Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Καλή χρονιά!


5 σχόλια:

Ροζαλία είπε...


Κοιτάχτε, μπήκε στη φωτιά! είπε ένας απ' το πλήθος.
Γυρίσαμε τα μάτια γρήγορα. Ήταν
στ' αλήθεια αυτός που απόστρεψε το πρόσωπο, όταν του
μιλήσαμε. Και τώρα καίγεται. Μα δε φωνάζει βοήθεια.

Διστάζω. Λέω να πάω εκεί. Να τον... αγγίξω με το χέρι μου.
Είμαι από τη φύση μου φτιαγμένoς να παραξενεύομαι.

Ποιος είναι τούτος που αναλίσκεται περήφανος;
Το σώμα του το ανθρώπινο δεν τον πονά;

Η χώρα εδώ είναι σκοτεινή. Και δύσκολη. Φοβάμαι.
Ξένη φωτιά μην την ανακατεύεις, μου είπαν.

Όμως εκείνος καίγονταν μονάχος. Καταμόναχος.
Κι όσο αφανίζονταν τόσο άστραφτε το πρόσωπο.

Γινόταν ήλιος.

Στην εποχή μας όπως και σε περασμένες εποχές
άλλοι είναι μέσα στη φωτιά κι άλλοι χειροκροτούνε.

Ο ποιητής μοιράζεται στα δυο. Τ.Σ



Με θερμες γλυκες ευχες, να ζησουμε χρονους πολλους και δίκαιους!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη εικόνα! πριν από την παρακμή τους που την έκαναν και παρακμή της πόλης μας! Χρόνια πολλά επίσης και να είσαι πάντα στις επάλξεις για να μας θυμίζεις όσα προσπαθούν να μας κάνουν να ξεχάσουμε!

βοιωτός είπε...

1.04
Οσο υπάρχει η viotia τα συμφέροντα της Λιβαδειάς και της Βοιωτίας θα έχουν τον πρώτο λόγο. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Καλή χρονιά!!!

αι είπε...

"Κυριε βοηθα να θυμομαστε πως εγινε τουτο το φονικο-την αρπαγη,το δολο την ιδιοτελεια,το στεγνωμα της αγαπης.Κυριε βοηθα να τα ξεριζωσουμε".Γ.Σ Σαν ευχη για την καινουργια χρονια. Ευχαριστουμε για την μεγαλη προσφορα σας και τον αγωνα σας καθημερινα!Καλη χρονια!!

βοιωτός είπε...

αι
Σας ευχαριστώ κι εγώ για όλα.