Κυριακή 2 Αυγούστου 2009

Στα χτήματα βαδίσαμε ὀλη μέρα...

7 σχόλια:

βοιωτός είπε...

Ροζαλία, είσαι ακόμη εδώ;

Ροζαλία είπε...

Είμαι ακόμα ή πάντα; εδώ! έξοχο το βιντεακι.στο μλπογκ μου έχω ένα ποίημα του Σκαρίμπα. ήθελα να το δεις-1/8 και να μου πεις τι εποχες και τι αξίες πέρασαν; και ήταν οι εποχές ή ήταν πάντα οι ιδιαίτεροι άνθρωποι;

Υπνοβάτης είπε...

"[- Όποιος είδε δυο μάτια
ν' αγγίζουν τη σιωπή του
Κι έσμιξε τη λιακάδα τους κλείνοντας χίλιους κόσμους
Ας θυμίσει το αίμα του στους άλλους ήλιους
Πιο κοντά στο φως
Υπάρχει ένα χαμόγελο που πληρώνει τη φλόγα -]".Ο.Ελύτης, Προσανατολισμοί, 1940.

βοιωτός είπε...

Υπνοβάτη κι εσύ εδώ;
Πού έχεις χαθεί;
Μήπως σε δρόμους που καίνε; Είναι από το καλοκαίρι ασφαλώς.

Υπνοβάτης είπε...

Φίλτατε Βοιωτέ,
παρακολουθώ πάντοτε την viotia, -εννοείται - για να έχω πλήρη και αντικειμενική ενημέρωση.
Και,
παρά τις ανειλημμένες υποχρεώσεις μου,
δεν παύω να τρέφω
εξαιρετικό ενδιαφέρον
για ό,τι σοβαρό και αξιόλογο συμβαίνει
και εξελίσσεται στην γενέτειρα.
Διότι, όπου κι αν πάει κανείς, όπου κι αν κατοικεί, όπου κι αν ταξιδέψει,
ας μην λησμονούμε
ότι πατρίδα
"είναι το χώμα
που ακούει τα βήματά"
μας".

Εωσφόρος είπε...

Ωχ. Πλακώσαν οι συνιστώσες.

Ροζαλία είπε...

Δηλαδή Εωσφόρε; πιο απλά για τους αγεωμέτρητους;