Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Το χειρότερο της Ευρώπης είναι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα...




«Πάτωσε» η ελληνική εκπαίδευση - Τελευταία απ' όλες τις ευρωπαϊκές χώρες κατατάσσεται μαζί με χώρες όπως η Ινδονησία, το Μεξικό και η ΒραζιλίαH χώρα μας «πάτωσε» στην κυριολεξία σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες στον εκπαιδευτικό τομέα και «φιγουράρει» στην τελευταία θέση ανάμεσα σε χώρες του υπόλοιπου κόσμου που χαρακτηρίζονται ως «αναδυόμενες» οικονομίες όπως η Ινδονησία, το Μεξικό και η Βραζιλία!

Συγκεκριμένα, ο Βρετανικός εκδοτικός οίκος Pearson ανέθεσε στο περιοδικό Economist να εκπονήσει για λογαριασμό του μελέτη για τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο η οποία βασίστηκε στις επιδόσεις των φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στο ποσοστό των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,σε δύο Αμερικανικές εκπαιδευτικές μελέτες καθώς και στα στοιχεία του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) που προκύπτουν από τα pisa tests (τεστ συνήθως σε μαθηματικά προβλήματα ανάμεσα σε μαθητές διαφορετικών χωρών).

Το δυσάρεστο για την Ελλάδα είναι ότι ανάμεσα στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες ήρθε τελευταία στην Ευρώπη, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο κατατάσσεται δίπλα σε χώρες αναπτυσσόμενες όπως η Ινδονησία, το Μεξικό και η Βραζιλία.

Ο διευθύνων σύμβουλος του εκδοτικού οίκου Pearsdon, John Fallon, τόνισε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν την στενή σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην οικονομική κατάσταση μιας χώρας και στο εκπαιδευτικό της σύστημα.

Πρώτη στον κατάλογο των χωρών με το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο έρχεται η Νότια Κορέα, ενώ ακολουθούν η Ιαπωνία, η Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ. Σύμφωνα με την έκθεση η μεγάλη άνοδος των Ασιατικών χωρών στον εκπαιδευτικό τομέα οφείλεται στην στενή συνεργασία οικογένειας, μαθητών και εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και στον σεβασμό που τρέφουν σε αυτές τις χώρες για τους εκπαιδευτικούς.

Η Βρετανία καταλαμβάνει την έκτη θέση ανάμεσα στις υπόλοιπες χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ η Φινλανδία, που επί χρόνια είχε την πρωτιά, έχει εκτοπιστεί στην πέμπτη θέση διεθνώς.

Έκπληξη αποτελεί η άνοδος της Πολωνίας που όπως δείχνει η κατάταξή της στην δέκατη θέση παγκοσμίως έχει παρουσιάσει σημαντική άνοδο στο εκπαιδευτικό της σύστημα μετά το τέλος του κομμουνισμού στη χώρα!

Δείτε την κατάταξη των  20 πρώτων χωρών  με βάση το εκπαιδευτικό τους σύστημα:


1. Νότια Κορέα

2.Ιαπωνία

3. Σιγκαπούρη

4. Χονγκ Κονγκ

5. Φινλανδία

6. Βρετανία

7. Καναδάς

8. Ολλανδία

9. Ιρλανδία

10. Πολωνία

11. Δανία

12. Γερμανία

13. Ρωσία

14. ΗΠΑ

15. Αυστραλία

16. Νέα Ζηλανδία

17. Ισραήλ

18. Βέλγιο

19.  Δημοκρατία της Τσεχίας

20. Ελβετία

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

άρα εσύ τι θα ψηφίσεις γονιέ μου καλέ και αγαπημένε;
Στις δημοτικές;
Στις περιφερειακές:
Στις Ευρωεκλογές;

Ανώνυμος είπε...

ναι ναι, ολο το χειροτερο ειναι .......γιαυτο μας αρπάζουν τα παιδια μας μολις αποφοιτησουν για την γερμανια και αλλού.
τα χειροτερα θέλουν να τα κάνουνε και δεν θα τους αφησουμε..

Ανώνυμος είπε...

Πως να μαθουν τα παιδακια οταν την τελευταια δεκαετια το σχολειο ειναι τις μισες μερες κλειστο απο καταληψεις, απεργιες, εκλογες καθηγητων, ενημερωση καθηγητων απο την ΟΛΜΕ εν ωρα εργασιας, και ενα εκατομμυριο αλλους λογους? Οσοι ειστε γονεις μετρειστε ποσες εβδομαδες το χρονο τα παιδια σας πηγαν και τις 5 εργασιμες μερες το χρονο σχολειο. Υπαρχει καμια? 2-3 ισως... αυτο περαν των ωρων που χανονται, αποδιοργανωνει τα παιδια και απαξιωνει στη συνειδηση τους το εκπαιδευτικο συστημα καθως αντιλαμβανονται την "χαλαροτητα" και την καλλιεργουν περαιτερω καθως ειναι βολικη. Ας λυσουμε πρωτα το θεμα του να μενει ανοιχτο το σχολειο και να γινεται μαθημα και μετα ερχονται τα υπολοιπα. Για ρωτειστε στην Ασια που πρωτευει ποσες ειναι οι χαμενες ωρες το χρονο?

Ανώνυμος είπε...

Και θα παραμείνει το χειρότερο γιατί όταν πάει κάποιος να το αλλάξει κατεβαίνουν όλοι στους δρόμους.

Ανώνυμος είπε...

εχετε δικιο πχ στο ΤΕΕ Λιβαδειας ποσες ωρες χαθηκαν απο καταληψεις και ποσες απο ελλειψεις καθηγητών, ελλειψη υλικου. Φθασανε μάλιστα στο σημειο να διακοψουν μαθηματα στο μεσο της χρονιας. Αλλα για αυτά τσιμουδια....
Μετα απο 4 χρονια μνημονιο συνεχιζετε, χωρις ντροπή, το "όλοι μαζι τα φάγαμε".
Κανεις δεν λει οτι ολα στην παιδεια ηταν καλως καμωμενα αλλα αυτη η γελοιοτητα ποναει κεφαλι πρεπει καποτε να σταματησει

Μετανάστης Καθηγητής είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε των 8:49

Πολύ ωραία κρίνεις τις απώλειες διδακτικών ωρών λόγω απεργιών κλπ αλλά δεν αναφέρεσαι καθόλου στις απώλειες διδακτικών ωρών λόγω έλλειψης διδακτικού προσωπικού στα σχολεία. Για τις απώλειες αυτές που αποτελούν και τη συντριπτική πλειοψηφία των χαμένων ωρών στα σχολεία δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί αλλά η κυβέρνηση η οποία δεν αναπληρώνει έγκαιρα τα κενά που δημιουργούνται. Και για να ενημερώνεσαι καλλίτερα θα σου πω τούτο: Ότι η κάλυψη της συντριπτικής πλειοψηφίας των κενών τη φετινής χρονιάς έγινε λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων και αυτό για να μεταφερθούν τα κονδύλια στον προϋπολογισμό του 2014 και να δημιουργηθεί έτσι και εξ αυτού του λόγου το πρωτογενές πλεόνασμα.
Υ.Γ Στις 8:49 π.μ κάθε ημέρα οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε κάποια σχολική τάξη και δεν σερφάρουν στο internet όπως εσύ.
Κατά τα άλλα κάλο απόγευμα και καλή ανάσταση! Για όσους το αντιλαμβάνονται

Ανώνυμος είπε...

Οι ελλείψεις του εκπαιδευτικού προσωπικού οφείλονται κατά κύριο λόγο στην λάθος αξιοποίησή τους επί σειρά ετών τους και όχι στην έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού.Αυτό για τις ανακρίβειες των συνδικαλιστών . Επίσης , η έκθεση που δημοσιεύτηκε και μας κατατάσσει στην τελευταία θέση προφανώς λαμβάνει υπόψη της τους...εκπαιδευτικούς που δεν σερφάρουν στο διαδίκτυο, αλλά που θεωρού, όπως φαίνεται, ότι και μόνο η παρουσία τους στην τάξη αρκεί (!). Τελικά είχε απόλυτο δίκιο αυτός που έλεγε ότι το 75% των εκπαιδευτικών είναι απλώς δημόσιοι υπάλληλοι.Ας ρωτήσουν και τους μαθητές . Λένε ακριβώς το ίδιο. Τα σέβη μου.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ !!!
ΠΟΣΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΕΠ ???
Η ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΨΕΜΑ !!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά, υπάρχει κάποιος που ασχολείται με τα κριτήρια κάθε έρευνας; Μιλάμε για μια έρευνα που βγάζει 12η τη Γερμανία και 14η τις ΗΠΑ. Καλά λοιπόν, αν μεγαλώσουν τα παιδιά θα τα στείλω στην Κορέα για Master

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω αν ασχολειτε καποιος με τα κριτηρια καθε ερευνας αλλα οι ουσια ειναι οτι το εκπαιδευτικο συστημα της ελλαδος βρισκετε λιγο ποιο κατω αοι της ουγκαντας.Οι εξαθλιωση των εκπαιδευτικων-τα μηδαμινα χρηματα στην ερευνα-η απαξιωση των μαθητων 30και35 μαθητες σε μια ταξη κανε μαθημα.Σε λιγες μερες κατατιθετε το νομοσχεδιο ειδικης αγωγης ενα νομοσχεδιο που αν ψηφιστει θα προκειτε για την χειροτερη μεταρυθμιση στη παιδεια τα τελευταια 40 χρονια .κλεισιμο εκπαιδευτικων μοναδωνκλπ.Αλλαγη σειρας καταταξης στους πινακες αναπληρωτων.Δηλαδη κατοχος διδακτορικου ειδικης αγωγης με 7και 8 χρονια προυπηρεσιας στην ειδικη αγωγη Π70 θα βρεθει το σεμπτεβριο πισω απο αποφοιτο Π71 αποφοιτος ο οποιος τελειωσε την σχολη στο βολο 30/5/2014.Δηλαδη το βασικο πτυχιο θα προηγειτε του διδακτορικου.ΣΗΜΕΡΑ στο πανεπιστημιο βολου ειδικης αγωγης αρκετοι απο τους καθηγητες ειναι με βασικο πτυχιο φιλοσοφικης κτλ και με διδακτορικο ειδικης αγωγης.Με αλλα λογια δασκαλος π70 με διδακτορικο ειδικης αγωγης θα μπορει να διδαξει στους φοιτητες του πανεπιστημιου αλλα δεν θα μπορει να διδαξει τους μαθητες των σχολειων ατομα με ειδικες αναγκες.αυτα μονο στην ελλαδιτσα μας γινονται

Ανώνυμος είπε...

Ώστε η αλήθεια είναι πόσα δίνουν για την Παιδεία;! Η άλλη μισή λοιπόν είναι πόσα προσόντα και πόσες εξετάσεις δίνουν οι εκπαιδευτικοί στη Ευρώπη για να παίρνουν τους μεγάλους μισθούς. Και φυσικά δεν προσλαμβάνονται με επετηρίδα, ή άλλες " διαδικασίες " .
Αυτή η αλήθεια δεν συμφέρει και αποκρύπτεται πολύ καλά από τους ίδιους και φυσικά τους συνδικαλιστές τους .