Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Και πάλι για τους οδηγούς στη Λιβαδειά!

Από αγανακτισμένη αναγνώστρια. Κρίνετε μόνοι σας.
"ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΟ ΟΔΗΓΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ(Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗ ΔΙΟΔΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ),ΕΝΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ,ΕΝΑΣ ΕΝΗΛΙΚΑΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΙ .ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΔΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ!!!ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 2 ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ,ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΚΑΦΕ!!ΕΛΕΟΣ...".

ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

Αυτά είχα να πω και ότι οι υποψήφιοι δήμαρχοι Λεβαδέων οφείλουν να λάβουν σαφή θέση για το Πανεπιστήμιο Στερεάς στη Λιβαδειά

5 σχόλια:

Ροζαλια είπε...

οταν αρχιζει ο κατήφορος συνηθως δεν έχει τελος. α-μορφη πόλη, υποβαθμισμένη ζωή,πολλες καθημερινές δοκιμασίες για πραγματα που ειναι αυτονόητα στο δυτικο κοσμο. Είπε μια φιλη ότι ευχήθηκε στο παιδί της να μην ξαναγυρίσει στην Ελλάδα! με ξαφνιασε! συναισθηματικά! αλλά, την κατάλαβα ψύχραιμα και σοβαρά.

Ανώνυμος είπε...

H ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΤΕΛΑΡΟΥ,ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ, ΤΗΣ ΚΟΥΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΙΝΓΚ.ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΑΝΟΥΣΙΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ,ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.....

αναγνώστρια είπε...

Μεσημέρι της προηγούμενης εβδομάδας. Κατεβαίνω την Αθηνών(Δ.Παπασπύρου)με αυτοκίνητο. Μπροστά μου, στο ύψος τηςς γνωστής κάβας ποτών ένα ταξί το οποίο σταματάει δεξιά. Κατεβαίνει ο οδηγός και συνοδεύει, κρατώντας από το χέρι(σε αργούς ρυθμούς και με προσοχή) έναν πολύ ηλικιωμένο κύριο στην είσοδο της πολυκατοικίας του.
Απέναντι, έχει σταματήσει ένα αυτοκίνητο αρκετά έξω, οπότε απομένει στον δρόμο μία και μετά βίας θέση για τη (διπλή) διέλευση των αυτοκινήτων.
Επειδή από την λωρίδα που ανεβαίνει έρχονται περισσότερα αυτοκίνητα κι επειδή πίσω μου δεν υπάρχει κανείς μέχρι εκείνη τη στιγμή,
θεωρώ σωστό να σταματήσω πίσω από το ταξί στη δική μου λωρίδα και να περιμένω, εφόσον ο ηλικιωμένος συμπολίτης χρειαζόταν πραγματικά τη βοήθεια του ταξιτζή. Μάταιη σκέψη.
Γιατί τότε εμφανίζεται οδηγός (κάποιας ηλικίας) μικρού φορτηγού πίσω μου ο οποίος θορυβοποιεί, κορνάρει ασύστολα, χειρονομεί και φωνάζει. Τον αγνοώ. Κάνει τα αδύνατα δυνατά να περάσει,
ενώ η άνοδος των άλλων αυτοκινήτων συνεχίζεται ήδη μετ'εμποδίων.
Όταν τα καταφέρνει και φτάνει δίπλα μου, αρχίζει έναν απερίγραπτο οχετό ύβρεων και επιπλέον βάζει τις φωνές και στον ταξιτζή που επέστρεφε εκείνη την στιγμή στο ταξί.
Δυστυχώς δεν πρόλαβα να συγκρατήσω τον αριθμό του αυτοκινήτου του, ώστε να του κάνω μήνυση για τις ύβρεις εναντίον μου.
Για την αχαρακτήριστη συμπεριφορά του έναντι του ανήμπορου ηλικιωμένου και έναντι του σωστά φερόμενου οδηγού του ταξί δεν έχω λόγια.

Ανώνυμος είπε...

Η ΛΙΒΑΔΕΙΑ ,ΓΕΝΟΣ ΘΗΛΗΚΟΥ,Η ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ......Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ.....ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΝΕΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ.....ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.......

Ανώνυμος είπε...

πότε πότε όταν με πιάνει ο καλός μου εαυτός σταματώ να περνούν οι πεζοί(οι οποίοι και προηγούνται πάντα) τότε συμβαίνει το εξής παράλογο οι οδηγοί από πίσω κορνάρουν και βρίζουν εμένα μου ζητούν τον λόγo, τότε με πιάνει και μένα ο διάολός μου και γίνεται μύλος, ο πεζός όμως που του έδωσα προτεραιότητα κάνει τον αδιάφορο και την κάνει...
Αν έμενε εκεί και του ρίχναμε οι δυο τα μπινελίκια που του χρειάζονται θα το σκεφτόταν να βγει από το αυτοκίνητο ο κάφρος.