Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Για το γήπεδο στον Αγιο Σπυρίδωνα

Για την κατάσταση στο γήπεδο του Αγίου Σπυρίδωνα Βοιωτίας διαμαρτύρεται ο αναγνώστης μας κ. Σ.Ρ. Αν τα πράγματα έχουν όπως ισχυρίζεται τότε η ευθύνη των αρμοδίων είναι πολύ μεγάλες. Πόσο μάλλον που στις εγκαταστάσεις εκεί γίνονται και εκδρομές σχολείων. Δείτε.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΗΝΕΠΕΙΑ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ Ε.Π.Σ. ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑ ΛΟΥΚΕΤΟ , ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ(ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΙΔΙΚΟΥ ΚΑΟΥΤΣΟΥΚ) , ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΤΟΣΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟ ΧΑΡΟ, ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΑΝΤΙΠΩΣΕΙΣ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΛΑ, ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ Κ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΩΝΗ, ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΣΑΣ ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΔΡΩΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΒΓΕΙ, ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ Κ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Κ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ,
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δύσκολα... τα ελληνικά!

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια !!!!! ποιος φταίει...... για τα ελληνικά του

Ανώνυμος είπε...

Καλή ερώτηση... και οι καλές ερωτήσεις δεν έχουν καλές απαντήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια ποιος φταίει για το γήπεδο;;;! περιμένουμε απαντήσεις έστω και σε άσχημα ελληνικά!