Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Τραγικές οι ελλείψεις στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς

Το ξέρατε ότι υπάρχουν μέρες που τα παιδιά απαγορεύεται να αρρωστήσουν στη Λιβαδειά; Κι αυτό γιατί οι δύο παιδίατροι που υπηρετούν στο Γενικό Νοσοκομείο δεν επαρκούν να καλύψουν τις εφημερίες. Νομίμως λοιπόν κάποιες ώρες και μέρες δεν υπάρχει παιδίατρος και οι ασθενείς παραπέμπονται σε ιδιώτες γιατρούς με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε χρόνο και σε χρήμα.

Εν γένει οι υπηρεσίες του Γενικού Νοσοκομείου Λιβαδειάς είναι δυσανάλογες του κόστους που οι πολίτες καλούνται να καταβάλουν για την ίδρυση και τη λειτουργία του. Οι ελλείψεις πολλές και σοβαρές αν και πρέπει να αναγνωριστούν οι προσπάθειες ορθολογικοποίησης των τελευταίων ετών που όμως δεν ολοκληρώθηκαν.

Αλλά κυρίως εκείνο που πρέπει να αναγνωριστεί είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι ιατροί και μάλιστα οι νέοι ιατροί του Νοσοκομείου Λιβαδειάς, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις εκτός συμβατικών υποχρεώσεων και με τα λίγα μέσα που τους παρέχονται εξυπηρετούν τους πολίτες.
Θα επανέλθουμε.

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς Γενικός εδώ και πολλά Χρόνια Κύριε που κάνεις την Ανάρτηση είναι μπάχαλο.
Πέρασα από την πόλη σας πριν 2,5 χρόνια, έπαθα κάτι με πήγαν στα επείγοντα, οι Γιατροί ευγενέστατοι, το προσωπικό το ίδιο.
Τρέχα εκει γι΄ αυτό, Τρέχα εκει για το άλλο κτλ, στο τέλος εκει στην είσοδο μέσα στο κρύο να περιμένω την σειρά μου (στο γραφείο κινήσεως σε ένα Διοικητικό υπάλληλο), όταν αυτή ήρθε αυτός μου ζήτησε κάποια χρήματα (ΠΡΟΣΟΧΗ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΕΙΓΩΝΤΑ)όταν του είπα δεν έχω μου απάντησε «όταν τα πάω θα μου δώσει το βιβλιάριο υγείας του ταμείου μου που έκανα το λάθος και του έδωσα).
Στην τσέπη μου είχα από τύχη ακριβώς το ποσό που μου ζητούσε, στην Τράπεζα ο λογαριασμός μου ήταν 0,94 ευρώ.
Τα έδωσα για να πάρω το βιβλιάριο υγείας, γύρισα στη πόλη μου πάνω από 350 χιλιόμετρα με δανεικά.
Δεν υπάρχει άλλη πόλη της Ελλάδος να πληρώνεις στα επείγοντα.
Στη γραπτή αναφορά μου στον τότε Υπουργό Υγείας κύριο Αβραμόπουλο με όλα τα στοιχεία αποδείξεις από το Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς κτλ. ακόμη περιμένω την ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ εάν «καλώς ή κακώς πλήρωσα».

Ανώνυμος είπε...

Το Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς Γενικός εδώ και πολλά Χρόνια Κύριε που κάνεις την Ανάρτηση είναι μπάχαλο.
Πέρασα από την πόλη σας πριν 2,5 χρόνια, έπαθα κάτι με πήγαν στα επείγοντα, οι Γιατροί ευγενέστατοι, το προσωπικό το ίδιο.
Τρέχα εκει γι΄ αυτό, Τρέχα εκει για το άλλο κτλ, στο τέλος εκει στην είσοδο μέσα στο κρύο να περιμένω την σειρά μου (στο γραφείο κινήσεως σε ένα Διοικητικό υπάλληλο), όταν αυτή ήρθε αυτός μου ζήτησε κάποια χρήματα (ΠΡΟΣΟΧΗ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΕΙΓΩΝΤΑ)όταν του είπα δεν έχω μου απάντησε «όταν τα πάω θα μου δώσει το βιβλιάριο υγείας του ταμείου μου που έκανα το λάθος και του έδωσα).
Στην τσέπη μου είχα από τύχη ακριβώς το ποσό που μου ζητούσε, στην Τράπεζα ο λογαριασμός μου ήταν 0,94 ευρώ.
Τα έδωσα για να πάρω το βιβλιάριο υγείας, γύρισα στη πόλη μου πάνω από 350 χιλιόμετρα με δανεικά.
Δεν υπάρχει άλλη πόλη της Ελλάδος να πληρώνεις στα επείγοντα.
Στη γραπτή αναφορά μου στον τότε Υπουργό Υγείας κύριο Αβραμόπουλο με όλα τα στοιχεία αποδείξεις από το Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς κτλ. ακόμη περιμένω την ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ εάν «καλώς ή κακώς πλήρωσα».

βοιωτός είπε...

Το λοιπόν;

Ανώνυμος είπε...

ΜONO αυτα γινονται στο νοσοκομειο Λιβαδειας ????????
μονο ????? ε ?
για ρωτηστε....... μηπως γινονται και αλλα ......
λεω... δεν ξερω....... απλα να μαθουμε ολοι...............

Ανώνυμος είπε...

εσυ ΒΟΙΩΤΕ -----To λοιπον ====μονο σου εκανε να ρωτησεις ?

Ανώνυμος είπε...

Μόνο για τους παιδιάτρους έχετε να πείτε; Το γεγονός ότι δεν υπάρχει μηχάνημα για μαστογραφία εδώ και ένα χρόνο και τόσες γυναίκες αναγκάζονται να πληρώσουν σε ιδιώτες, έχει απασχολήσει κανέναν ; Τι παιχνίδια παίζονται εκεί;

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η βοιωτός είπε...
Το λοιπόν;

Για κάντο ποιο λιανά κύριε, μήπως έχεις άλλη άποψη για το μπάχαλο.
Η δική μου καταγγελία στον υπουργό είχε πλατιά φαρδιά την υπογραφή μου και την πλήρη διεύθυνση μου.
Υπάρχει μπάχαλο στην πόλη σας «Κάνετε κάτι Ξεσηκωθείτε».

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι χρόνια τώρα γιατί άνοιξαν τόσα πολλά μαγαζιά στη Λιβαδειά που πουλάνε ιατρικά είδη;
Δε γέμισε δα η πόλη ανάπηρους.
Μήπως θέλει ψάξιμο η δουλειά;
Θέλει σας διαβεβαιώ.
Τώρα θα μου πείτε έχουμε νέα κυβέρνηση με πρόγραμμα και αυτά θα διορθωθούν.
Ναι και μετά έστριψα στη γωνία.

Ανώνυμος είπε...

Αφού το πρόβλημα ήταν ο Αβραμόπουλος τώρα που δεν είναι υπουργός θαναι εντάξει το νοσοκομείο , όπως θα ήταν και πριν απ αυτόν έτσι; γιατί σκάτε λοιπόν; να στε καλά με κάνατε και γέλασα φίλοι...καταγγέλοντες και μη.

Ανώνυμος είπε...

Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς καλέ μου άνθρωπε που γέλασες είναι το πρόβλημα, και οι κάτοικοι της Λιβαδειάς πρέπει να το λύσουν.
Το Νοσοκομείο το χρειάζεται κάθε άνθρωπος σε οποίο χρώμα κι εάν ανήκει, σταματήστε να είστε δούλοι των κομμάτων.
Εγώ πλήρωσα μια φορά εσύ μπορεί να πληρώνεις συνεχεία (και ρωτώ τι έγιναν τα χρήματα μήπως καλύτερη υγεία ) όχι φίλε Λιβαδίτη.
Ξ ε σ η κ ω θ ε ί τ ε όσο είναι καιρός.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είπα κι εγώ καλέ μου φίλε και γι αυτό γέλασα γιατί πέρασαν τόσοι υπουργοί υγείας κι απ τα δυο κόμματα και το νοσοκομείο ήταν είναι και θα είναι προβληματικό.Νομίζεις ότι με νοιάζει για τον Αβραμόπουλο και τον κα΄θε υπουργό ;Λάθος σου. Τι θα λεγες για μια χώρα που θα λειτουργούσαν τα σχολεία, τα νοσοκομεία , οι υπηρεσίες κλπ. σωστά κι ας μην ξέραμε ούτε τα ονόματα των κυρίων κυρίων υπουργών! Εδώ όμως είναι η χώρα των αστέρων, των ονομάτων, του ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ γενικώς και καμιάς σοβαρής πράξης και διοίκησης.

Ροζαλία είπε...

ανώνυμε των 6.34 κλπ, τον τίτλο του άρθρου και το αρθρο τα διάβασες; >>>τραγικες... πώς πιο βαρια να χαρακτηριστεί μια κατάσταση απο τον Βοιωτό; απορώ δηλαδή, απορώ...

Ανώνυμος είπε...

για πατε σε αλλα νοσοκομεία της επαρχιας να δειτε τι γινεται!!!
Της Λιβαδειας το νοσοκομείο παρα ωτις πολλες ελλειψεις ειναι απο τα πιο καλα της επαρχιας!

Ανώνυμος είπε...

μαλλον κανενας απο εσας δεν εχει παει σε νοσοκομειο της αθηνας....εδω και 2 χρονια μενω αθηνα και πριν 3 περιπου μηνες χρειαστηκε να επισκεφθω το Σωτηρια. Στις 21:45 πηρα αριθμο με νουμερο 426 και το νουμερο που εξυπηρετουσαν οι γιατροι ηταν το....70!!!!!!Αν ειχα κατι σοβαρο, μετα απο τοσες ωρες αναμονης ειναι σιγουρο οτι δεν θα ημουν εδω για να γραφω στο blog. Στο νοσοκομειο μας ποτε δεν εχω περιμενωει πανω απο 20λεπτα και ποτε δεν ειχα καποιο προβλημα με καποιους απο τους γιατρους.

Ανώνυμος είπε...

το έχω ξαναπεί εισαγγελέας στο νοσοκομείο
να εξετάσει από τις προσλήψεις ως τους διαγωνισμούς

ΟΥΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ είπε...

στα νοσοκομεια της Αθηνας , συγκεντωνετε ολοι η επαρχια. Ετσι και γιαυτο ειναι αδεια της καθε επαρχιακης πολης..... ετσι ουτε οι Αθηναιοι μα ουτε η επαρχια ειναι ευχαριστημενοι.
Για να ξανα δουμε γιατι, στην επαρχια δεν λειτουργουν σωστα..... ? και εκτος αυτων εξυπηρετουν μονο τους φιλους και γνωστους.... διοτι δεν τους εχουν εμπιστοσυνη οι πολιτες τους στην επαρχεια......

Ανώνυμος είπε...

426 και το νούμερο που εξυπηρετούσαν οι γιατροί ήταν το....70
Που φίλε στα Επείγοντα ή στα τακτικά ;
Το Γενικό Νοσοκομείο Λιβαδειάς Γενικός Ρωτώ Γενικός μήπως, Ρωτώ μήπως Χρειάζεται Εισαγγελέα σε κάποιες Περιπτώσεις .


Και Ο/Η Ροζαλία είπε...
Τα Ελληνικά τα ξέρω , εάν εσύ δεν κατάλαβες , νομίζω όταν χρειαστείς θα καταλάβεις.

Ανώνυμος είπε...

Εκτός από το μαστογράφο που είναι χαλασμένος εδώ και καιρό τους 3 τελευταίους μήνες έχει χαλάσει ο αξονικός και δεν μπορεί να επισκευαστεί γιατί ο διοικητής δεν μπορεί να υπογράψει το σχετικό κονδύλιο υπογραφής(του εχει αφαιρεθεί το δικαίωμα για ποσά πάνω απο καποιο οριο απο τη νεα κυβερνηση) και περιμένουν τον καινουργιο διοικητή να έρθει για να παρει την σχετική πρωτοβουλία. Ελληνικό Δημόσιο 2010...Πως να πάει μπροστά ο τόπος μετά. Η χαρά των ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων και η ταλαιπωρία των ασθενών δεν έχει όρια...Και να ταν μόνο αυτά. Η θέση διευθυντή παιδιατρικής εκκρεμεί εδώ και 2 χρόνια για να γίνει η κρίση της...Οσο για τις ελλείψεις σε νοσηλευτικό προσωπικό αστα να παν. Σταματώ εδώ...

Ανώνυμος είπε...

Σωπάτε καλέ αλλού είναι χειρότερα μας είπε ο άλλος παραπάνω, οπότε μην μιλάτε ραγιάδες και μην ζητάτε το αυτονόητο. Αλλά πληρώστε κορόιδα για να μην έχετε ΥΓΕΙΑ!

Εωσφόρος είπε...

@ 3.49
θα έλεγα να πας σε άλλη χώρα.

@ 11.23
κι αν πας και στην Αιθιοπία δεν έχουν ούτε νερό, για νοσοκομεία δεν το συζητώ.