Αγανακτισμένοι μαθητές στον Ορχομενό!
Ζητάμε το αυτονόητο: μάθηση, γνώση και εκπαίδευση
(Μια αποχή σε εξέλιξη)
Σε μια χρονιά που ξεκίνησε με χίλια προβλήματα, στα μέσα του Οκτώβρη μας προστέθηκε ακόμη ένα, η νέα μα τόσο παλιά φιλόλογος.
Από τότε στη Γλώσσα, στα Κείμενα και στην Ιστορία η τάξη έγινε «νηπιαγωγείο»! Σε κάθε γραπτή εργασία η ζωγραφιά ήταν απαραίτητη. Αν τα χρώματα ήταν έντονα και καλά συνδυασμένα, αν υπήρχε αφιέρωση στην αγαπημένη μας καθηγήτρια, ο χαρακτηρισμός ήταν «μπράβο», «τέλεια» - άσχετα από το περιεχόμενο της απάντησής μας. Γράψαμε στίχους τραγουδιών, γράψαμε μόνο την εκφώνηση της ερώτησης χωρίς απάντηση και πάλι ο χαρακτηρισμός ήταν: «μπράβο», «τέλεια». Δε μας ακούει όταν διαβάζουμε, δεν απαντά στις ερωτήσεις μας, δε λύνει τις απορίες μας. Ρωτάει και απαντάει μόνη της. Δε μαθαίνουμε. Όταν συμμαθήτριά μας διαφώνησε μαζί της, της είπε ότι της είναι αδιάφορο αν βρίσκεται ή όχι στην τάξη. Αφότου διεκδικήσαμε καλύτερο μάθημα, στοχοποιεί μαθητές, με την πρώτη ευκαιρία τους «πετάει» έξω απ την τάξη και μας απειλεί με τη βαθμολογία του τριμήνου.
Έχει δηλώσει ότι «με μια συγγνώμη δε λύνονται όλα» και συνεχίζει τις αποβολές και την ψυχολογική πίεση προς εμάς.Ζητήσαμε τη βοήθεια των γονέων μας. Όταν αυτοί τη συνάντησαν τους έδιωξε και τους πρόσβαλε. Μας λέει να μην τους πιστεύουμε και να προσέχουμε γιατί στη ζωή τους έχουν κάνει λάθη, να μην τα κάνουμε κι εμείς. Μας λέει πως αν έχουμε πρόβλημα μαζί της πρέπει να ντρεπόμαστε και εμείς και οι γονείς μας.Αμφιβάλλουμε πλέον αν είναι ειλικρινής και αξιόπιστη, άλλα λέει τη μία μέρα και άλλα την άλλη.
Βρισκόμαστε στην τρίτη εβδομάδα αποχής. Μας στηρίζουν μόνο οι γονείς μας, κανείς άλλος δε συγκινείται. Φέρνει «λυτούς και δεμένους» για να μας επιβληθεί και να μας καθίσει στο «σβέρκο» με το ζόρι. Θέλει να μας βάλει στην τάξη και να συνεχίσουμε μέχρι τέλους προσποιούμενοι ότι δεν έχει συμβεί τίποτα. Σε αυτό βρίσκει βοηθούς α) το καθηγητικό κατεστημένο της ΕΛΜΕ Βοιωτίας, β) τον Δ/ντη Δ/βαθμιας Εκπ/σης Βοιωτίας που με τη στάση του μας απογοήτευσε, γ) τη Σχολική Σύμβουλο που είναι απούσα, δ) τους υπόλοιπους καθηγητές μας που νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους -μη φύγουμε όλο το τμήμα με μαζική μετεγγραφή και ε) τους λοιπούς συγγενείς με το «πλούσιο» παρασκήνιο. Όλοι αυτοί μαζί βρήκαν εξιλαστήριο θύμα το Διευθυντή του σχολείου μας και τον εξώθησαν σε παραίτηση, εξαιτίας των γεγονότων.
Πάρτε την! Δεν μπορούμε να κάνουμε μάθημα! Στείλτε μας έναν εκπαιδευτικό που να είναι παιδαγωγός, να αγαπά τη δουλειά του και τα παιδιά, να μπορεί να μας διδάξει. Ζητάμε το αυτονόητο: μάθηση, γνώση και εκπαίδευση.
Πάρτε την! Δε θέλουμε άλλη Μεττα-εκπαίδευση. Όχι άλλη Μεττα-γνώση. Φτάνει πια! Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε! Ο τρόπος της είναι απαξιωτικός! Πάρτε την! Σώστε κι εμάς και το σχολείο μας!
Επιτέλους κάντε κάτι!
Οι αγανακτισμένοι μαθητές του Γ1 1ου Γυμνασίου Ορχομενού
19 σχόλια:
Μπράβο στους μαθητές για το θάρρος και τις λογικές τους απαιτήσεις. Είμαστε μαζί σας παιδιά!
όταν φτάνουν τα παιδιά σε τέτοιο σημείο απόγνωσης, κάποιος επιτέλους πρέπει να τα ακούσει...
Ευτυχως που εφυγα νωρις, απο την Δημοσια Εκπαιδευση και δεν ζω τα χαλια ...της κ.κ.Αννουλας που εργο της ειναι το καταντημα του ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟ ' ΧΕΙ ΥΠΑΓΟΡΕΨΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΉΣ ή ΓΟΝΙΟΣ;
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ 14ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΕΛΕΩ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ "ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ" ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΟΥΝ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΝΑ ΧΑΪΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ "ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ".ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΙΛΟΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΦΗΒΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ, ΛΕΠΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ.
ειναι απαραδεκτο να βαζουν μπροστα τους μαθητεςγια ενα θεμα που επρεπε να το λυσει ο διευθυντης η σχολικη επιτροπη.καινα τους γραφουν και το κειμενο..
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ........ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ......ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ...
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ........ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ......ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ...
Για όσους αρνητικά σχολίασαν, ας λάβουν υπ'όψην το Δελτίο Τύπου της Δευτέρας από το Υπουργείο Παιδείας:
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/05-12-11-entoli-tis-ypoyrgoy-gia-amesi-antimetopisi-ton-peristatikon-epiorkon-ekpaideytikon.html
Φίλε αναγνώστη των 5.02 το δελτίο τύπου αναφέρεται σε επίορκους εκπαιδευτικούς και δεν νομίζω να σχετίζεται με την υπόθεση που αναφέρεις. Όσον αφορά το κείμενο των μαθητών κάνει μπαμ ότι έχει γραφεί από άλλους ή με την βοήθειά τους και δεν είναι αυθόρμητο.
SIMASIA EXEI POIOS TO GRAFEI, VRE ASXETOI H POIOS TO YPOGRAFEI?
12.03 όταν βγάζεις δημόσια μια επιστολή καταγγελίας όλα έχουν σημασία... και ποιος το γράφει και για ποιους λόγους το γράφει και ποιος το υπογράφει!
DILADI OTAN KATAGELEI O TADE POLITIKOS KAI TO LOGO TO GRAFEI O SIMVOULOS, DEN MILAEI O POLITIKOS?
Έχουν περάσει 18 χρόνια από τοτε που βρισκόμουν στην ίδια θέση με τα παιδιά και όλα έχουν παράμείνει ακριβώς τα ίδια... Από τις ζωγραφιές εως και τα "μπράβο"...Τα παιδιά έχουν απόλυτο δίκιο και πρέπει να συνεχίσουν την προσπάθεια που κάνουν για να αλλάξουν την κατάσταση.
σε αυτη την κινηση των μαθητωων συμμετεχουν ομοφωνα απο την αρχη και οι 15 μαθητες του τμηματος και ό,τι κειμενο εχει γραφει εχει υπογραφει απο ολους τους μαθητες. Υποστηριζεται απο την αρχη απο τους 13 γονεις του τμηματος και ό,τι κειμενο εχει γραφτει υπογράφεται απο τους 12 γονεις, ο 13ος τη λυπηθηκε και αποσύρθηκε ενω οι άλλοι δύο δεν έχουν εμφανιστεί καθόλου.
Εμμεσα ομως υποστηριζεται απο ολους αφου ολα δεν κανουν μαθημα.
"Είμαστε εις το εμείς και οχι εις το εγώ"
12:33, 10:58, και ολοι όσοι ανέφεραν κάτι συναφές, ο τρόπος σκέψης σας είναι πέρα για πέρα ηλίθιος.
Επειδή εσείς στην ηλικία των παιδιών δεν είχατε την ικανότητα να γράφετε τόσο συγκροτημένα ένα απλό κείμενο, πιστεύετε ότι κάνει "μπαμ" το ότι το έγραψε τρίτος.
Απλά επειδή οι μαθητές μπορούν να βάλουν το μυαλό τους να δουλέψει και να φτιάξουν ωραίο λόγο (που στην ηλικία τους κι εγώ μπορούσα, γιατί έκανα τη διαφορά και διάβαζα λογοτεχνία δίχως να τη βαφτίζω "αγγαρεία") δεν σημαίνει επίσης και ότι η καθηγήτρια τους έδωσε τις γνώσεις για να το κάνουν, αξιότιμε "εστί κλαζομένιοις ασχημονείν".
Αναφερόμενος και πάλι στον κύριο από πάνω, άλλαξε όνομα.
Ean nomizete oti grafontas arnitika sxoleia kai katakrinontas tis energeies mas tha mas riksetai to ithiko, eistai makran gelasmenoi !den tha stirixthoume sta logia tis sintexneias sas alla se kathe allou pou diabazontas to arthro ekfrazei tin antikeimeniki tou apopsi.!
Οι σκακιστές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν παραδώσει την εκπαίδευση στην αγριότητα της ασυλίας της Μέττα, ζούμε ιστορικές στιγμές σ' αυτό το νομό!
Ομοιογενοποιούν όλους τους εκπαιδευτικούς και τολμούν να τους κατατάσσουν στο επίπεδο της Φωφώκας, λες κι όλοι είναι ίδιοι. Έχουν απλώσει ένα δίχτυ προστασίας, λες και τους θίξανε τα ιερά και τα όσια.
Δεν τολμούν να πουν δημόσια, ότι όλοι συζητούν ιδιωτικά. Όλοι γνωρίζουν και κανείς δεν κάνει τίποτα για να σώσει την κατάσταση. Είναι αυτοκαταστροφικοί. Ζούμε ένα θέατρο παραλόγου.
Δείχνουν την τελευταία για πρώτη και την προστατεύουν σαν κόρη οφθαλμού! Λες και δεν ξέρουν πως έτσι χάνουν το φως τους! Πετούν στα σκουπίδια την αξιοπρέπεια και την ευσυνειδησία των εκπαιδευτικών.
Εμπρός λοιπόν κάντε χώρο και σ' άλλα αρνητικά πρότυπα για μια καταξιωμένη εκπαίδευση, αφού δεν μπορείτε να σηκώσετε ανάστημα! Την πιστοποίηση της καταξίωσης σας, αγαπητοί καθηγητές την εξασφαλίζει η ΕΛΜΕ (απέδειξε πως έχει ειδικότητα σ' αυτό) κι ο Δ/ντής Δ/θμιας Εκπ/σης απ' το παρατηρητήριο δε θα διστάσει να βάλει τη βούλα!
Οι σκακιστές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν παραδώσει την εκπαίδευση στην αγριότητα της ασυλίας της Μέττα, ζούμε ιστορικές στιγμές σ' αυτό το νομό!
Ομοιογενοποιούν όλους τους εκπαιδευτικούς και τολμούν να τους κατατάσσουν στο επίπεδο της Φωφώκας, λες κι όλοι είναι ίδιοι. Έχουν απλώσει ένα δίχτυ προστασίας, λες και τους θίξανε τα ιερά και τα όσια.
Δεν τολμούν να πουν δημόσια, ότι όλοι συζητούν ιδιωτικά. Όλοι γνωρίζουν και κανείς δεν κάνει τίποτα για να σώσει την κατάσταση. Είναι αυτοκαταστροφικοί. Ζούμε ένα θέατρο παραλόγου.
Δείχνουν την τελευταία για πρώτη και την προστατεύουν σαν κόρη οφθαλμού! Λες και δεν ξέρουν πως έτσι χάνουν το φως τους! Πετούν στα σκουπίδια την αξιοπρέπεια και την ευσυνειδησία των εκπαιδευτικών.
Εμπρός λοιπόν κάντε χώρο και σ' άλλα αρνητικά πρότυπα για μια καταξιωμένη εκπαίδευση, αφού δεν μπορείτε να σηκώσετε ανάστημα! Την πιστοποίηση της καταξίωσης σας, αγαπητοί καθηγητές την εξασφαλίζει η ΕΛΜΕ (απέδειξε πως έχει ειδικότητα σ' αυτό) κι ο Δ/ντής Δ/θμιας Εκπ/σης απ' το παρατηρητήριο δε θα διστάσει να βάλει τη βούλα!
και να ταν το μόνο κρούσμα...όλοι οι "τελευταίοι " υπερπροστατεύονται από τους κομματικούς μηχανισμούς και οι άξιοι εκπαιδευτικοί εκδιώκονται και απαξιώνονται γιατί τους χαλάνε την σούπα...ως πότε θα σωπαίνετε λοιπόν?!
Δημοσίευση σχολίου