Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

"Δεν έσωσα τον JFK"

Εικόνα




Ο σωματοφύλακας Κλιντ Χιλ περιγράφει με τύψεις την τετραετία δίπλα στο προεδρικό ζεύγος.

Σαράντα εννέα χρόνια μετά την δολοφονία του Τζον Φιτζέραλντ Κένεντι, ο 80χρονος πρώην μυστικός πράκτορας, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την προστασία της Τζάκι Κένεντι, εξακολουθεί να νιώθει υπεύθυνος επειδή δεν μπήκε "ανάμεσα στις σφαίρες του Λι Χάρβεϊ Οσβαλντ και το προεδρικό ζεύγος των ΗΠΑ".

"Απέτυχα παντελώς στα καθήκοντα μου. Ο πρόεδρος σκοτώθηκε στη βάρδια μου" δηλώνει ο Χιλ σε συνέντευξη του στους "Times", ανήμερα της 49ης επετείου από τη δολοφινία του JFK.

O Χιλ αρνείται στη συνέντευξη του ότι ήταν ερωτευμένος με την Τζάκι, όπως επέμεναν οι φήμες της εποχής. "Τη θαύμαζα, τη σεβόμουν, την αγαπούσα ως φίλη, αλλά γνώριζα τη θέση μου", υποστηρίζει, ενώ στην ερώτηση αν εκείνη τον φλέρταρε, ο 80χρονος απαντά: Το φλερτ ήταν μια μέθοδος της να παίρνει αυτό που θέλει, αλλά μαζί μου δεν χρησιμοποιούσε συχνά αυτή τη μέθοδο".

Ο σωματοφύλακας αποφάσισε να κοιτάξει κατάματα τις τύψεις και τις ενοχές του γράφοντας το μπεστ σέλερ "Η κυρία Κένεντι κι εγώ". Κυκλοφόρησε τον περασμένο Απρίλιο και περιγράφει τα τέσσερα χρόνια που πέρασε κοντά στους Κένεντι ('60-'64). Φυσικά, ένα μεγάλο μέρος του είναι αφιερωμένο στην 22α Νοεμβρίου 1963.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια: