Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

Ανέκδοτο

Ο 50άρης Κρητικός, να τον πούμε Μανόλη, έχει επισκεφθεί τα αμπέλια του για έλεγχο πριν τα δηλώσει στο Κτηματολόγιο κι όπως περπατάει μέσα στα χωράφια κλωτσάει ένα μπουκάλι. Αμέσως ένα σύννεφο τον κυκλώνει και παρουσιάζεται μπροστά του ένα τζίνι.

-Φίλε την έκανες, του λέει το τζίνι. Είμια στις διαταγές σου αφού με ελευθέρωσες. Μπορώ να εκπληρώσω μια επιθυμία σου, ό,τι μου ζητήσεις.

Ο Μανόλης μόλις συνήλθε από την έκπληξη σκέφτηκε αρκετά και είπε.

-Ακου, τζίνι. Εχω μια κόρη που είναι η αδυναμία μου. Ομως σπουδάζει στη Νέα Υόρκη και σπάνια έρχεται να με δει. Θα μου πεις γιατί δεν πάω εγώ. Γιατί έχω μεγάλο φόβο για τα αεροπλάνα και για τα πλοία. Δεν έχω φύγει ποτέ από το νησί γι' αυτό το λόγο. Θέλω λοιπόν να μου φτιάξεις μια γέφυρα από το Ηράκλειο στη Νέα Υόρκη. Να παίρνω το αυτοκίνητο και να μπορώ να δω το κοριτσάκι μου.

-Ρε φίλε, λέει το τζίνι, είναι πολύ εύκολο αυτό που μου ζητάς και μπορώ να το κάνω στη στιγμή. Ομως για σκέψου την τεράστια οικολογική καταστροφή που θα προκαλέσει. Εκατομμύρια τόνοι μπετόν στη θάλασσα, τεράστιες κολόνες και πύργοι, βάσεις σε βάθος χιλιάδων μέτρων. Η καταστροφή για τη Μεσόγειο και τον Ατλαντικό θα είναι πιθανότατα οριστική.Είναι κρίμα να τσιμεντοποιήσουμε μια τόσο μεγάλη και όμορφη περιοχή τους πλανήτη. Δεν ζητάς κάτι άλλο; Εγώ θα ικανοποιήσω την επιθυμία σου αμέσως.

Ο Μανόλης το ξανασκέφτηκε και είδε ότι το τζίνι είχε δίκιο. Είπε λοιπόν.
-Τότε θέλω να καταλάβω τις επιθυμίες της γυναίκας, να μπω για λίγο στο γυναικείο μυαλό, να καταλάβω πώς σκέφτονται οι γυναίκες, να μάθω πώς μπορώ να ευχαριστήσω μια γυναίκα. Αυτή είναι η επιθυμία μου. Μπορείς να το κάνεις;

-Αυτή η γέφυρα Ηράκλειο-Νέα Υόρκη πώς θα είναι; Με 2 ή με 4 λωρίδες;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α, γελάσαμε πάλι!!! τι να καταλάβετε οι φτωχοί; γι αυτό και συνήθως κοιτάτε τον κόσμο μέσα από χαραμάδες και ρέπετε στο ψέμα και τη διαφυγή.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ δύσκολος ο τελευταίος καιρός. φίλοι που έφυγαν για πάντα, εκκρεμότητες που αιωρούνται απειλητικές, μια αρρητη ανησυχία στα μάτια πολλών, μια αγωνία. ύστερα ο θάνατος του εφήβου με θύτη το κράτος μας αναμόχλευσε πολύ σωρευμένο παράπονο και λύπη κι οργή.
κι ακούμε αναλύσεις απ τα μμε και αιτιολογήσεις, μα τίποτα δεν αρκεί.
ούτε η ενοχή, ούτε η ντροπή ούτε το μάταιο ανατρέπονται και τείνουν να εγκατασταθούν στην καθημερινότητά μας.
κι ο φόβος. εδώ δεν μπορούμε να διαχειριστούμε το ελάχιστο πώς θα συναντηθούμε με τα σπουδαία;ε
πιτρέψαμε τον εξευτελισμό της ζωής μας και την παραδώσαμε αμαχητί παρασυρμένοι σε μια συλλογική απο-τυχία.
ξεχάσαμε το ανεπανάληπτο της ζωής του καθενός, των επιθυμιών και προσδοκιών του,

ξεχάσαμε να υπάρξουμε.
μας το θυμίζουν που και που οδυνηρά οι νεκροί, μας σταματάνε προς στιγμήν από το λευκό σιωπηλό μονοπάτι μας, αλλά φευ μόλις μεταγγίσουμε λίγη απ την ευαισθησία μας. ξανακρυβόμαστε στα σκληρά μας καβούκια, κλείνοντας όποια αυθάδικη χαραματιά φωτός εισβάλλει απρόσκλητη..
Βοιωτέ δεν βάζεις κανα παλιό ρεμπέτικο, καναν βαμβακάρη ας πούμε, να γυρίσουν οι δείκτες;

βοιωτός είπε...

Ροζαλία να βάλω Μάρκο αλλά τότε θα πληρώσεις τιμές ρεμπετάδικου. :-)

Ανώνυμος είπε...

Ο.κ Βοιωτέ, θα πληρώσω όσο όσο αν μου βρεις ένα από κείνα τα παλια ρεμπετάδικα..ευχαριστώ πολύ για τα μαύρα μάτια. με ξάφνιασε η εκτέλεση. δε σ αφήνει να φύγεις ..πίσω.ευχαριστώ.