Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Καταγγελία για ασφαλτοστρώσεις και κρατικό αυτοκίνητο στον Δήμο Λεβαδέων!

Γράφει ο Δημήτρης Λάμπρου
Δημοσιογράφος/
Εκδότης Περιοδικού ΒΟΙΩΤΙΑ


Νοοτροπία (<νους+τρόπος) είναι ο τρόπος που σκέπτεται κανείς και άρα ο ιδιαίτερος τρόπος σκέψης ενός ατόμου, μιας ομάδας, ενός λαού· το σύνολο των πεποιθήσεων, των φοβιών, των προκαταλήψεων που τελικά καθορίζουν και προσδιρίζουν τη συμπεριφορά και τη δράση των ατόμων ή των ομάδων.
Την νοοτροπία που κυριαρχεί στη χώρα μας ακόμη και στις κρίσιμες ώρες που διανύουμε στηλιτεύει ο εκλεκτός αναγνώστης ΧΧ προβαίνοντας παράλληλα σε δύο πολύ σοβαρές αλλά και ενδεικτικές της σήψης που επικρατεί καταγγελίες. Η πρώτη αφορά κακοτεχνίες στην πρόσφατη ασφαλτόστρωση της οδού Αγίου Βλασίου στη Λιβαδειά όπου ο ΧΧ επισημαίνει ότι ταλαιπωρούνται κυρίως οι ασθενείς που διέρχονται με το ασθενοφόρο και καταπονούντια όλα τα οχήματα. Η δεύτερη καταγγελία αφορά τη χρήση κρατικού αυτοκινήτου το οποίο ο κ. ΧΧ ισχυρίζεται ότι εξυπηρετεί ιδιωτικούς σκοπούς. Και οι δύο καταγγελίες είναι σοβαρότατες και ο δήμαρχος Λεβαδέων κ. Παπαγγελής οφείλει να απαντήσει αμέσως στους δημότες που από το τραγικά ελάχιστο υστέρημά τους πληρώνουν τις ασφαλτοστρώσεις και τα κρατικά αυτοκίνητα και όχι μόνο.

Περαιτέρω και σε γενικότερη μορφή οι νοοτροπίες και οι μεταβολές τους αποτελούν σημαντικό τμήμα της ιστορικής επιστήμης. Το πεδίο του ιστορικού όταν μελετά τις νοοτροπίες μετατοπίζεται προς την αναδίφηση της ανθρώπινης ψυχής μέσω της εξέλιξης της συμπεριφοράς, της ευαισθησίας, των αναπαραστάσεων. Η πρόσεγγιση αυτή προϋποθέτει ασφαλώς τη βεβαιότητα ότι συλλαμβάνει τον αιώνιο χαρακτήρα της ανθρώπινης φύσης και η προσφορά της υπήρξε τεράστια καθώς υπερέβη με επιστημονική οπτική το απλουστευτικό σχήμα της βάσης και του εποικοδομήματος.
Σε πρακτικό επίπεδο το κυρίαρχο, το επείγον αυτή τη στιγμή είναι αν μπορούν οι διάφοροι αιρετοί, οι διάφοροι αξιωματούχοι να αλλάξουν τις νοοτροπίες τους που οδήγησαν τη χώρα στην κατάρρευση. Η απάντηση είναι όχι. Οσοι ανδρώθηκαν στο σαθρό σύστημα της μεταπολίτευσης παραμένουν φορείς του πνεύματός της που συνίσταται στην ιδιοτελή άσκηση της εξουσίας με μόνο στόχο την προσωπική ανέλιξη. Αυτή η βασική αναπηρία συνδυασμένη με τη φονική ασχετοσύνη, την απουσία γνώσης και την έλλειψη καλλιέργειας είναι εκείνη που δεν επιτρέπει την αλλαγή νοοτροπίας των εκφραστών του συστήματος.
Ευχαριστούμε τον κ. ΧΧ για τα καλά του λόγια και ασφαλώς να διαβεβαιώσουμε ότι η viotia θα βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή του αγώνα για μια καλύτερη Λιβαδειά σε μια καλύτερη κοινωνία, όπως άλλωστε έχει πράξει όλα αυτά τα χρόνια.
Δείτε το ενδιαφέρον άρθρο του ΧΧ.

Νοοτροπία...
Μέτρα, νέα μέτρα, νεότερα μέτρα,…
Καθημερινά όλο και κάτι αλλάζει στα οικονομικά μας, στην ζωή μας.
Μεταρρυθμίσεις…
Αναδιάρθρωση…
Αμέτρητες θυσίες, μικρές και μεγάλες.
Αλλάζει τίποτα στην νοοτροπία μας;
Για βοηθήστε λοιπόν από το βήμα της viotia και με όπλο τον λόγο τον οποίο κατέχετε καλλίτερα από μένα, μήπως και επιτέλους συνέλθουν κάποιοι.
1. Ποιοι είναι οι Υπεύθυνοι (;) οι οποίοι πρόσφατα παρέδωσαν το ασφαλτοστρωμένο οδόστρωμα στην «Αγίου Βλάσιου» και ποιοι οι Υπεύθυνοι (;) οι οποίοι παρέλαβαν και αποπλήρωσαν το εν λόγω έργο;
Κανένας δεν πρόσεξε τις κακοτεχνίες στα τμήματα του δρόμου που βρίσκονται οι εσχάρες;
Η αναπήδηση του κάθε τροχοφόρου που διατρέχει τα συγκεκριμένα σημεία είναι δεδομένη, αναπόφευκτη, επικίνδυνη και επιζήμια για το όχημα, για το ίδιο το οδόστρωμα (αρχίζει να τρίβεται και να αποκολλάται), αλλά κυρίως για τον κάθε μεταφερόμενο ασθενή μιας και αυτός είναι ο μοναδικός δρόμος από τον οποίον διέρχονται τα ασθενοφόρα.

2.Δικαιολογείται όχημα με κρατικές πινακίδες να χρησιμοποιείται επί σειρά μηνών εκτός ωραρίου υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση ιδιωτικών σκοπών; (Δεν γνωρίζω καμία δημόσια ή κρατική υπηρεσία να στεγάζεται στην διεύθυνση όπου … διανυκτερεύει το αμαξάκι.)
Πληκτρολογώντας στον περιηγητή του διαδικτύου το νούμερο πινακίδας ΚΗΥ 6170 βρήκα το εν λόγω όχημα μάρκας VW Passat 1,8T καθώς και ένα απόσπασμα από το «Πρακτικό της αριθμ. 12 - 16ης Συνεδρίασης της οικονομικής επιτροπής Δήμου Λεβαδέων, Αριθμός Απόφασης 258 Περίληψης για έγκριση δαπάνης ύψους 30.921,64 € ασφαλίστρων οχημάτων για το 2012»
Αραγε με τα υπόλοιπα έξοδα (service, βενζίνες, κτλ) ποιος επιβαρύνεται; Οι Δημότες ή εκείνος ο οποίος πραγματοποιεί χρήση;
Συμβαίνει και με τα υπόλοιπα οχήματα το ίδιο;
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
ΧΧ
Λιβαδειά
09/11/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: