Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ηλεκτρονικό Σημείο Μελανιού Χρήστος Χάνιος

Η viotia κάνει ασφαλώς καθημερινό ρεπορτάζ αγοράς κυρίως από την εποχή που η οικονομική κρίση πλήττει με δριμύτητα και τη Λιβαδειά. Επιπλέον προσπαθεί να ανακαλύψει επιχειρήσεις που στόχο έχουν «να μας εξοικονομήσουν χρήματα» και που αυτή την εποχή της γενικευμένης ανασφάλειας και υποχρεωτικής περιστολής δαπανών αποτελούν «όαση» για τους καταναλωτές λόγω των χαμηλών τιμών τους. Ένα τέτοιο κατάστημα, το ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕΛΑΝΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΝΙΟΣ, εγκαινίασε τη λειτουργία του τον Δεκέμβριο του 2009 και ήδη συμπλήρωσε ένα χρόνο παρουσίας στην λιβαδείτικη αγορά. Το κατάστημα ΧΡ. ΧΑΝΙΟΣ, στεγάζεται σε ένα λειτουργικό χώρο στο κέντρο της Λιβαδειάς στην οδό Καλλιαγκάκη 11 και παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης γραφείου για κάθε επιχείρηση της πόλης μας και της περιοχής μας. Η viotia συνάντησε το κ. Χρήστο Χάνιο, ο οποίος «τρέχει» την επιχείρηση, και συνομίλησε μαζί του

-Τι προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρει το κατάστημά σας, κ. Χάνιο;
Προσφέρει επαναγέμιση μελανιών και τόνερ για όλους τους εκτυπωτές –η ποιότητά τους είναι πολύ καλή. Φυσικά προσφέρουμε και γνήσια μελάνια και τόνερ για όποιον το προτιμά, διάφορα αναλώσιμα ηλεκτρονικών υπολογιστών, εκτυπωτές, χαρτιά ταμειακών μηχανών, αποστολή – λήψη fax –κάτι που έλειπε από το κέντρο-, φωτοτυπίες κ.ά.


-Ποια ήταν η ιδέα που σας κατηύθυνε στη συγκεκριμένη επιχείρηση;
Είχα ασχοληθεί και στο παρελθόν με το συγκεκριμένο αντικείμενο, στη Σουηδία, και όταν επέστρεψα, βλέποντας ότι δεν υπήρχε αντίστοιχη υπηρεσία, εκτός από ένα κατάστημα, αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ σ’ αυτό το χώρο, αφού υπήρχε το έδαφος να αναπτυχθεί κάτι τέτοιο.
-Είστε από τη Λιβαδειά, φύγατε για πολλά χρόνια στο εξωτερικό, επιστρέψατε, πώς σας υποδέχτηκε η πόλη;
Η υποδοχή ήταν καλή. Και η δουλειά, όπως φαίνεται, πάει κι αυτή πολύ καλά.
-Η οικονομική κρίση δηλαδή δεν σας έχει επηρεάσει;
Δεν μπορώ να κρίνω ακόμη αν έχω επηρεαστεί από την κρίση, γιατί έχω συμπληρώσει μόλις ένα χρόνο λειτουργίας και το διάστημα δεν είναι ικανό για να κάνω συγκρίσεις κι εκτιμήσεις. Γενικά για την αγορά όμως ακούω ότι η πτώση είναι πάνω από 50%.
-Εχοντας και την ευρωπαϊκή εμπειρία, τι νομίζετε ότι χρειάζεται για να «πιάσει», όπως λέμε, να πάει καλά ένα μαγαζί;
Πρώτα πρώτα η ποιότητα που προσφέρεις είναι καθοριστικής σημασίας, οι καλές τιμές βέβαια, ο σεβασμός στον πελάτη. Χρειάζεται να οικοδομήσεις μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί του. Χρειάζεται αυτό που ονομάζεται με μια λέξη επαγγελματισμός.
-Αν έχω ένα γραφείο, με συμφέρει περισσότερο να αναθέσω σε εσάς τα μελάνια, τα χαρτιά κι όλα αυτά τα αναλώσιμα; Τι κέρδος θα ’χω;
Μόνο και μόνο από τα μελάνια η διαφορά στην τσέπη είναι πολύ μεγάλη. Η διαφορά τιμής του γνήσιου μελανιού από το «επαναγεμισμένο» φτάνει το 70% φθηνότερα. Το συμβατό ή ιμιτασιόν είναι στο 40% φθηνότερα.
-Για τις άλλες υπηρεσίες όπως η αποστολή φαξ ποιο είναι το κέδρος;
Είναι σεβαστό για τον πελάτη αλλά δεν μπορώ να το προσδιορίσω ποσοστιαία. Ας πούμε γενικά ότι οι τιμές στο Σημείο Μελανιού είναι χαμηλότερες ακόμη και από τις τιμές που έχει για την αποστολή φαξ ο ΟΤΕ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕΛΑΝΙΟΥ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΝΙΟΣ
Καλλιαγκάκη 11, 32 100 Λιβαδειά τηλ. 22610 88007

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

με λενε νικο χανιο και ειμαι απο το στεβενικο. ειμαι γυιος του μητσου του χανιου που επαιζε βιολι. τι σχεση εχουμε

Ανώνυμος είπε...

νννννννν