Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Πρόστιμο 120.000 ευρώ στη SATO-ΕΝΤΟΣ

Υπήρχαν καταγγελίες και για το υποκατάστημα της Λιβαδειάς, που δεν φέραμε στη δημοσιότητα. Τώρα όμως είναι επίσημο: η SATO- ΕΝΤΟΣ αθετούσε συστηματικά και εν γνώσει της τους χρόνους παράδοσης των επίπλων που είχαν παραγγείλει οι καταναλωτές για να προωθήσει τις πωλήσεις της:

Πρόστιμο 120.000 ευρώ επιβλήθηκε στην εταιρεία Sato, με απόφαση του υφυπουργού Ανάπτυξης, κ. Γεωργίου Βλάχου και του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, κ. Γιάννη Οικονόμου, για παράβαση των διατάξεων του νόμου περί Προστασίας των καταναλωτών. Συγκεκριμένα, μετά από σειρά καταγγελιών στις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, οι οποίες αφορούσαν την αθέτηση των χρόνων παράδοσης παραγγελθέντων επίπλων από την Sato- Εντός, διαπιστώθηκε ότι η εταιρεία προκειμένου να προωθήσει την πώληση των προϊόντων της, κατ’ εξακολούθηση παραβίαζε τους χρόνους παράδοσης των παραγγελθέντων επίπλων και απέκρυπτε τον πραγματικό χρόνο παράδοσής τους, ο οποίος πολλές φορές ανερχόταν σε τέσσερις-πέντε μήνες. Μετά την διαπίστωση αυτή και αφού προηγουμένως ζητήθηκε η άποψη της εταιρείας Sato, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προχώρησε στην επιβολή του προστίμου στην εταιρεία.
www.kerdos.gr
Η ανάγκη δημιουργίας ενός ισχυρού καταναλωτικού κινήματος (και καταναλωτικής συνείδησης) στην Ελλάδα παραμένει ζητούμενο αλλά ας γνωρίζουμε τουλάχιστον πώς έχουν τα πράγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: