Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Απάντηση για Εμπορικό Σύλλογο Λιβαδειάς

Φιλοι μου ΑΝΩΝΥΜΟΙ δεν απαντησα ως τωρα στα σχολια σας,γιατι δεν ηξερα αν επρεπε να μπω σ'αυτη τη διαδικασια.
Αφου ομως κοπτεσθε τοσο πολυ να μαθετε γιατι "εφυγα και δεν θελω να ξαναδω" οπως λετε, τους ΦΙΛΟΥΣ μου κατ' αρχην και ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ μου για εννεα  χρονια   ΣΤΟ Δ.Σ. του ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ,σας βεβαιω οτι ειμαι μαζι τους, τους στηριζω και θα τους στηριζω, γιατι εκτος απο συνδικαλιστες γνωρισα αξιολογους ανθρωπους με ΗΘΟΣ,δουλεψαμε μαζι,αγωνιστηκαμε,δημιουργησαμε,φροντισαμε συναδελφους που βρεθηκαν σε αναγκη χωρις ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ.
Αυτο που μου εμεινε τελικα , ειναι πολυ καλες αναμνησεις και ΦΙΛΟΙ.
Ηρθε η ωρα να ασχοληθω περισσοτερο με την οικογενεια μου και κυριως με τη δουλεια μου την οποια παραμελησα ,γιατι ηθελα να ειμαι ενταξει στα οποια καθηκοντα ειχα αναλαβει.

Σας ευχαριστω.         

ΚΑΤΗ  ΒΑΣΙΛΙΚΗ   -  ΔΩΡΑΚΙ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε πιστεψαμε...

Ανώνυμος είπε...

Γιά μπαρούφες είσαι πρώτος ρε ανώνυμε...