Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Ενταση στην παρουσίαση της κυκλοφοριακής μελέτης της Λιβαδειάς

Ενταση επικράτησε στην παρουσίαση της Β' φάσης της κυκλοφοριακής μελέτης του Δήμου Λεβαδέων στον Συνεδριακό Κέντρο της Κρύας το βράδυ της Δευτέρας. Διαμαρτυρόμενη ήταν η Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοταξί της οποίας ο εκπρόσωπος κ. Σπ. Γεραντώνης χαρακτήρισε τη μελέτη επικίνδυνη και εξυπηρετούσα μικροπολιτικά και ιδιωτικά συμφέροντα.
Ηδη πριν από την αρχή της παρουσίασης ο αυτοκινητιστής κ. Κωτσαδάμ επιτέθηκε με βαριές εκφράσεις στους μελετητές και τους αιρετούς και χρειάστηκε η επέμβαση των ψυχραιμοτέρων για να ξεκινήσει η ειδική εκδήλωση.

Οτι δεν ερωτήθηκαν παρά την εμπειρία τους από τους μελετητές τόνισαν στις παρεμβάσεις τους και ο επικεφαλής της ΠΥ Λιβαδειάς κ. Μαθιουδάκης και ο υποδιευθυντής Τροχίας κ. Βερναδάκης.
Σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο οι μελετητές προτείνουν τέταρτη είσοδο της πόλης πίσω από το ΚΤΕΛ, όπως αυτή υπάρχει σήμερα με τις απαραίτητες βελτιώσεις στον μικρό δρόμο και τη γέφυρα. Στόχος σε βάθος 20ετίας και αφού ανοιχθούν οι οδοί Αισχύλου και άλλες, η πλήρης πεζοδρόμηση του κέντρου της Λιβαδειάς, συμπεριλαμβανομένης και της Γεωργαντά. Δημιουργούνται δύο οδικοί δακτύλιοι για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας με την αντιδρόμηση της Καραγιαννοπούλου από Ανδρεαδάκη μέχρι Ελευθερίου Βενιζέλου και την αντιρδόμηση της Ελευθερίου Βενιζέλου και της Πλουτάρχου.


Μini bus στη Λιβαδειά;
Πολλές αντιδράσεις προκλήθηκαν για το ζήτημα της ελέγχομενης στάθμευσης για το οποίο οι μελετητές κοινοιποίησαν σύστημα που δεν επιτρέπει την στάθμευση οχήματος στο κέντρο πάνω από 2 ώρες για κανένα λόγο. Στόχος είναι η μεγαλύτερη δυνατή εναλλαγή οχημάτων "με 200 θέσεις εξυπηρετείς 1000 αυτοκίνητα", όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά.

Σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα οι μελετητές ζήτησαν επέκταση της αστικής συγκοινωνίας με mini bus που θα εξυπηρετούν τις δύσκολες περιοχές του αστικού ιστού της Λιβαδειάς. Τα μικρά λεωφορεία θα έχουν προτεραιότητα έναντι όλων των άλλων εποχουμένων και είναι ο μόνος τρόπος να συνδεθούν λειτουργικά οι συνοικίες της Λιβαδειάς με το κέντρο της, ισχυρίστηκαν οι μελετητές.
Μια ακόμη παρέμβαση που θεωρούν απαραίτητη οι μελετητές είναι αυτή σε παραδοσιακές γειτονιές όπως ο Συνοικισμός ή η Διστόμου ώστε να δημιουργηθούν συνθήκες αποσυμφόρησης στο κέντρο.
Η μεγαλύτερη ένταση προκλήθηκε από την πρόταση των μελετητών που προβλέπει την πεζοδρόμηση της Καλλιαγκάκη από τη Γεωργαντά έως την Καραγιαννοπούλου. Οι παρόντες εκπρόσωποι της Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοταξί θεωρούν την επιλογή αυτή καταστροφική για την αγορά της Λιβαδειάς και για το επάγγελμά τους.
Τελικά αποφασίστηκε η ευρεία διαβούλευση των φορέων για να λειανθούν οι άλλοτε απαραίτητες και άλλοτε ελαφρώς προωθημένες επισημάνσεις της μελέτης και να κατατεθούν οι προτάσεις των άλλων ενδιαφερομένων.
Δείτε το φωτορεπορτάζ και τη δήλωση του Δημάρχου.

Η κυκλοφοριακή μελέτη και 16 φωτογραφίες




Δεν υπάρχουν σχόλια: