Οι 10 μεγάλοι σύγχρονοι Βοιωτοί
Και τώρα τα δύσκολα. Περιμένω τις προτάσεις σας για την ψηφοφορία προκειμένου να αναδείξουμε τους 10 μεγάλους σύγχρονους Βοιωτούς ώστε στη συνέχεια μαζί με τους 10 μεγάλους αρχαίους Βοιωτούς να τεθούν σε οριτσική κρίση του βοιωτικού κοινού. Πολλοί αναγνώστες έχουν κάνει τις προτάσεις τους εδώ Οι 10 καλύτεροι και οι 10 χειρότεροι Βοιωτοί . Παρακαλείσθε όπως μην επαναλαμβάνετε τα ίδια πρόσωπα.
17 σχόλια:
Προτείνω
να μείνουν απέξω οι σύγχρονοι και εν ζωή πολιτικοί και επιστήμονες, οι Όσιος και Ευαγγελιστής Λουκάς και οι πολιούχοι των πόλεων.
προτείνω:
Βρυζάκης Θεόδωρος, Σκουρτανιώτης Αθ, Τσεβάς Γεωργ, Αγγελίδης Δημ, Μπέλλος Λουκ,
Η πολυαγαπημένη μου αντιγόνη, ούτε στη δεκάδα;!το μήνυμά της δεν είναι μοναδικό και πανανθρώπινο; απογοήτευση!
Επειδή διάβασα μερικά λόγω της ψηφοφορίας δεν υπάρχει πιο καταπληκτικός τύπος από τον Τροφώνιο.
Με όλο τον σεβασμό και χωρίς να υποτιμώ τη γνώμη κανενός, όταν ο Τροφώνιος ανέρχεται του αναστήματος ενός Επαμεινώντα, τότε εγώ έχω ξεχάσει την ιστορία μου,
ή κάτι μου διαφεύγει.
Αυτό όμως είναι Δημοκρατία και είναι σεβαστό.
Τους ανοιξιάτικους χαιρετισμούς μου Βοιωτέ και καλή δύναμη.
Σχετικά με το προηγούμενο μήνυμα, ήθελα να πω ότι είναι τόσο κοντά σε ψηφοφορία τα 2 ονόματα, αλλά πολύ χαμηλά το όνομα του Κάδμου.
Αν μπορείς διόρθωστο. Ευχαριστώ.
Απο Βοιωτία τα τρία Μ. Μπουφίδης , Μαγιάκος , Μπασιάκος.
Για χειρότερους τα 3 κ Κουτσοπέταλος , Κορόζος , Κίνιας.
Οσοι ζουν πρέπει να μην μπουν στο γκάλοπ γιατί θα τους κρίνει η ιστορία.
Παπασπύρου
ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ!!!!ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ. ΟΙ ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΣ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ..
Ο Γεωργαντάς, ο Μπούσγος, ο Λάππας, ο Κουκούλεζας, ο Μπινιάρης.
Ο Τάκης Λάπας, ο Τσεβάς, ο Ζητουνιάτης, ο Δάλκας.
Ο Λαζαρής, ο (Γέρος), ο Βρυζάκης.
Αγιε θωμά
γιατί τέτοια γνώμη για τον Τροφώνιο; δεν χεις ακούσει φαίνεται για το διάσημο μαντείο του από τα πιο σπουδαία στην αρχαιότητα.
Ελπίζω, όταν ολοκληρωθούν οι δεκάδες - αρχαίων και σύγχρονων Βοιωτών - τα πορτραίτα που θα παρουσιάσεις για την ζωή και το έργο τους να είναι επαρκή και ουσιαστικά και όχι σαν εκείνα για τους 10 μεγαλύτερους Έλληνες.
Ειδικά αυτό για τον Πλάτωνα,που έτυχε να παρακολουθήσω μετά δυσκολίας, διότι δεν βλεπόταν όση καλή διάθεση κι αν είχε κανείς, ήταν τόσο ρηχό και επιφανειακό, που καταντούσε παιδαριώδες.
Καλά, ένας Βιλαμόβιτς, τουλάχιστον, δεν τους βρέθηκε;
Και τί παρουσίαση περιοδικού life style ήταν αυτή;
Ευτυχώς που δεν ζει ο φιλόσοφος για να διαπιστώσει την άγνοια και την αμάθεια των σύγχρονων Νεοελλήνων.
Υπνοβάτη μου βάζεις δύσκολα. Θα προσπαθήσω.
Αγιε,
δεν τίθεται νομίζω για τους νοήμονες θέμα σύγκρισης, ιδίως για προσωπα που δεν γνωρίζουμε αν υπήρξαν.
Πολλές ευχές για τη δύσκολη άνοιξη στην κοιλάδα του Ασωπού.
Καμια γυναίκα σύγχρονη δεν παίζει βλέπω. Τί στο καλό μόνο μεγάλους άνδρες βγάζει η Βοιωτία ή μόνο οι άντρες προτείνουν;
θυμησε την αλλη ζωη
που τιποτα παιδευοντασ δεν δινει.
Π.Τ.
Αμα υπήρχαν θα τις προτείναμε. Και δεν υπάρχουν ρε Ευα φεμινίστρια εσύ γιατί βγήκατε από το πλευρό μου.
Εξαιρετικό το σχόλιο - στίχος του Ανώνυμου των 10.14. Κάτι ξυπνάει ή και πληγώνει μέσα μας και γι΄αυτό αξίζει.
Η Αντιγόνη του Σοφοκλέους
δεν απηχεί σε καμία περίπτωση τη μονολιθική και ημιμαθή άποψη που διδάχθηκαν γενιές και γενιές Ελλήνων στα σχολεία και την αναπαράγουν αστόχαστα, ως σήμερα.
"Είναι αλήθεια ότι παρουσιάζεται μια μορφή ακραίας, τραγικής, αντιπαράθεσης ανάμεσα στην Αντιγόνη και στον Κρέοντα.
Αντίθετα , όμως, από τις τρέχουσες ερμηνείες, δεν πρόκειται για αντιπαράθεση ανάμεσα στο "ιδωτικό" ή την ευσέβεια και στο "δημόσιο" ή την πολιτική.Η υπακοή στους θείους νόμους είναι επίσης νόμος της πόλης, η υπακοή στους νόμους της πόλης επίσης θεία εντολή.
Οι δύο πρωταγωνιστές
έχουν
άδικο
επειδή ο καθένας τους
περιχαρακώνεται
στο δικό του δίκιο
και αγνοεί το δίκιο του άλλου.
Και
για τους δυο
ισχύει
αυτό που ο γιος του Κρέοντα
λέει στον πατέρα του:
το σφάλμα σου είναι ότι θέλεις
μόνος φρονείν,
να είσαι μόνο εσύ ο κάτοχος της αλήθειας".
Δημοσίευση σχολίου