Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Απάντηση Γιώργου Αγραφιώτη στο Πρώτο Θέμα

Απάντηση στη δημοσίευση της Κυριακής από την εφημερίδα Πρώτο Θέμα, μας κοινοποιεί ο Γιώργος Αγραφιώτης, ο Βοιωτός πολιτικός που συνδέθηκε, ως διευθυντής του πολιτικού του γραφέιου κ.λπ., με τον Ακη Τσοχατζόπουλο. Δείτε και θα επανέλθουμε...

Αθήνα, 13 Ιουνίου 2010


Σχετικά με το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» της 13ης Ιουνίου 2010, το οποίο συνεχίζεται στις σελίδες 14 και 15 και το οποίο αναφέρεται στο πρόσωπό μου και συνοδεύεται από φωτογραφίες μου, θα ήθελα να δηλώσω τα εξής :

Δεν συμμετέχω σε καμιά offshore εταιρεία
Δεν έχω συνιδιοκτησία με κανένα από τα πρόσωπα που αναφέρονται στο δημοσίευμα ούτε σε κινητά ούτε σε ακίνητα περιουσιακά στοιχεία.
Η ακίνητη περιουσία μου καθώς και ο τρόπος απόκτησής της αναφέρεται αναλυτικά στο έντυπο Ε9 της εφορίας και στη δήλωση «πόθεν έσχες» που επί σειρά ετών υπέβαλα.
Το περιλαμβανόμενο στο ως άνω δημοσίευμα δήθεν «ανάκτορο» το οποίο διαθέτω στον τόπο καταγωγής μου (δευτερεύουσα κατοικία), είναι προκατασκευασμένο κατά τα 2/3 ξύλινο σπίτι, εμβαδού μικρότερου των 130 τμ.

Επί του «βιογραφικού» που συντάσσει για λογαριασμό μου η εφημερίδα - και ξεπερνώντας πολιτικές αναφορές - θα ήθελα να σημειώσω τα εξής :

Δεν διατέλεσα ποτέ Γραμματέας της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ.
Δεν έλαβα ποτέ «κομματικό μισθό». Τα εισοδήματά μου τόσο από μισθωτές υπηρεσίες όσο και από την συμμετοχή μου στην προσωπική μου επιχείρηση, καταγράφονται αναλυτικά στις φορολογικές μου δηλώσεις και στις δηλώσεις για το «πόθεν έσχες» και έχουν όλα φορολογηθεί δεόντως.
Δεν χειρίστηκα ποτέ συμβάσεις εξοπλιστικών προγραμμάτων και γενικότερα συμβάσεις προμήθειας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και για τον λόγο αυτό ουδέποτε ασχολήθηκαν μαζί μου ελεγκτικές εξεταστικές ή και δικαστικές αρχές.
Δεν χειρίστηκα ποτέ αιτήσεις για εντάξεις έργων στον Αναπτυξιακό Νόμο. Ως γνωστόν, οι αιτήσεις αυτές διαχερίζετο το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών και όχι από το Υπουργείο Ανάπτυξης, του οποίου διετέλεσα Γενικός Γραμματέας.
Τέλος, σε ότι αφορά το –σύμφωνα με το δημοσίευμα- «υψηλό βιοτικό επίπεδο που διατηρεί, χωρίς να εργάζεται», θα ήθελα απλά να σημειώσω ότι δουλεύω από 18 ετών, ότι κέρδισα με αγώνα τις σπουδές μου στην Ελλάδα και το εξωτερικό και ότι από τότε εργάζομαι συνεχώς για να προσφέρω στην οικογένεια μου.

Γίνεται πλέον προφανές, ότι το δημοσίευμα της εφημερίδας είναι καθαρά συκοφαντικό και προσβλητικό. Με αστήρικτα και ψευδή επιχειρήματα με δυσφημεί, μειώνει την προσωπικότητά μου, δημιουργεί στρεβλή εικόνα για τον τρόπο ζωής μου και δημιουργεί προβλήματα στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Θεωρώ υποχρέωση μου, να διεκδικήσω την αποκατάσταση της αλήθειας με όλα τα μέσα.


Γιώργος Π. Αγραφιώτης

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγκινηθηκα!! Πολυ Ξανθοπουλο θυμιζει η ιστορια...

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ ακόμα κλαίω..με την άδικη την μοίρα...

Ανώνυμος είπε...

Βασιλακης Καιλας

ΑχΒαχ είπε...

Σκληρή η ζωή για τους πολιτικούς πολύ σκληρή κι απορώ πως αντέχουν!
Μαύρη φτώχεια και θυσίες μια ζωή αλλά που να καταλα΄βουμε εμείς τι τραβάνε για το καλό του τόπου;!

Ανώνυμος είπε...

Σιγα Γιωργο.....μην σκισουμε κανα καλσον.....

Ανώνυμος είπε...

΄Γιατί ο Άκης που μάζεψε σε οικονομίες 450.000 ευρώ 9κι άλλα 650.000 πήρε δάνειο) για το σπίτι στην Ακρόπολη; δεν μας ζήταγε να τσοντάρουμε όλοι κρίμα τέτοια σκληρή οικονομία δεν παλεύεται, θα πρέπει να πέρασε μαύρες μέρες και να πε το ψωμί ψωμάκι. Να τους χαίρεστε!

Ανώνυμος είπε...

Αφού είπες ολα αυτά πες μας τώρα γιατί σε κόψανε απο υποψήφιο.
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΣΕΙ Η ΜΑΝΕΣΤΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

ειναι τοσο looser που εστελνε καρτες σε ολο τον κοσμο....

Ανώνυμος είπε...

6.52 ,για το 1 σπίτι...τα άλλα 24?

Ανώνυμος είπε...

Γιωργο προσοχη στο ασφαλιστικο!θα αγγιξει και αυτους που εργαζονται απο μικρα παιδια....πρεπει να αντισταθουμε!

Ανώνυμος είπε...

poso asteioi eiste oloi sta sxoleia pou kanete...

an k nonizo oti 10 sxolia paizei na einai apo 1-2 atoma to polu....
xaxaxaxa