Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Ευχαριστεί τους Βοιωτούς η Αρια


Ευχαριστώ θερμά όλους τους συμπολίτες μου που έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου.Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου και τα μέλη της οικογένειάς μου.Δεσμεύομαι ότι θα δουλέψω πολύ σκληρά για το νομό μας υπηρετώντας τις αρχές και τις αξίες του κινήματος μας του ΠΑΣΟΚ και του προέδρου μας και πρωθυπουργού Γεωργίου Παπανδρέου.
Η Βοιωτία θα πρέπει να μπει σε νέα τροχιά ανάπτυξης.Θα σταθώ στο πλάι των συμπολιτών μου και θα δουλεψουμε όλοι μαζί προς Επίτευξη αυτού του στόχου.

ΑΡΙΑΔΝΗ (ΑΡΙΑ) ΑΓΑΤΣΑ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

5 σχόλια:

Ροζαλία είπε...

Καλώς τηνε ..κι ας άργησε!!! τα συγχαρητήριά μου.

Ανώνυμος είπε...

είναι αλήθεια ότι οι υποψήφιοι βολευτές πήραν τα αρχεία της ΔΕΥΑΛ και μας φλόμωσαν στο χαρτομάνι και στο σκουπίδι. θα επανέλθω.

Ανώνυμος είπε...

τους βοιωτους ή τον βοιωτό;

Ανώνυμος είπε...

καλό!

ΤΙΠΟΤΑ είπε...

Εγινε το Πασοκ κυβερνηση, διαφορετικα? Αλλωστε πριν πηρες 9000, τωρα 10000. το ευχαριστω στους 1.000 μονο. τι να περιμενουμε?