουβέντα εξηγείς τα ανεξήγητα.

Αλήθεια κύριε Ψυχογιέ ... επί δημαρχίας Παλαιολόγου ήσασταν "Άμισθος Ειδικός Σύμβουλος Δημάρχου Λεβαδέων";
Μάλλον θα ενημερωθήκατε αργά για την κοινωνική και πολιτική συνεισφορά. Καταλάβατε τώρα γιατί σας δικαιολόγησα προηγουμένως!

Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

@ Βοιωτέ είναι όντας περίπλοκο το θέμα του Γηπέδου, χρειάστηκε να ξηλωθούν δύο επιβλέποντες μηχανικοί του έργου απο Τσιφή, άραγε με την συμβουλή του κ. Ψυχογιού? για να πληρωθούν, εργολάβος και μηχανικοί άρα και ο Ψυχογιός. Ο άνθρωπος δεν την έκανε τσάμπα την μελέτη, δεν έχει πληρωθεί ακόμη λέει.
@ Ανώνυμη δεν ρωτάς αν ο κ. Ψυχογιός ως άμισθος σύμβουλος,συμβούλεψε τον Τσιφή μαζί με τον αντιδημαρχο του κ.Καφρίτσα για τη μεγάλη αγορά του Δημαρχείου που ετοιμάζουν.
Ποιό κτίριο είναι αυτό, και ποιά σχέση έχουν ο ιδιοκτήτης κατασκευαστής και ο κ. Καφρίτσας?

Ανώνυμος είπε...

Ελικώνιε
Αν θυμάμαι καλά και λόγω προχωρημένης ηλικίας κρατώ και μια πισινή υπήρξε πριν χρόνια «ανιδιοτελής» διαμάχη Ψυχογιού-Παλαιολόγου για ρέμα που περνούσε από ιδιοκτησία του πρώτου και ήθελε να το οικειοποιηθεί και από τότε τέρμα οι κουμπαριές και οι φιλίες
Λευκέ ιππότη
Αυτό που συζητιέται είναι οτι ο Ψυχογιός εμπλέκεται σε αναθέσεις μελετών και κατασκευών (…….καταλαβαίνεις)
Ανώνυμη
Σε βρίσκω πολύ δυνατή! Εύγε παιδί μου

Ανώνυμος είπε...

Perix ...

Έχουν καταλάβει ότι δεν έχουν το δικαίωμα να υποτιμούν τη νοημοσύνη μας;

Ευχαριστώ ...

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Ανώνυμη και κύριε ελικώνιε,

Γράψτε μου στο pps0eng@gmail.con
και θα σας απαντήσω προσωπικά ή και τηλεφωνικά ακόμα αυτά που θέλετε ή υπονοείτε, αλλά να ξέρω με ποιόν μιλώ.

Δεν έχω να κρύψω τίποτε ούτε και ντρέπομαι για ότι έχω κάνει. Άλλοι που πιθανώς δεν έχουν ήσυχη την συνειδησή τους, άν έχουν, να μην μπορούν να κοιμηθούν ήσυχοι το βράδυ.

Προφανώς, δεν μου ζητήθηκε να είμαι ειδικός σύμβουλος του από τον κ. Παλαιολόγο, για αυτό και δεν ήμουν.
Πάντως όποτε μου ζητήθηκε η αποψή μου η οι τεχνικές γνώσεις μου τα έδωσα ευχαρίστως και "αμισθί", και ήταν σας βεβαιώ αρκετές φορές. Μπορείτε να ψάξετε να βρείτε αν αυτά τα 25 χρόνια που ζώ στη Λειβαδιά (την μισή βδομάδα βρίσκομαι εδώ και όχι τα σαββατοκύριακα) αν εχω πάρει μια δραχμή, απο μελέτες ή έργα του Δήμου. Και με το Στάδιο που ανακατεύΘηκα, με παρακάλεσαν πολύ, (γιατί ήταν πολύ βιαστικό) γιά να παραβώ την αρχή μου.

Επί του προκειμένου, αντιπαρέρχομαι τα διάφορα υπονοούμενα σας που υποβαθμίζουν τον διάλογο που προσπαθούμε να κάνουμε.

Περιμένω επιστολή σας γιά να δω αν όντως εχετε ενδιαφέρον ή τα γράφετε γιά με προσβάλετε.

@"φαιό" ιππότη.!!!!

Γιατί δεν ρωτάς εμένα απ΄ευθείας αλλά μέσω του Βοιωτού και της ανώνυμης.???
Γιά να μείνει αναπάντητο.?
Ή επειδή ξέρεις την απάντηση.?

Νομίζω ότι εξαντλήθηκε το θέμα. Οι υπόλοιπες απαντήσεις σε όσους θέλουν μόνο προσωπικά.

Σας ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ;

Όταν διαπιστώσετε ότι δεν τα καταφέρατε είμαι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε κουβέντα.

Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Έγραφα το προηγούμενο Post και μετά είδα το κείμενο του "πέριξ"
ο οποιός λόγω του προχωρημένου της ηλικίας του, όπως γράφει, πάσχει και απο αλτσχάιμερ γιατί αλλιώς θα θυμόταν ότι όχι εγώ αλλά η πεθερά μου που είχε την διαφορά με τον Δήμο δικαιώθηκε από τα δικαστήρια.
Όσο για τα υπόλοιπα υπονοούμενα αυτού του "κυρίου" ισχύουν αυτά που απάντησα στον "φαιό ιππότη" που μάλλον είναι "κολλητός" του.

Ανώνυμος είπε...

Ψυχογιέ,δηλαδή ο Παλαιολόγος ήθελε να οικοιοποιηθεί το ρέμα και δέν του πέρασε η ήθελε να χαλάσει την πολύχρονη φιλίας σας χωρίς λόγο και να σας στρέψει απεναντί του?

Ανώνυμος είπε...

Μια και ήρθε η κουβέντα ένα πεζοδρόμιο πάνω από την Ταμπάχνα που το ίσιωσε η Πούλου με τη Μουχα και το Ρούσσαρη το θυμάσαι Ελικώνιε;
Εσύ ανώνυμη;

Ανώνυμος είπε...

@ Ιωάννου, δέν γνωρίζω την περίπτωση για εξηγήσου.

Ανώνυμος είπε...

Ελικώνιε (κολλητέ!)
ρώτα την πεθερά.

Ανώνυμος είπε...

@Ιωάννου

Δεν νωρίζω ...

Ελικώνιε ... τσ τσ τσ τσ ... Ντροπή ... :-)
Καλά ... δεν έχεις καταλάβει ότι για όλα υπάρχει λόγος; "Παλαιολόγος"!!!

Μόνος σου έδωσες εξήγηση στα ανεξήγητα.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά μας δουλεύει ο Ψυχογιός.....
Το ρέμα στην''Καλαμκανού''και τα χρήματα της επ΄αμοιβή μελέτης του
Γηπέδου που είχαν κολλήσει στη Δημαρχία, τον ανάγκασαν τον άνθρωπο.... ν' ασχοληθεί με τα κοινά στην πόλη, μετά απο 25 χρόνια
παντελούς απουσίας απ' ότι δήποτε αναπτυξιακό,κοινωνικό,πολιτιστικό,αθλητικό κλπ.
Α ρε Γκριτζάπη που δεν κατλαβαίνεις
τι σημαίνει δωρεάν προσφορά,
ανιδιοτέλεια κλπ, τον συνεργάτη σου
δηλαδή!!! Εσύ που ασχολείσαι με τα κοινά πάνω απο 25 χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΚΡΙΤΖΑΠΗ ΜΕ ΔΙΩΞΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΥΤΣΙ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΡΝΙΑ .(ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ)))

Ανώνυμος είπε...

Κύριε "Βοιωτέ"

Ωραίο το Blog και οι αναφορές
σε όλα τα φλέγοντα θέματα αλλά το μεγάλο προβλημά του είναι η ανωνυμία.
Κάθε ένας μπορεί να βρίζει όποιον θέλει χωρίς να υφίσταται καμία συνέπεια.
Το βρίσκεις λογικό εγώ να υπογράφω και όποιος θέλει να με βρίζει ανώνυμα?

Απο περιέργεια έκανα ένα πείραμα, έβαλα το e-mail μου για να μου απευθύνουν προσωπικά τις παρατηρήσεις τους, "πρόσωπο με πρόσωπο", ξερεις πόσα μηνύματα πήρα?

Κ Α Ν Ε Ν Α ......

Το ανώνυμο blog είναι το βασίλειο της ζούγκλας, της κακίας και του κουτσομπολιού. Η ανωνυμία είναι γνωστό ότι ξυπνά τα πιό ταπεινά ένστικτα του ανθρώπου.

Καιρός είναι να φέρεις την Δημοκρατία στον χώρο σου με εγγεγραμένους χρήστες, τουλάχιστον σε προσωπικά θέματα, έτσι ώστε όλοι να κρίνονται, να είναι γνωστές οι απόψεις τους σε όλα τα θέματα και όχι να αλλάζουν ψευδόνυμα και απόψεις σε κάθε θέμα και να καταστρέφουν τον διάλογο.

Χαίρομαι όταν βλέπω ενυπόγραφα σχόλια έστω και αν δεν συμφωνώ μαζί τους, γιατί ξέρω με ποιόν συνομιλώ και γνωρίζω τις απόψεις του σε όλα τα θέματα. Αυτό το μπέρδεμα της φαντασίας του καθενός με την πραγματικότητα είναι αλλαλούμ.
Μετέχω σε πάρα πολλά φόρουμ όπου ό καθέ συνομιλητής μού είναι γνωστός από προηγούμενες αναρτήσεις και οι συζητήσεις γίνονται σε πολιτισμένα πλαίσια.
Αυτό θα έδινε πολύ περισσότερο κύρος στην "συνείδηση της Βοιωτίας" και αποτρέπει την μετατροπή της στό "υποσυνείδητο της Βοιωτίας"

Σε ευχαριστώ, και περιμένω απανησή σου όπως και σχόλια των υπολοίπων επωνύμων.

βοιωτός είπε...

Κύριε Ψυχογιέ,
η διαχείριση της ανωνυμίας όπως και της ελευθερίας προϋποθέτει ωριμότητα, υπευθυνότητα, ακρίβεια και μεγαθυμία.
Εδώ δεν είχαμε αυτά τα χαρακτηριστικά σε όλους τους συνομιλητές σας αλλά αυτό είναι νομίζω τίτλος τιμής για εσάς που επιλέγοντας οικέια βουλήσει την επωνυμία παρέχετε ένα δίδαγμα δικτυακής καλής συμπεριφοράς.
Το γενικότερο θέμα που θέτετε με προβληματίζει έντονα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι χωρίς την ανωνυμία θα έχουμε λιγότερες απόψεις καθώς δεν είναι καθόλου εύκολο επωνύμως να μιλάς σε τόσο στενό κύκλο.
Από την άλλη είναι βέβαιο πως με την ασπίδα της επωνυμίας θα έχουμε εξαιρετικές συζητήσεις καθώς με χαρά μου παρατηρώ ότι σημαντικά μυαλά της Βοιωτίας όχι μόνο παρακολουθούν άλλα και σχολιάζουν στο μπλογκ. Κανένα από τα δύο δεν θέλω να χαθεί αλλά φαίνεται ότι από ένα σημείο και μετά δεν συνδυάζονται αρμονικά.
Περιμένω λοιπόν να τοποθετηθούν και άλλοι σχολιαστές και πιθανότατα θα έχουμε ανακοινώσεις για την πολιτική δημοσίευσης της viotia.

Ανώνυμος είπε...

Προς όλους όσους αμφισβητούν την κοινωνική και επαγγελματική προσφορά μου τα περασμένα χρόνια δηλώνω ότι έχω αποστείλει στο "viotia" ένα μικρό βιογραφικό με τις κοινωνικές και επιστημονικές εργασίες μου τα τελεταία χρόνια που έχουν σχέση με το Ελληνικό Δημόσιο.

Ξέρετε η Λειβαδιά δεν είναι το κέντρο του Κόσμου....

Παρακαλώ τον "βοιωτό" να το στείλει σε όποιον του το ζητήσει.

βοιωτός είπε...

Επιβεβαιώνω ότι έχω το βιογραφικό, το οποίο είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.
Φυσικά είναι στη διάθεση καθενός, όπως ο κ. Παν. Ψυχογιός επιθυμεί.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Θα ήθελα να τοποθετηθώ αν και «ανώνυμη».

Τα blogs είναι ανώνυμα, ακόμη και οι bloggers. Γνωρίζουμε το όνομα του «Βοιωτού»; Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν θα τον λένε Α.Β. ή Γ.Δ. Το ψευδώνυμο, οι απόψεις του χαρακτηρίζουν την «ταυτότητα» του. Μου αρκεί.

Τα δημόσια πρόσωπα επιβάλλετε να καταθέτουν τις απόψεις του επώνυμα.

Από πότε η Δημοκρατία στηριζόταν σε δελτία ταυτότητας; Δεν μου λέτε … ξέρετε όλα τα ονοματεπώνυμα αυτών που ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο;
Κάποιο ήταν φακελωμένοι, κάποιο όχι. Πέρασαν πολλά χρόνια και πολλοί αγώνες για να καταστρέψει ο Ελληνικός λαός τους φακέλους. Πέρασε πολύ καιρός που δεν διπλώνει ο πολίτης πλέον την εφημερίδα κάτω από την μασχάλη του. Να γυρίσουμε πίσω;

Τα στοιχεία ταυτότητας για την κλειστή κοινωνία της Λιβαδειάς τα χρειάζεστε για να σχηματίσετε την γνωστή μικροαστική «ταυτότητα» … « … ααα… η κόρη του τάδε … που πήρε την τάδε… της τάδε εγγονή … που είναι αριστεροί / δεξιοί / φασίστες / φτωχοί / πλούσιοι / κλπ.»

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να αποκαλύψω το όνομα μου, οι απόψεις μου είναι αυτές είτε με λένε Μαρία, Κατερίνα, Μήτσο… Όπως δεν είχα όταν κατέβαινα από μικρή σε διαδηλώσεις και πορείες, για το συμφέρον ΟΛΩΝ μας. Διαπιστώνω ότι δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ γιατί δυστυχώς δεν σας ενδιαφέρουν οι απόψεις μου … όποιες και αν είναι … σας ενδιαφέρει η ταυτότητα μου. Δεν ασχολούμαι με μικροαστικά κουτσομπολιά. Μεγάλωσα αλλιώς.
Από πότε η κριτική χαρακτηρίζεται «βρισιά»; Αν δεν σας αρέσει η αρνητική κριτική τότε να μην δέχεστε ούτε την θετική. Αν η αρνητική είναι βρίσιμο ή θετική είναι κανάκεμα.
(By the way … για αυτό υπάρχει ο blogger για να διαχειρίζεται τα υβριστικά μηνύματα.)

«Ξέρετε η Λιβαδειά δεν είναι το κέντρο του κόσμου…»
Αυτό ήταν η απάντηση για την απουσία του κ. Ψυχογιού 25 χρόνια από τα κοινά της πόλης; No comment ….

Ευχαριστώ …

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ...Τα είπες όλα ΑΝΩΝΥΜΗ.

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμη

Η πρόταση μου δεν αφορούσε να ξέρω ποιός είναι αυτός που συνομιλώ σαν φυσικό προσωπο αλλά σαν συγκεκριμένο ψευδώνυμο, και εκει αναφέρεται η προτασή μου για πιστοποιημένο χρήστη.
Κανένας δεν ξέρει ποιος είναι, απλά το google έχει ένα e-mail του, το οποίο μόνο αν θέλει ο χρήστης γίνεται γνωστό.

Ποιό είναι το ζητούμενο. Να μήν μπορεί όποις θέλει να χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο ενός άλλου ή να αλλάζει συνεχώς ψευδώνυμα.
Δεν έχω καμία πρόθεση να δώ την ταυτότητα κανενός απλώς να ξέρω σε ποιόν απαντώ, γιατί όλα τα post μπορεί να τα έχει γράψει το ίδιο άτομο.
Οσο για όσα γράφεις για το Πολυτεχνείο μπορεις να διαβάσεις ενα επίκαιρο χιουμοριστικό post στον "πιτσιρίκο"

Γιά την αναγνώριση της προσφοράς μου στήν Λειβαδιά με έκριναν οι Λειβαδίτες που με τιμησαν με την ψήφο τους.
Δεν περιμένω αναγνώριση από κάποιον που έτσι και αλλιώς από τα γραπτά του φαινεται ότι με θεωρεί κατι σαν παρείσακτο στην Λειβαδιά και ότι η προσφορά μου πρέπει αποκλειστικά να απευθύνεται σε Λειβαδίτες.
Πολύ θυμωμένη είσαι μαζί μου και δεν να αναφέρεις τον λόγο.
Και σε τελευταία ανάλυση γιάτι δεν μπορώ να ασχοληθώ εστω και τώρα, άν έχω την διάθεση να προσφέρω κάτι, με τα κοινά της Λειβαδιάς. Πρέπει να έχω προυπηρεσία.? Υπάρχουν άνθρωποι με DNA ειδικό να ασχολούνται με τα κοινά.?

Υποθέτω ότι συμφωνείς ότι όποιος μπορεί και θέλει να προσφέρει, είναι ελεύθερος να το κάνει.

Υπάρχει κάποιο ασυμβίβαστο που δεν ξέρω.?

Ανώνυμος είπε...

@Ψυχογιό

Τα γράφείς πάρα πολύ ώραία και σου ζητώ συγνώμη......





Ενα απλό παράδειγμά των όσων γράφω παραπάνω.

Ανώνυμος είπε...

@ψυχογιό

Τι ανοησίες γράφεις σκουλίκι που τα πίανεις και μπήκες στον Δήμο για να αρπάξεις πρόμήθειες και μίζες. Αχρηστε που δουλεύεις
την κοινωνία και το Blog.....
Το ρέμα στην''Καλαμκανού''και τα χρήματα της επ΄αμοιβή μελέτης του
Γηπέδου που είχαν κολλήσει στη Δημαρχία, τον ανάγκασαν τον άνθρωπο.... ν' ασχοληθεί με τα κοινά στην πόλη, μετά απο 25 χρόνια
παντελούς απουσίας απ' ότι δήποτε αναπτυξιακό,κοινωνικό,πολιτιστικό,αθλητικό κλπ.
Α ρε Γκριτζάπη που δεν κατλαβαίνεις
τι σημαίνει δωρεάν προσφορά,
ανιδιοτέλεια κλπ, τον συνεργάτη σου
δηλαδή!!! Εσύ που ασχολείσαι με τα κοινά πάνω απο 25 χρόνια.
.
.
.
.
.
Ενα άλλο παράδειγμα προσφοράς στη ενημέρωση.

Ανώνυμος είπε...

Den prolaba na diabasw kan to sxolio sas kurie Psuxogie ...alla den eimai h anwnumh pou apanthse.
Kapoios/a xrhsimopoihse to nickname mou.
Lupame alla h kakia merikwn kai o kakontrexismos den exei oria.
Euxaristw.
P.S. (tha diabasw twra to sxolio sas ... apla biasthka na apanthsw oti to sxolio ths "anwnumhs" den htan diko mou.)

Ανώνυμος είπε...

Περίεργο … αλλά μετά το σχόλιο του κ. Ψυχογιού κάποιος χρησιμοποίησε το nickname μου!!!!!
1. Ποιος ο λόγος να γράφει το ίδιο άτομο όλα τα post με διαφορετικά nicknames;
2. Ίσως η λογική μου και η σκέψη μου να με οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα.

• Είστε στην πόλη τούτη πάνω από 25 χρόνια.
• Ήσασταν φίλος / κουμπάρος / whatever με τον κ. Παλαιολόγο για πολλά χρόνια.
• Τόσα χρόνια που Δήμαρχος ήταν κάποιος φίλος σας / κουμπάρος σας / whatever δεν ασχοληθήκατε με τα κοινά και τη πόλη. Δεν θα είχε ποιο ενδιαφέρον για σας να το κάνατε τότε που θα μπορούσατε να συνεργαστείτε καλύτερα με κάποιο άτομο που σας συνδέει φιλία / κουμπαριά / whatever;
• Γιατί τέτοιος ίστρος ξαφνικά για την πόλη; Τόση μεγάλη προσφορά (τεράστιο οικονομικό κόστος) «αμισθί». Γιατί δεν είχε γίνει τόσο καιρό; Ο Λεβαδειακός δεν ανέβηκε φέτος στην Α’Εθνική.
• Δεν σας θεώρησα παρείσακτο, εσείς το λέτε.
• Δεν είμαι θυμωμένη μαζί σας. Ποιος ο λόγος άλλωστε; Νευρίασα απλώς γιατί θεωρώ ότι υποτιμάτε την νοημοσύνη μας. Άλλο θυμός και άλλο νεύρα.
• Τώρα … έχετε δίκιο … οι Λειβαδίτες σας τίμησαν με την ψήφο σας, όπως τίμησαν και όλους τους υποψηφίους όλων των συνδυασμών, ανεξαρτήτως εκλογής τους στη Δημοτική Αρχή.
• «Πιτσιρίκος» ….. Πολυτεχνείο ….Αν υπήρχαν κάμερες θα γνωρίζαμε ποιοι πραγματικά βρίσκονταν εκεί και δεν θα μπορούσαν να υποστηρίζουν χιλιάδες άνθρωποι ότι έκαναν αντίσταση από τα σπίτια τους ….
Ευτυχώς που όσοι ήταν εκεί μέσα εκείνο το βράδυ δεν το έκαναν για την αναγνώριση μας. Είχαν ξεφύγει από όλα αυτά που δυστυχώς κατατρέχουν πολλούς σήμερα. Να είστε σίγουρος ότι και κάμερες να υπήρχαν πάλι θα το έκαναν. Δεν είχαν ανάγκη να κρυφτούν από τίποτα κα από κανέναν και το σημαντικότερο από τον εαυτό τους τον ίδιο. Τελικά την σιγουριά του καναπέ πολλοί την προτιμούν.

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Πιστοποιημένο χρήστη ....

Σε blog βρισκόσαστε, δεν είναι newsgroup, ούτε forum.

Επιτρέψτε μου να γνωρίζω τις διαφορές ... ασχολούμαι με το internet από το 1989!!!!

Το βιογραφικό μου δεν το στέλνω, γιατί δεν ψάχνω δουλειά από τον «Βοιωτό», τις εντυπώσεις κάποιος τις κερδίζει με τις πράξεις του και με τα λόγια του.

Πάντως κύριε Ψυχογιέ ... από το θέμα έχουμε ξεφύγει τελείως ... και όχι μόνο!!!


Καληνύχτα σας

Ανώνυμος είπε...

@κ. Ανώνυμη

Δεν με διαβάζετε προσεκτικά...
Στα ερωτήματα του Post των 2:58 έχω απαντήσει παραπάνω, ότι ο κ. Παλαιολόγος δεν μου εκανε την τιμή να μου ζητήσει να είμαι ειδικός συμβουλός του η υποψήφιος Δημ. Σύμβουλος. Πιθανόν να μην ήθελε να μπλέκομαι στα πόδια του , να μην με θεωρούσε άξιο για αυτή την τιμή, ή ήξερε ότι έχω πολλές άλλες ασχολίες.
Αυτό διευκρινήστε το από τον ίδιο ή τους φίλους σας από τους οποίους πληροφορηθήκατε τόσα πολλά γιά μένα.
Με το Στάδιο ανέφερα γιατί ανακατεύτηκα (όχι τώρα, το 2005) και γιατί ξόδοψα μετά τον χρόνο μου... γιά να τελειώσει το έργο. Αν εσάς σας φαίνετε λίγος ο χρόνος για τα μέτρα μου είναι τεράστιος. Εχώ δεί να κατασκευάζονται τουλάχιστον 50 μελετες του γραφείου μου αυτά τα 2 χρόνια.

Ο "οίστρος" μου προκύπτει ότι όταν αναλαμβάνω να κάνω οτιδήποτε, θέλω να το κανω σωστά και να τελειώνει... να βλέπω αποτέλεσμα.
Στή δουλειά μου βλέπουμε το έργο μας να υλοποιείται και να ολοκληρώνεται.

Αν δεν το ξέρετε, τελείωσα το ΕΜΠ το 1973.... άρα περιττεύουν οι αναστεναγμοί και η ξάπλα στους καναπέδες.

Γιά το επόμενο post απλώς σας αναφέρω πως αντιδράσατε όταν χρησιμοποίησα το ψευδώνυμό σας και ανάρτησα το σχόλιο, (προσέξτε πως τελειώνει), πέσατε στη παγίδα μου.

Ο "ελικώνιος" δέν κατάλαβε τίποτα και δεν αντέδρασε, ούτε καν τον ένοιαξε, άν κάποιος χρησιμοποίησε το ψευδώνυμό του....
Να ποιός λοιπόν είναι ο λόγος που χρειάζονται πιστοποιημένοι χρήστες, βρίζω τον εαυτό μου με το όνομα κάποιου άλλου, θα μπορούσα να βρίσω οποιονδήποτε με το ψευδώνυμό σας.

Δεν έχω άλλα να πώ και δεν περιμένω να με προσλάβει ο "βοιωτός" ή οποιοσδήποτε άλλος, δυστυχώς ή ευτυχώς, έχω πλήρη απασχόληση και η ενασχολησή μου με τά κοινά γίνεται σε βάρος του λίγου ελεύθερου χρόνου που έχω.

Καλό σας βράδυ....
ή Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

@ Ψυχογιό.

Δεν κάθομαι όλη την ημέρα μπροστά σε έναν υπολογιστή,έχω και άλλα πράγματα να κάνω και φυσικά θα σχολιάζω κάτι όταν κρίνω ότι αξίζει τον κόπο να το κάνω.Μόλις τώρα άνοιξα τον υπολογιστή μου αλλά πιστεύω ότι οι σχολιαστές θα κατάλαβαν από το ύφος πως δεν έγραψε ο γνήσιος Ελικώνιος το κείμενο αυτό.

Ανώνυμος είπε...

@ Ελικώνιε ….

Φυσικά και καταλάβαμε ότι δεν είσαι εσύ, αλλά εγώ η κουτή η ηλίθια μικροαστή και έτσι όπως με φαντάζεται … μιας και δεν του ικανοποιώ την περιέργεια … (αφήνω ΚΑΙ την φαντασία του να οργιάζει ) … έπεσα στην παγίδα …
Τι επίπεδο πρέπει να έχει κανείς για να κάνει κάτι τέτοιο; Ωχ! Διαπιστώνω ότι δεν αξίζει τον κόπο ούτε καν να ….

Και πρόσεξε … χρησιμοποίησε την λέξη «σκουλήκι» στο pseudo μήνυμα σου και δεν θυμάμαι τι άλλο, και έμενα μου καταλόγισε ότι τον είπα «παρείσακτο»!
Κάποια βοήθεια χρειάζεται … αλλά δεν ξέρω σε τι μορφή θα είναι ...

Καλά βρε ελικώνιε … έχεις και δουλειές και δεν μπορείς να είσαι όλη μέρα στον υπολογιστή;
Κρίμα που δεν έχεις χρόνο. Αν είχες να σου δώσω την λίστα με τα ονόματα δημάρχων που θα κάνουν την τιμή να σε καλέσουν για βοήθεια. Καλά αυτός ο Παλαιολόγος ... τσ τσ τσ ... τι να του πεί κανείς; Όσα δεν ικανοποίησε (χατήρια θές, κόμπλεξ θές, ότι θες τέλος πάντων), το κάνει ευχαρίστως ο Τσιφής!!!


Φιλικά
Ανώνυμη χωρίς πιστοποίηση!!!!

(Υ.Σ. Έχεις ακούσει … «έμαθα να μαστορεύω και … τον μάστορα μου» … πιστοποίηση στο blog … )

Ανώνυμος είπε...

Βοιωτέ σε ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Δεν έχει νόημα περαιτέρω συζήτηση, γιατί η "ανώνυμη-ος" έχει χάσει τον έλεγχο, και των γραφομένων της(παραποιεί και ειρωνεύεται ότι γράφω) και του χιούμορ της.

Δεν εχω λόγο να συζητώ με ανθρώπους που δεν με αποδέχονται και στρεψοδικούν όταν δεν έχουν τι να απαντήσουν.

Δεν μπορώ να πω πως χάρηκα ιδιαίτερα για την γνωριμία σου "ανώνυμη".
.
.


Υ.Γ. Αυτά που έγραψα ώς "ελικώνιος"
είναι αντιγραφή απο διάφορα posts "ανωνύμων" και "ψευδωνύμων".

Ανώνυμος είπε...

Στρεψοδικώ ...

Για κοιτάξτε τα προηγούμενα post σας και βγάλτε εσείς το συμπέρασμα για το ποιος στρεψοδικεί.
Φυσικά και ειρωνεύομαι και χειρίζομαι την κατάσταση με χιούμορ από την στιγμή που ξέρω ότι έχω να κάνω με κάποιον που ασύστολα ΥΠΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ!!!

Anyhow … δεν περίμενα και τίποτα περισσότερο. Εδώ κάνατε και ψεύτικα posts για να μας αποδείξετε γιατί χρειάζεται πιστοποίηση στα blogs!!! (Όχι ... στο συγκεκριμένο θέμα δεν στρεψοδικήσατε. Ήμαρτον!). Το κάνατε που το κάνατε (!!!!!!) ... κάντε το με δεξιοτεχνία τουλάχιστον να το ευχαριστηθούμε.

Δεν με αφορά αν χαρήκατε. Ειλικρινά!!! Θα ζήσω και χωρίς αυτό, μου αρκεί που έχουν χαρεί εκατοντάδες άλλα άτομα ανά την υφήλιο. Ίσως χαιρόσασταν αν συμφωνούσα με τα λεγόμενα σας. Ε...τι να κάνουμε; Κόλακας δεν έγινα και ούτε θα γίνω. Η ζωή με έχει διδάξει άλλα πράγματα και πιστέψτε με δεν μου έχει βγει σε κακό μέχρι τώρα.
Συνεχίστε να συζητάτε με ανθρώπους που συμφωνούνε με τα λεγόμενα σας. Θα είναι εποικοδομητικοί οι διάλογοι σίγουρα και θα ανεβάζουν το «εγώ» σας. Ίσως το χρειάζεστε ακόμη.

Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

@ Ψυχογιό
Δέκα ημέρες μετά έχετε καταλήξει ποιά θα είναι η στάση σας στο Δήμο Λιβαδειάς, που παρεπιμπτόντως δεν είναι και το κέντρο του κόσμου;

Ανώνυμος είπε...

Κύριε ψυχογιέ τωρα κατάλαβε ολος ο λαος της λεβαδειας γιατι δεν εκλεχτηκατε δημοτικος συμβουλος.Εσεις ακόμα να καταλαβετε γιατί;;;;;;

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...