Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Παραιτήθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Φωκίδας Ιωάννης Ράμμος



Την παραίτηση του αντιπεριφερειάρχη Φωκίδας Ιωάννη Ράμμου ζήτησε και έλαβε σήμερα το πρωί ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, ύστερα από την εμπλοκή του στην υπόθεση Καρατζαφέρη για τα εξοπλιστικά, την οποία διερευνά η Δικαιοσύνη.


Σύμφωνα με το πόρισμα των εισαγγελέων Κατά της Διαφθοράς Αντώνη Ελευθεριάνου και Πόπης Παπανδρέου, ο μέχρι σήμερα αντιπεριφερειάρχης και απόστρατος στρατιωτικός είναι ένα από τα πέντε πρόσωπα που ελέγχονται μαζί με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ για παθητική δωροδοκία και ξέπλυμα μαύρου χρήματος.


Η διαδικασία αντικατάστασης του κυρίου Ράμμου θα γίνει το αμέσως προσεχές διάστημα, όπως προβλέπεται από το νόμο.


Η επιστολή παραίτηση του Ιωάννη Ράμμου


«Επειδή πρόσφατα δημοσιεύματα εμπλέκουν το όνομα μου σε υπόθεση η οποία ερευνάται από τη δικαιοσύνη, και παρότι η υπόθεση αυτή είναι άσχετη με τα καθήκοντά μου ως Αντιπεριφερειάρχη Φωκίδας, για λόγους ευθιξίας και ηθικής τάξης, σας υποβάλω την παραίτηση μου.


Όσον αφορά την ουσία της υποθέσεως στην οποία εμπλέκομαι, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι η αλήθεια θα λάμψει και θα διαλυθούν οι οποιεσδήποτε σκιές προς το πρόσωπό μου.


Σας ευχαριστώ για την άψογη μέχρι τώρα συνεργασία μας, όπως επίσης, πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους συμπολίτες μου για την εμπιστοσύνη τους. Ευχαριστώ τέλος, τους συνεργάτες μου και τις υπηρεσίες που εργάστηκαν και συνεργάστηκαν άψογα μαζί μου.


Είμαι βέβαιος, ότι ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, ο τόπος μας, η Στερεά Ελλάδα και η Φωκίδα μπορούν να αναπτυχθούν και να προχωρήσουν μπροστά.


Σας εύχομαι καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο το οποίο έχετε αναλάβει και είμαι σίγουρος ότι θα το διεκπεραιώσετε με απόλυτη επιτυχία».


Ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε: «Στην πορεία μας, με διαφανείς διαδικασίες και καθαρή διοίκηση, δε θα επιτρέψω καμία σκιά. Ακόμα και για την παραμικρή υπόνοια, η μηδενική ανοχή είναι μονόδρομος. Ύψιστος στόχος όλων μας πρέπει να είναι η αποκατάσταση των δεσμών εμπιστοσύνης των πολιτών με τους θεσμούς».




Πηγή: | iefimerida.gr Παραιτήθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Φωκίδας, Ιωάννης Ράμμος, που εμπλέκεται στην υπόθεση Καρατζαφέρη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καλο ταξειδι κ. περιφερειαρχη.

Αύριο, να μας ενμερωσετε για τις συμφωνίες σας με τον Χρυσοχοίδη για τα έργα που θα μας κάνετε, για την διελευση των φορτηγών,μεσα από τον δημο μας. Θέλουμε στοιχεία.