Σιγά τα λεφτά!
Είμαστε άρχοντες, όμως.
Ανεκμετάλλευτα κονδύλια για το περιβάλλον
Μηδενική είναι η απορρόφηση κονδυλίων για έργα περιβάλλοντος στην ανατολική Μακεδονία και Θράκη, ενώ στην Αττική το ποσοστό απορρόφησης φτάνει το 25%, σύμφωνα με την Επιτρόπο Περιβάλλοντος, Ντανούτα Χούμπνερ.
Επιπλέον, η Επίτροπος πρόσθεσε ότι 8 χρόνια μετά την ενεργοποίηση του Ταμείου Συνοχής, δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα μισά έργα αρμοδιότητας διαφόρων υπουργείων και κυρίως αυτά του ΠΕΧΩΔΕ, παραμένοντας ανεκμετάλλευτα 690 εκατομμύρια ευρώ που προορίζονται για έργα περιβάλλοντος στην χώρα μας.
