Πρόχειρα σχεδιάστηκαν οι συγχωνεύσεις των σχολείων, λέει η ΝΟΔΕ
Προχειρότητα καταλογίζει στην κυβέρνηση η ΝΟΔΕ Νέας Δημοκρατίας Βοιωτίας με αφορμή των εκπαιδευτικό "Καλλικράτη" που ανακοινώθηκε την Κυριακή από το υπουργείο Παιδείας. Δείτε το δελτίο Τύπου της ΝΟΔΕ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η σχεδιαζόμενη συνένωση σχολικών μονάδων στα πλαίσια του Καλλικράτη για την Παιδεία , όπως αυτή ανακοινώθηκε στην πρώτη φάση της από το Υπουργείο Παιδείας , έγινε πρόχειρα κ χωρίς η Κυβέρνηση να λάβει υπόψη της τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και τις ιδιαιτερότητες της Εκπαιδευτικής Κοινότητας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η συνένωση των Δημοτικών Σχολείων του Κοκκίνου και του Νέου Κοκκίνου με έδρα το Νέο Κόκκινο , έναν οικισμό που είναι ουσιαστικά μεταφερόμενος ανάλογα με τις ανάγκες τις ΛΑΡΚΟ και που αύριο είναι πιθανό να μην υπάρχει!
Ενάντια στην απόφαση αυτή τοποθετήθηκε το σύνολο των φορέων της Τοπικής Κοινωνίας καθώς και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ορχομενού.
Επισημαίνουμε ότι η Παιδεία είναι ο πιο ευαίσθητος και νευραλγικός τομέας της κοινωνίας και ότι δεν επιδέχεται ούτε πειραματισμούς ούτε προχειρότητες.
Περιμένουμε από την κ.Υπουργό Παιδείας να δει με περισσότερη ευαισθησία τα θέματα αυτά.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η σχεδιαζόμενη συνένωση σχολικών μονάδων στα πλαίσια του Καλλικράτη για την Παιδεία , όπως αυτή ανακοινώθηκε στην πρώτη φάση της από το Υπουργείο Παιδείας , έγινε πρόχειρα κ χωρίς η Κυβέρνηση να λάβει υπόψη της τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και τις ιδιαιτερότητες της Εκπαιδευτικής Κοινότητας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η συνένωση των Δημοτικών Σχολείων του Κοκκίνου και του Νέου Κοκκίνου με έδρα το Νέο Κόκκινο , έναν οικισμό που είναι ουσιαστικά μεταφερόμενος ανάλογα με τις ανάγκες τις ΛΑΡΚΟ και που αύριο είναι πιθανό να μην υπάρχει!
Ενάντια στην απόφαση αυτή τοποθετήθηκε το σύνολο των φορέων της Τοπικής Κοινωνίας καθώς και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ορχομενού.
Επισημαίνουμε ότι η Παιδεία είναι ο πιο ευαίσθητος και νευραλγικός τομέας της κοινωνίας και ότι δεν επιδέχεται ούτε πειραματισμούς ούτε προχειρότητες.
Περιμένουμε από την κ.Υπουργό Παιδείας να δει με περισσότερη ευαισθησία τα θέματα αυτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου