Πιάστηκε με κόκα ο παπάς στη Σπερχειάδα!
Συνελήφθη έξω από την οικία του στη Σπερχειάδα Φθιώτιδας 34χρονος ιερέας, στην κατοχή του οποίου βρέθηκε ποσότητα κοκαΐνης. Ο ιερέας που λειτουργεί σε χωριό του Δήμου Σπερχειάδας, είναι παντρεμένος και πατέρας 2 παιδιών και είχε πάντα, σύμφωνα με τους ενορίτες του ιδιόρρυθμη συμπεριφορά.
Στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν ο 34χρονος είπε ότι είναι από χρόνια και πάντως πολύ πριν περιβληθεί το σχήμα, χρήστης ναρκωτικών. Η μικρή κοινωνία της Σπερχειάδας είναι φυσικά ανάστατη.
11 σχόλια:
Γιατί είναι ανάστατη η μικρή κοινωνία της Σπερχειάδας;
Πολλά από τα μέλη της είναι μονίμως ναρκωμένοι με τη θρησκεία!!
Αποκτούν με τον τρόπο αυτό ανάλογα χαρακτηριστικά με αυτά του κοκαϊνομανή παπά.
Δε βλέπουν οράματα;
Δεν υποστήριξαν ότι ο καλόγερος άγιασε;
Δεν έχουν τυφλωθεί και δε βλέπουν τις αξιώσεις του Νικόλαου στα σπίτια των ανθρώπων του Περιστερίου;
Δε μαστουρώνουν από το λιβάνι και προσκυνάνε τα ξύλα;
Δε χάνουν τον έλεγχο και όταν πάνε στους γάμους και στα βαφτίσια οι άντρες ντύνονται σαν καραγκιόζηδες και οι γυναίκες σαν πουτάνες;
Δεν πληρώνουν για να προσκυνήσουν;
Τέλος να θυμίσω τη σχέση πολλών εκ των εξ επαγγέλματος χριστιανών με άνομες πράξεις γενικά (Βαβίλης = ναρκωτικά, Αττικής = παραδοπιστία, Βατοπέδιο, Βοιωτοπέδιο, Αττικοπέδιο = συνδιαλλαγή και οικοπεδοφαγία, άλλοι ρασοφόροι = πόρνοι και ξεφωνημένες).
Ο εξαρτημένος παπάς τους έφταιξε; Εκτός αν ήταν έμπορος ή εκτός εαυτού.
Ο κάθε ένας ας κοιτάει τον εαυτό του και ας μην κατακρίνουμε για να μην πέσουμε και εμείς στα ίδια. Συνήθως όταν κατακρίνει κάποιος πέφτει στα ίδια λάθει και μερικές φορές και σε χειρότερα.
Γιατί, πρώτε ανώνυμε η υποκρισία και το κουκούλωμα είναι ιδιότητες που εξασφαλίζουν τις ψευτοζωές να μην διαταραχτούν. και η κοινά αποδεκτή χαμοζωή- δυστυχία μοιάζει πιο ανώδυνη απ την καθαρή και την αλήθεια. Αυτό βέβαια δεν απαλλάσσει τον ιερέα, ο οποίος εκ της θέσεώς του και μόνο, δεν έχει δικαίωμα επιλογής. Είναι ένας ρόλος τον οποίο οφείλει να υποδύεται με τους κανόνες του αλλιώς θάπρεπε να τον εγκαταλείψει.
Rozalia, αυτό ακριβώς προσπαθώ να πω,
Είναι ένας ρόλος, που ο παπάς έπρεπε να υποδυθεί. Ρόλος!!
Ναι ανώνυμε, αλλά αυτός ο ρόλος είναι δημοσίου καθήκοντος.Παράγει πρότυπα, διαφυλλάσσει αξίες,κλπ. Και μην πεις κοίτα τι γίνεται στα υψηλά κκλιμάκια. Ο καθείς είναι υπεύθυνος για το δικό του μικρό ή μεγάλο μερίδιο.
A,και μη νομίσεις ότι τραυλίζω επειδή έγραψα πολλά κκ..!!!
Πάντως κι ο παπάς ένας άνθρωπος είναι. Από παλιά δε η λαική σοφία το είχε κατανοήσει, εξού και το εξής παιγνιώδες: όταν πέθαινε ένας ιερέας, ρωτούσαν την χήρα παπαδιά, τυπικά σχεδόν, σε τι θέση να τον θάψουν, όρθιο ή στο πλάι, αναλόγως του αν είχε σκοπό να ξαναπαντρευτεί. ρωτησαν και την προκείμενη. Κι η παπαδιά απήντησε: ΄σα πέρα δίπλα βάλτε τον, δεν ξέρω τι με βρίσκει!!!
Από το 1866, ο Ροϊδης διέκρινε :
α)ο πρέπων ιερεύς
είναι ταπεινός υπηρέτης της κοινωνίας δια τες ηθικοθρησκευτικές της ανάγκες[...]δεν λείπει ποτέ όπου είναι χρεία να παρευρίσκεται[...]είναι ο πνευματικός παρήγορος της ενορίας[...]στέκει προσεκτικός εις τον πλησίον του[...]και ομιλεί ιδιαιτέρως εις τον ένοχον με αγαθότητα και με αγάπη, αλλά και με φιλικήν επιμονήν[...]ιατρεύει τις ηθικές αδυναμίες των ενοριτών του ή τουλάχιστον χύνει βάλσαμον στες πληγές των πασχόντων[...]η διαγωγή του είναι τότε ο γνώμονας των ενοριτών του οι οποίοι θέλει τον βάνουν εμπρος τους ως τύπον μιμήσεως[...]ετσι, κανένα επάγγελμα εντιμότερο, σεβασμιώτερο, υψηλότερο από εκείνο του ιερέως...]
β)"Ο παπάς ο οποίος είναι σήμερα είναι μία ειδεχθής παραμόρφωσις του ιερέως. Η διαγωγή του μέσα στα ράσα είναι εκείνη που ήτον και πριν της μεταμφιέσεώς του[...]"
Ανώνυμε, των 1.32, ωραιότατο το
5ο κατά σειρά "δεν..", που έγραψες - τέλεια ακτινογραφία του ελληνικού μικροαστισμού και όχι μόνον.Αριστη και συμπυκνωμένη...αξονική τομογραφία και σκηνοθετική άποψη!
Δηλ στην Κυριακάτικη λειτουργία ο παπάς ήταν στη σπίντα?
Δεν είναι βέβαιο.
Δημοσίευση σχολίου