Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

Προβλήματα με τον ΟΣΕ

Από τις 23 Ιουλίου ο ΟΣΕ είχε αναστείλει τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 1521 και 1522 , δηλαδή εκείνα που ξεκινούν από το Λιανοκλάδι και αφού περάσουν από Στυλίδα-Λιβαδειά-Αλίαρτο- Θήβα καταλήγουν στην Αθήνα και αντίστροφα. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ το δρομόλογιο, που εξυπηρετούσε αρκετούς συμπατριώτες μας, επρόκειτο να ξαναρχίσει από τις 10 Σεπτεμβρίου πράγμα που δεν έγινε, με αποτέλεσμα να υπάρξουν διαμαρτυρίες από πολλούς αναγνώστες μας.


Το viotia.blogspot.com απευθύνθηκε στη Διεύθυνση Επιβατών ΟΣΕ όπου ο Γενικός Διευθυντής κ. Παπάς ανέφερε ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει απόφαση του ΟΣΕ για επανέναρξη του δρομολογίου (ούτε όμως και για κατάργησή του, όπως διαδίδεται) και ότι όταν υπάρξει θα αποσταλεί η σχετική εγκύκλιος και θα εκδοθεί δελτίο Τύπου.


Από την πείρα μας αυτό σημαίνει, μάλλον, κατάργηση του δρομολογίου καθώς "ουδέν μονιμότερον του προσωρινού". Από την άλλη αξιωματούχοι του ΟΣΕ με τους οποίους επικοινώνησε το viotia, που επιθυμούν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους, τόνιζαν προς το blog μας ότι η καθυστέρηση οφείλεται στη συνήθη δυσλειτουργία των ελληνικών δημοσίων υπηρεσιών σε σχέση με τις προθεσμίες και όχι σε σκέψεις κατάργησης του δρομολογίου.


Να σημειωθεί ότι το ίδιο δρομολόγιο εκτελούν καθημερινά οι αμαξοστοιχίες 1520 και 1523.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μη τους ακούς Βοιωτέ!
Σε βλέπω πολύ χαλαρό στην εκτίμησή σου... Στην αρχή ήθελα να κλείσουν το σταθμό, αντιδράσαμε και δεν τα κατάφεραν...
Τώρα μας έκοψαν το τραίνο... Φαντάσου να μην είμασταν και σε προεκλογική περίοδο!
Που είναι οι πολιτικοί μας να παρέμβουν;
Ξέρεις πόσος κόσμος έχει αναστατωθεί με τις αποφάσεις του ποδαριού... Σε χασαπόχαρτο είχαν γράψει ότι το δρομολόγιο θα μπει και πάλι από τις 10 Σεπτεμβρίου να πεις στον κ. Παππά και το επιτελείο του!
Να βάλουν ξανά την αμαξοστοιχία όπως ήταν και να ξυπνήσουν επιτέλους...
ο κόσμος υποφέρει, αναζητά τρόπους να ζήσει και εκείνοι κάθονται στις θέσεις τους και κοιτούν, άντε να μην πω!
Το νού σου Βοιωτέ γιατί, επαναλβάνω, σε βλέπω χαλαρό!!!

Ανώνυμος είπε...

Θυμήθηκα ένα παλιό παραμυθάκι που μου είχε διηγηθεί ένας «Φίλος των Σιδηροδρόμων»:

Λοιπόν, που λέτε, κάποτε στην Αττική υπήρχε ένα τραινάκι που έκανε τη γραμμή Αθήνα - Λαύριο. Το τραινάκι αυτό εξυπηρετούσε πολύ κόσμο, και από τα Μεσόγεια αλλά και από τα μετέπειτα Βόρεια Προάστια της Αθήνας.

Το τραινάκι αυτό ανήκε στους ΣΠΑΠ, την εταιρεία των σιδηροδρόμων Πελοποννήσου - αυτωνών που έφτιαξε ο Τρικούπης, ντε. Κάπου εκεί στα μέσα της δεκαετίας του '50 οι ΣΠΑΠ χρειάστηκαν ένα δάνειο για να συμμαζέψουν το κατεστραμμένο από τον πόλεμο δίκτυό τους. Κρατική εταιρεία ήταν, έπρεπε να τριτεγγυηθεί το Ελληνικό Δημόσιο. Μια και δυο, λοιπόν, πάνε στον τότε Υπουργό, το και το του λένε, βάλε μια υπογραφή να πάρουμε το δάνειο. «Πολύ καλά, μάγκες», λέει ο Υπουργός, «θα γίνει όπως μου ζητάτε αλλά υπό έναν όρο. Θα καταργήσετε το τραινάκι του Λαυρίου».

Κοιτάχτηκαν έκπληκτοι οι άνθρωποι των ΣΠΑΠ, κάποιος τόλμησε να ψελλίσει «τι σχέση έχει το τραινάκι του Λαυρίου», αλλά ο Υπουργός τον έκοψε. «Δουλειά σας και δουλειά μου». Βουλευτής Υπολοίπου Αττικής, βλέπετε, ο Υπουργός, είχε κομματάρχες του δυο αδέλφια από τα Σπάτα, λεωφορειούχους, που 'χαν μονοπώλιο τις οδικές συγκοινωνίες στα Μεσόγεια και το τραινάκι τους έκοβε τη δουλειά...

(Οποιαδήποτε σχέση με πραγματικά πρόσωπα και γεγονότα μπορεί να είναι συμπτωματική, μπορεί και όχι)

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΥΡΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

βοιωτός είπε...

Ανώνυμε,
θα το πω μια φορά: δεν είναι ανεκτά τα πολιτικά παιχνίδια στο viotia, και μάλιστα τόσο ευτελή.
Δεν γνωρίζω αν είσαι ο ίδιος που γεμίζεις τα ποστ των πολιτευτών με (χαχα)προειδοποιήσεις, αλλά θα παρακαλούσα να σταματήσουμε εδώ.
Το θέμα είναι αρκούντως σοβαρό για να το χειριστούν τύποι σαν εσένα.

Μέτοικε,
το ψάχνουμε. Πάντως όντως οι μεταφορές στην Ελλάδα αποτελούν ανέκαθεν προνομιακό πεδίο κομματικών φίλων. Θα θυμίσω τον μακαρίτη τον Σφηνιά αλλά και την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας επί Μητσοτάκη.
Να πω ακόμη ότι οι ταξιτζήδες της Αθήνας λέγεται ότι βγάζουν κυβέρνηση (ακόμα δεν έχουν ρίξει) και ότι η ελάχιστη διαδρομή στη Λιβαδειά είναι 3 ευρώ (για 2-4 λεπτά διαδρομής), δηλαδή ένα παλιό, καλό, καφετί χιλιάρικο και κάτι.

nkalomiris είπε...

Μέτοικε είσαι γάτα. Το κατάλαβες. Εσείς οι υπόλοιποι το καταλάβατε;
Το ΚΤΕΛ έχει που έχει ζημιές από το δρομολόγιο προς Αθήνα, να έχει τώρα και για Αλίαρτο και Θήβα;

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι, το έαν παίζονται ή δεν παίζονται παιχνίδια στην πλάτη όλων όσων μετακινούμαστε με το τραίνο λίγο με νοιάζει. Εκείνο που σας λέω και το φωνάζω είναι πως έχουμε ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Η γραμμή αυτή μας εξυπηρετούσε και πρέπει να ξαναμπεί σε λειτουργία... Το ΚΤΕΛ δεν μας εξυπηρετεί όλους, είναι ακριβό και αργεί...
Κάντε κάτι...

Ανώνυμος είπε...

Είναι δυνατόν να είμαστε στο 2008 και να καταργούνται δρομολόγια του τοπικού τραίνου την στιγμή που θα έπρεπε να δουλεύει ο Προαστιακός στην Λιβαδεια ?? Που είναι το Οραμα για Ανάπτυξη των τοπικων αρχόντων & των Βουλευτών μας ??
ΝΤΡΟΠΗ

βοιωτός είπε...

Μετά τις εκλογές θα το δούμε αναλυτικά το θέμα.