Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Καθαρός ο Ασωπός για τον Σουφλιά-Ναι σε υπουργείο Περιβάλλοντος το 2010

Δικαιώνει τις θέσεις που η viotia έχει από την πρώτη στιγμή εκφράσει για το τεράστιο ζήτημα της ρύπανσης του Ασωπού ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς. Μιλώντας σήμερα στο ξενοδοχείο Divani Caravel για τις δράσεις του επιχειρησιακού προγραμμάτος ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ τόνισε ότι οι τοπικές αρχές και οι αυτοδιοικητικοί φορείς είχαν την ευθύνη για την τήρηση ή μάλλον για την παραβίαση των νόμων και των διατάξεων στη βιομηχανική περιοχή των Οινοφύτων που οδήγησαν στη δημιουργία και τη συνέχιση του γνωστού περιβαλλοντικού εγκλήματος κατά της κοιλάδας του Ασωπού και των κατοίκων της.

"Σήμερα ο Ασωπός ποταμός είναι καθαρός. Παραμένει βέβαια το πρόβλημα με τα υπόγεια νερά, σε ορισμένα σημεία, αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα δεκαετιών, το οποίο δεν μπορεί προφανώς να λυθεί από τη μια μέρα στην άλλη. Συνεχίζουμε την προσπάθεια μαζί με τους αρμόδιους φορείς", ισχυρίστηκε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, που επανέλαβε την απειλή για διακοπή λειτουργίας σε παρανομούσες βιομηχανίες και φρόντισε να υπενθυμίσει (και σε όσους υποστηρίζουν ότι είναι δικό τους έργο) πως εξασφαλίστηκε μέσω του υπουργείου η ύδρευση όλων των οικισμών της περιοχής από τον Μόρνο. Ο κ. Γιώργος Σουφλιάς έκλεισε το ζήτημα του Ασωπού αναφέροντας ότι έχει ανατεθεί μελέτη στο Πολυτεχνείο για την κατασκευή δικτύου αποχέτευσης και ενιαίου βιολογικού καθαρισμού για όλες τις βιομηχανίες της περιοχής Οινοφύτων

Στην ίδια ομιλία του ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ επανήλθε στο πολυσυζητημένο θέμα της ίδρυσης αυτόνομου υπουργείου Περιβάλλοντος στην Ελλάδα και με νόημα είπε ότι " κατά τη γνώμη μου το πρώτο εξάμηνο του 2010 θα είναι ο κατάλληλος χρόνος για να μπορεί να γίνει Υπουργείο Περιβάλλοντος. Και ταυτόχρονα, προσθέτω ότι θα πρέπει στο Υπουργείο Περιβάλλοντος να προστεθούν και οι αρμοδιότητες για τα δάση και την ενέργεια. Παράλληλα, η πρότασή μου είναι να καταργηθεί το Υπουργείο Μεταφορών, να ενοποιηθούν τα δημόσια έργα και οι μεταφορές σε ένα ενιαίο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών". Δηλαδή στην ουσία ο κ. Σουφλιάς προανήγγειλε την ίδρυση υπουργείου Περιβάλλοντος εντός του 2010 δεικνύ0ντας ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη να ικανοποιήσει ένα πάγιο αίτημα πολλών φορέων, περιβαλλοντικών αλλά και επιστημονικών.

Δείτε εδώ ολόκληρη την ομιλία Σουφλιά.
Καθαρός ο Ασωπός για τον Σουφλιά-Ναι σε υπουργείο Περιβάλλοντος το 2010

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναρθεί στα Οινόφυτα να μας τα πει αυτά ο υπουργός. Οχι στο Κάραβελ.

Ανώνυμος είπε...

Εχει γίνη προοδος αλλά δεν είναι και για βόλτα όπως ακούστηκε κάποια στιγμή. Το πρόβλημα είναι να μη συνεχιστεί η απόρριψη λυμάτων στο ποτάμι γιατί η ρύπανση θα συσωρεύεται μέχρι τον Ωρωπό.

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζει κανείς την αντίστοιχη κατάσταση στον Γουαλδακιβίρ;

Επειδή λούζεται η αγάπη μου εκεί χωρίς να έχει πάρει μαζί της το κοντίσιονερ...

Ανώνυμος είπε...

καμιά επικοινωνία πάουντ;;!!
το ξέρει ότι είναι η αγάπη σου;

βοιωτός είπε...

@Πάουντ
Θα μπορούσες να το δώσεις για σενάριο σε εκείνες τις διαφημίσεις με τον ιμιτασιόν Ξανθόπουλο.

Ανεξαρτήτως αυτού πάντως η κατάσταση στον Ασωπό είναι σοβαρή χωρίς να χάνουμε το χιούμορ που φαντάζομαι ότι αποπειράσαι να κάνεις.

Ροζαλία,
έχει σημασία αν το ξέρει;

βοιωτός είπε...

Ανώνυμε1,
νομίζω ότι κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό.

Ανώνυμε2
το καθεστώς της παρανομίας είναι παγιωμένο. Δύσκολα μπορεί τώρα κάποιος να αντιστρέψει την κατάσταση. Πάντως συμφωνώ ότι η γραμμή πρέπει να χαραχτεί.

Ανώνυμος είπε...

βοιωτέ, ένας φίλος λέει πάντα οτι κανείς δεν θα σε θυμάται για κάτι που δεν είπες...

Ανώνυμος είπε...

Ρε σεις -αριστεροι και δεξιοι -αφηστε τα λογια και καντε κατι ουσιαστικο.
Για παραδειγμα υιοθετειστε το θεμα με την σημανση της εισοδου του Διστομου ωστε να κοπει οδρομος - καρμανιολα και καντε καμπανια. Ριξτε τα στον Σουφλια καιγια τον Ασωπο αλλα και για 5-6 κωλοπινακιδες που θελει το Διστομο απο το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΟΙΝΟΦΥΤΑ Ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ, ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΡΡΟΤΑ ΜΕ ΞΥΔΑΚΙ,ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΝΕΡΑΚΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΤΙΑ. ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ?

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΣΧΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ ΨΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΩΠΟ. ΕΙΠΕ Ο ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ ΠΑΠΑΣ. Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.