Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Υποψήφιος δήμαρχος Λεβαδέων με την ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ο Αλ. Καρκάνας


69 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαλεχτοί! Καλή επιτυχία!

Ανώνυμος είπε...

Αυτός με την Πούλου δεν ήταν;

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΟΘΗΛΕΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ. Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙΝΗΣΗ.ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΡΗ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ.

Ανώνυμος είπε...

Τι ήταν αντιδήμαρχος 8.16;

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη αλλά οι νέοι, άφθαρτοι, καθαροί, χωρίς κομματικές ταυτότητες που μας είχες υποσχεθεί που είναι;
Εγώ μέχρι τώρα στις υποψηφιότητες παρατηρώ έναν αχταρμά. Η Πούλου υποψήφια με Άρη, ο Καρκάνας με Πούλου, και τώρα όλοι μόνοι τους. Και μετά μας λένε ότι ενδιαφέρονται για το κοινό καλό. Δώσαμε δώσαμε.
Κοίτα να δεις που θα αναγκαστούμε να ψηφίσουμε και Ζιώγα.

Ανώνυμος είπε...

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις και με την κίνηση πολιτών μυρίζομαι νέα κολοτούμπα της Νάντιας όπου θα τους αφήσει όλους στον αέρα! Κάτι μου λέει ότι θα τα παρατήσει όλα και αποσυρθεί!

Ανώνυμος είπε...

Κάθε νέα κίνηση είναι αξιέπαινη.
Καλή επιτυχία.

Ανώνυμος είπε...

Είμαστε μαζί σας!!

Ανώνυμος είπε...

Συνιστώσα της Γιώτας ή λαγος αυτής ?

Ηουλιανος είπε...

Επιτελους εμφανιστηκαν!!!
Η Κα Πουλου ειχε μια ελπιδα πως δεν θα τα καταφερουν και οι πιο πολλοι θα ζητουσαν στεγη στο συνδιασμο της.
Τωρα πρεπει να αλλαξει το προγραμμα των προπονησεων και να δωσει βαση στις κιβηστηση και ανακιβηστηση.
Γαμωτο απο περιπατο που ειχε σχεδιαστει ο εκλογικος αγωνας κατεληξε να ειναι ρωσικη ρουλετα.

Ανώνυμος είπε...

Έναν σύμβουλο είχε η Γιώτα, πάει και αυτός...
Ο Άρης είναι ήδη Δήμαρχος.
Απίστευτο και όμως αληθινό!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα πατε δευτερη Κυριακη στα χαλαρα μαζι με τον Αρη.
Δεν ειναι και ασχημα.

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω με την επιλογη του επικεφαλη γραψατε και το τελος της κινησης.
Εκτος και αν αυτος ηταν ο στοχος εξαρχης...
Απορω πως κατα τη διαρκεια του προεκλογικου αγωνα θα κοιταει στα ματια τους πρωην συναγωνιστες του..
Κριμα γιατι ειναι και εκπαιδευτικος...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ είπε...

@8.58
Με την ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ δεν υπαρχει Ζιωγας και Ναντια.

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία για το συλλογικό καλό!

Ανώνυμος είπε...

Βοιωτέ είσαι απίθανος!! Όντως επικοινωνιολόγος !!!
Κατάφερες να βγάλεις δημαρχος αξιοκρατικά πέραν της κίνησης περί αξιοκρατίας!!

Υποκλίνομαι!!!

Ανώνυμος είπε...

Βοιωτέ είσαι απίθανος!! Όντως επικοινωνιολόγος !!!
Κατάφερες να βγάλεις δημαρχος αξιοκρατικά πέραν της κίνησης περί αξιοκρατίας!!

Υποκλίνομαι!!!

Ανώνυμος είπε...

Aυτή είναι η ...''ηγετική'' ομάδα; Που είναι οι ''ανεξάρτητοι'' και οι ...''ακομμάτιστοι'',γιατί εγώ βλέπω τον επικεφαλής, ήδη εκλεγμένο σύμβουλο, ως κομματικό στέλεγχος του Συριζα, καμπόσους της Δημαρ και μερικά ορφανά της ΠασοκοΝεοδημοκρατίας!!!Βοιωτέ ή κύριε Λάμπρου,αφού αποφασίσατε να πολιτευείτε ως ανεξάρτητοι,υποχρεωτικά θα πρέπει κάποιοι να καταθέσουν τις κομματικές τους ταυτότητες (γιατί είναι ακόμη ενεργά μέλη των κομμάτων) ΕΠΙΣΗΜΩΣ και χωρίς δεύτερη κουβέντα να απαρνηθούν τις συνεργασίες με τους συνυποψηφιους που προέρχονται ή στηρίζονται απο την κομματική νομενκλατούρα με την βοήθεια της οποίας εκλέχθησαν στο παρελθόν. Και οι άλλοι συνδυασμοί ως ''ανεξάρτητοι'' ''συνεργαζόμενοι'' εμφανίζονται, το ότι δεν έχετε διοικήσει ή επανεκλεγεί δεν φτάνει απο μόνο του για να σας εμπιστευτεί ο κόσμος.

Ανώνυμος είπε...

εάν το έτος 2014 συζητάμε ότι ο Άρης θα έχει ποσοστό, τότε κατανοούμε την βλακεία που μας δέρνει!!! ΗΜΑΡΤΟΝ με τα σκύβαλα!!! προφανώς και καθένας παίρνει ότι του αξίζει και γιά το λόγο αυτό είμαστε στην μοίρα αυτή!!! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!

ΑΛΕΞ. ΚΑΡΚΑΝΑΣ είπε...


Είναι γνωστό ότι δεν είμαι στέλεχος ή μέλος κανενός κόμματος από το 2010 και νομίζω ότι, σαφώς έχει φανεί από τις διακηρύξεις της ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ότι στο σχηματισμό μας δεν εμπλέκουμε τα πολιτικά κόμματα.
Ευχαριστώ

Ροζαλία είπε...

"ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ άπό τό μέρος τής αθωότητας - λευκοφόρος τήν διάνοιαν, πού λέει κι ό Ρωμανός - σέ δύο περιπτώσεις : όταν δέν έχει φτάσει στό σημείο νά υποψιασθεί κάν τό μαύρο΄ κι όταν τό έχει διατρέξει ώς τήν έσχατη άκρη του, έτσι πού νά πατήσει άπό τό άλλο μέρος πάλι στό λευκό΄μέ πλήρη συνείδηση ότι όσα γνώρισε στό άναμεταξύ τού είναι απολύτως άχρηστα.
Μιλώ πέρα άπό τήν άνάγκη καί πάνω άπό τήν άνισότητα τών πεπρωμένων. [.....] Έπειδή, βέβαια, ή χώρα τής άθωότητας δέν είναι όπως τή φαντάζονται μερικοί΄έχει τούς άγίους της καί τ' άγρίμια της, τά παρθένα δάση καί τά γαλήνια νερά της. Χρειάζεται νά 'σαι τέλεια αφοπλισμένος γιά νά προχωρήσεις μέσα της."

Έν λευκώ Ο.Ε

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
Από τους υποψήφιους πόσοι είναι αντρόγυνα, αδέρφια και ξαδέρφια;
ΛΥΣΗ



ΑΠΑΝΤΗΣΗ:_______________________

Ανώνυμος είπε...

Εύστοχο το όνομα της νέας Κίνησης !

Ανώνυμος είπε...

Επικοινωνία δεν γίνεται με φίμωση των αντίθετων απόψεων !!!!
Τι σε πείραξε που είπα πως κατεβαίνουν για ΕΛΜΕ και ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟ !!!!
Να δω αν θα το δημοσιεύσεις Βοιωτέ !!!

βοιωτός είπε...

3.07
Ολοι έχουν πολιτική καταγωγή αλλά προσερχόμενοι στην ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ έχουν αφήσει τις κομματικές ταυτότητες στο σπίτι τους.

Θα αναλύσω σε άρθρο τη δική μου συμμετοχή αλλά να σημειώσω εδώ τούτο: προσωπικά για το καλό της Λιβαδειάς είναι διατεθειμένος να συνεργαστώ με οιονδήποτε ακέραιο άνθρωπο. Και το έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν.

βοιωτός είπε...

@11.37
Δεν με πείραξε τίποτε. Απλώς είναι τόσο φανερή η πρόθεσή σου όχι να επικοινωνήσει αλλά να προσπαθήσεις να διαβάλεις και να συκοφαντήσεις που δεν πρόκειται να ξαναπεράσω τέτοιο σχόλιο. Δεν προσφέρει τίποτα σε κανένα. Ούτε σε εσένα πίστεψέ με.

Ανώνυμος είπε...

Καλη επιτυχια!!!
εγω ομως οπως σας εχω γραψει θα ειμαι με το Ζιωγα....
Καθε κινηση ειναι παντα για το καλο της πολης.
Και παλι καλη επιτυχια.

Ανώνυμος είπε...

Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα συκοφαντεί κανείς. Περίμεναν μερικοί τα ονόματα για να πουν κακεντρέχειες ; Φυσικά και όλοι προέρχονται από κάπου, φυσικά και έχουν όλοι οι άνθρωποι πολιτική θέση ή παρελθόν κλπ. Τι περίμεναν δηλαδή να φέρει η κίνηση πολίτες από άλλον πλανήτη;! Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Το να συνεργάζονται άνθρωποι από όλους τους χώρους έξω από τα αυστηρά κομματικά πλαίσια είναι ήδη μια σπουδαία κίνηση. Γιατί βαρεθήκαμε και ναυαγήσαμε με τους κομματαθρώπους που δεν έχουν άποψη αλλά μια "κασέτα" κομματική στο play...

Ανώνυμος είπε...

Kαλη επιτυχια! Συγχαρητηρια για την κινηση. Ειναι αναγκαιο σημερα οσο ποτε αλλοτε να διαμορφωνονται αναλογες κινησεις σε ολη την χωρα. Πιστευω οτι χρειαζεται ανιδιοτελεια ακεραιοτητα πιστη και αφοσιωση σε διαχρονικες αξιες και ιδανικα για ηττηθει η ευνοιοκρατια ο ατομισμος και η ιδιοτελεια.Ευχομαι καλη δυναμη στον επικεφαλης του συνδυασμου. Υ.Σ Την ωρα που συνοδοιποροι δεν θα πω συντροφοι (εχει ευτελιστει η εννοια) του Αλ. Καρκανα ραβουν κυβερνητικα κοστουμακια αυτος τολμα να κανει την υπερβαση και να σπασει αυγα...

Ανώνυμος είπε...

Ειναι Μεγα λαθος η τοποθετηση του επικεφαλης που προερχεται απο συγκεκριμενο χωρο,που εχει εκλεγει σε θεση με αυτον,εστω και αν τον απαρνηται ,οπως λεει απο το 2010.Μιλαγατε για ακομματιστους, χαθηκε να βρεθουν ως υποψηφιοι,πραγματικα ακομματιστοι, που να μην εχουν χρησιμοποιησει τα κομματα εστω και στο προσφατο παρελθον;Κριμα γιατι προς στιγμην δημιουργησατε προσδοκιες . Με την λογικη του κυριου Καρκανα ,μετα απο 3-4 χρονια και ο νυν Δημαρχος μπορει να επανεμφανιστει ως ...ανεξαρτητος υποψηφιος,αποκυρρησοντας το Πασοκικο του παρελθον.Ηδη συμβαινει με πολλους που ξανασχολουνται με τα ...''αυτοδιοικητικα''.Καλη τυχη...

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα
ευχομαι καλη επιτυχια!
Μπραβο!
Αλλα άτομα καταξιωμενα στον επαγγελματικο και άλλα στον πολιτικο χωρο.
Ολοι τους είναι υπεροχοι!
Μια απο τις πιο ομορφες πολεις ειναι η Λειβαδια μαζι με τις περιοχες του διευρυμενου δημου που τη στολιζουν.
Πρέπει να τη προσεξουν και να κανουν τα παντα για το καλο της.
Καλη επιτυχια!

Ανώνυμος είπε...

Αφου θελετε να επικοινωνησετε με τον κοσμο και μεσω του Blog καλο ειναι κυριε Λαμπρου να μην φιλτραρετε τις ενστασεις και τις αποψεις που δεν υβριζουν, αλλα θετουν σοβαρα ερωτηματα, που χρηζουν απαντησεων.Περιμενω δημοσιευση,για να δω πραγματι αν αντεχετε στην διαφορετικοτητα ή πρεσβευετε μια απο τα ιδια...Η ενσταση περι του επικεφαλης και της κομματικης του ιδιοτητας που τωρα αποποιειται εχει αποσταλλει με κοσμιο τροπο στο εξαιρετο Blog σας.

βοιωτός είπε...

1.41 Γνωρίζετε πολύ καλά κι εσείς ότι δεν είμαι "μια από τα ίδια". Ούτε θα γίνω.

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα και είχαμε εναποθέσει τις ελπίδες μας σε εσάς !!!

Τελικά ο λαός θέλει κομματικούς , δεν έμαθε απο τα λάθη του παρελθόντος.

Ανώνυμος είπε...

εξαιρετικος ο καρκανας, εχει κανει εργο, αλλα τι θελει μ' αυτα τα μνημονικακα ερπετα? κριμα

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΤΑΜΙ. ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟΝ "ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ" (ΣΤΑΥΡΟ). ΤΕΛΙΚΑ Η ¨ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ?

Πάλιουρας είπε...

Καλά όλα αυτά με τα πρόσωπα παλιά, νέα, φθαρμένους, άφθαρτους, γυμνασμένους και αγύμναστους, κανένα πρόγραμμα για την έρμη τούτη πόλη θα δούμε ;
Και μη μας πλακώσουν στις αντιγραφές προγραμμάτων από τους παλιούς και από τους συγχωρεμένους .
Πιστεύω να το άκουσαν : ΝΑΝΤΙΑ-ΑΛΕΚΟΣ-ΑΡΗΣ-ΖΙΩΓΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο αγαπητέ που καταφέρατε να βάλετε στον β γύρο τον Ρούσσαρη και με την δική σας στήριξη(την 2η Κυριακή) εν τέλει θα τον κάνετε και Δήμαρχο! Τα συλλυπητήρια μου στο δικό μας ...΄΄Ποτάμι-ρέμα'' και στον wannabe Θεοδωράκη.Η εκμμετάλευση της αφέλειας σας απο την Κυβερνητική συμμορία γίνεται με μαθηματική ακρίβεια,ενώ εσείς είστε πεπεισμένοι για το αντίθετο !

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΑ ΔΙΑΒΟΛΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ... ΠΟΤΑΜΙ, ΚΑΡΚΑΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ... ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ? ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...

Ανώνυμος είπε...

Προς 9:23 .Αυτό κατάλαβες εσύ; ''Μαύρη ειν' η νύχτα στα βουνά...''Δυστυχώς δεν γινόμαστε άνθρωποι ,όσο συνεχίζουμε να τα βλέπουμε όλα μέσα απο κομματικά συμφέροντα...Τρέξε τώρα να σε συγχαρούν οι '''άσπονδοι'' φίλοι σου!!!







Ανώνυμος είπε...

@3/09/2014 11:46 π.μ.
διαβάλλω: κατηγορώ ψευδώς, δυσφημώ, συκοφαντώ, κακολογώ
Δεν συκοφάντησα κανέναν με το σχόλιο.
Ο κος. Καρκάνας είναι Δ/ντης του 3ου Γ/σιου Λιβαδειάς, ήταν μέλος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας, Υποψήφιος με την ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΣΥΡΙΖΑ) για το ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας το 2008, 2010, 2012. Τι δεν κατάλαβες ??? Περιμένεις να ξεχαστούν οι συμμετοχές του ??? Τώρα αν εσύ δεν βλέπεις την συσχέτιση κακώς δηλώνεις πως είσαι Πολιτικός επιστήμων !!! Μια εικοσαετή πορεία πρέπει πρώτα να την εξηγήσεις μετά να την αποκηρύξεις αλλιώς δεν πείθεις κανέναν….
Εκτός και οι λόγοι είναι ποιό σκοτεινοί....
Όσο για τα λευκά κολάρα με τα διδακτορικά αυτά μας οδήγησαν στα μνημόνια και τώρα κάνουν ομιλίες στα ξένα πανεπιστήμια....

βοιωτός είπε...

11.40 Το σχόλιό σου είναι αυτό: "κατεβαίνουν για ΕΛΜΕ και ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟ".
Πρόκειται για παπαριά ολκής.
Δηλαδή σαν να γράψω εγώ για την Πούλου ότι κατεβαίνει για το ΤΕΕ και όχι για τον Δήμο ή ο Ρούσσαρης για τον Δικηγορικό Σύλλογο και όχι για τον Δήμο.

Πέρα από αγωνιώδη και άστοχη προσπάθεια μείωσης δεν βλέπω τι λέει αυτό το δήθεν σχόλιο. Είναι μια ανοησία, μια αποτυχημένη απόπειρα ατάκας, τέτοια που στο καφενείο δεν θα γέλαγε ούτε ο πεθερός σου.
Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι και πάλι ασαφή και αναίτια επιθετικά.

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ είπε...

Είπα να μη το γράψω αλλά τέλος πάντων.
11:40
Επειδή μοιάζει να είσαι καθηγητής και δη συνδικαλιστής, που κρατάει αρχείο μάθε ότι η Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών ΔΕΝ είναι ΣΥΡΙΖΑ.
Το λέω επειδή είμαι κοντά στην Πρωτοβουλία και ΔΕΝ είμαι ΣΥΡΙΖΑ.

Ανώνυμος είπε...

@ 9.47 Εγκαλεις τον προηγουμενο που κατηγορει οσους βαζουν αναγκαστικα κομματικο κινητρο σε οτι γινεται. Εσυ εισαι κομματικος, μηπως κατα τυχη θα ψηφισεις Γιωτα?

Ιntruder είπε...

Οι κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ οντως βρισκονται σε ενα πανικο. Αν κανεις θελει να μονοπωλήσει το προοδευτικο ακροατηριο ας το κατακτησει με τις θεσεις και τις προτασεις του. Το να κατηγορειτε στην εκταση που διαπιστωνω τον Καρκάνα για σκοτεινές σκοπιμότητες αβασιμα και χωρις αποδείξεις δεν αποτελει πολιτικο επιχειρημα. Αποτελει απλα αποδειξη της ενδειας πολιτικων θεσεων και καθαρων ακομματιστων αυτοδιοικητικων προτασεων.

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να μπω κι εγώ στην ομάδα σου....Φυσικά μαζί και η γυναίκα μου και ο πατέρας μου ...αλλά και η πεθερά μου...Είναι εφικτό;

Ανώνυμος είπε...

Προς 9:24 π.μ. : Μαύρη ειν' η νύχτα στα βουνά...(H επανάληψη είναι η μήτηρ πάσης μαθήσεως.)

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ "ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ" :

ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΥΡΙΖΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΛΥΦΟΝΤΑΣ ΔΕΞΙΑ ΠΟΤΕ ΠΑΣΟΚ... ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ .... ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΡΟΝΤΗΞΕ!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ "ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ" :

ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΥΡΙΖΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΛΥΦΟΝΤΑΣ ΔΕΞΙΑ ΠΟΤΕ ΠΑΣΟΚ... ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ .... ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΡΟΝΤΗΞΕ!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Καρκάνας ηγήθηκε του αγώνα(;) κατά των ανεμογεννητριών. Φώναζε κπλ κπλ. Τον έκαναν καθηγητή πανεπιστημίου και το βούλωσε. Τόσο απλά τόσο καθαρά, τόσο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ.

Αυτός είναι ο άφθαρτος; Πολύ γέλιο θα πέσει. Κρίμα γιατί ήμουν υπέρ αυτής της καθαρής ιδέας δημοτών. Περαστικά μας. Και μην πείς Δημήτρη ότι δεν θα είναι μόνος του, γιατί τότε θα σε ρωτήσω γιατί δεν βάλατε άλλον αρχηγό; Ωραία το πιάσαμε. Αγγαλιά με την Πόυλου ο Βοιωτός.

Ανώνυμος είπε...

Ο Καρκάνας ηγήθηκε του αγώνα(;) κατά των ανεμογεννητριών. Φώναζε κπλ κπλ. Τον έκαναν καθηγητή πανεπιστημίου και το βούλωσε. Τόσο απλά τόσο καθαρά, τόσο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ.

Αυτός είναι ο άφθαρτος; Πολύ γέλιο θα πέσει. Κρίμα γιατί ήμουν υπέρ αυτής της καθαρής ιδέας δημοτών. Περαστικά μας. Και μην πείς Δημήτρη ότι δεν θα είναι μόνος του, γιατί τότε θα σε ρωτήσω γιατί δεν βάλατε άλλον αρχηγό; Ωραία το πιάσαμε. Αγγαλιά με την Πόυλου ο Βοιωτός.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά, όντως, δεν υπάρχει ελπίδα για την Λιβαδειά. Από αυτούς που την αγαπούν πολύ καταστράφηκε. Κύριε Λάμπρου παραιτήσου όσο είναι καιρός γιατί θα φύγεις μόνος σου κάποια στιγμή αηδιασμένος και δεν θα τολμάς να τα γράφεις τα σκουπίδια που θα αναγκαστείς να ανέχεσαι για το "καλό" της ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Κυριε λαμπρου η περνατε η δεν περνατε τα μηνυματα η κυρια πουλου θα ειναι η επομενη δημαρχος

Ανώνυμος είπε...

Ολοι θα κριθούν..αλίμονο αν σκεφτώ ότι ο κος Καρκάνας ήταν Σύριζα και δεν πρέπει να τον ψηφίσω..το σωστό είναι να ακούσω το πρόγραμμά του όπως και των άλλων υποψηφίων.Το ποιός πιστεύω οτι θα βοηθήσει περισσότερο την πόλη μου, αυτό με νοιάζει.

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΟΛΥΨΗΛΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΨΗΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ, ΚΙ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΙΝΟΣ ΕΙΣΑΙ. 9.35

Ανώνυμος είπε...

Ας περάσει με το καλό η κυρία Πούλου στον Β´ γύρο και μετά βλέπουμε για δημαρχία...

παλιά συνάδελφος είπε...

9:19
Όταν ξεκίνησε ο αγώνας για τις ανεμογεννήτριες και για το εξασθενές χρώμιο ο Α. Καρκάνας εργαζόταν στο Εσπερινό Γυμνάσιο και άρα είχε ήδη φύγει από το Πανεπιστήμιο.
Επομένως κάτι, κάπου άκουσες και το αναμεταδίδεις.
Πες τους να σε ενημερώνουν καλύτερα, κρίμα είναι να σε βάζουν να λες εκφράσεις του τύπου "τον έκαναν καθηγητή" λες και διόρισαν οι ΠΑΣΟΚΟΙ κάποιον άεργο σε κάποια ΔΕΚΟ για να επιβιώσει.



Άγγελος Πέτρου είπε...

Προσωπικά θεωρώ τον κο Καρκάνα όχι λιγότερο καλή υποψηφιότητα από όσες έχουμε ακούσει. Παρακαλώ θα ήθελα να ενημερωθώ εαν ο κος Καρκάνας παραμένει σύμβουλος με τον συνδυασμό της κας Πούλου.

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι αν τελείωσαν οι συκοφαντίες ή αν μόλις άρχισαν...Αναρωτιέμαι επίσης αν οποιοσδήποτε άλλος ήταν αρχηγός
'Αξιοκρατίας" αν δεν θα έβρισκαν πάλι κάτι να πουν...Γνωστά και γνωστές οι μέθοδοι. Νομίζω ότι οι σοβαροί άνθρωποι αυτής της πόλης και έχει πολλούς αλλά αφανείς , δεν ασχολούνται με λασπολογίες. Προσωπικά εμπιστεύομαι τον Βοιωτό και εννοείται ότι δεν συγκρίνεται η νέα Κίνηση με τα παλαιά σχήματα. Ας μην καλύπτουν λοιπόν την ανεπάρκειά τους με τέτοιους τρόπους.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΑΚΟΜΑ 11.33. ΠΩς ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΠΟΥ ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ ΠΟΤΙΖΑΝΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

Ως κάτοικος της Λιβαδειάς σκέφτομαι απλά και πρακτικά. Την πομένη των εκλογών ποιον θέλω δήμαρχο και ποιοι άνθρωποι τον πλαισιώνουν. Λέω λοιπόν ότι εκλέγεται ο Ρούσσαρης. Τον έχω ξαναδεί και ξέρω. Έστω ότι εκλέγεται η Πόυλου. Την έχω δεί αντιδήμαρχο στον Ρούσσαρη και μετά αντιπολίτευση στον Παπαγγελή . Δεν θυμάμαι να έκανε κάτι σημαντικό για την πόλη. Να έκανε κυρίως σθεναρή αντιπολίτευση. Επειδή μάλιστα παρακολουθώ τη Viotia ανελλιπώς, λέω ότι πιο πολλά ακανθώδη θέματα ανέδειξε ο Καρκάνας παρά η ίδια. Λέω ακόμα ότι ο Βοιωτός στάθηκε ισχυρός σύμμαχος της Λιβαδειάς και ανέδειξε σκάνδαλα και πολλές ανεπάρκειες των δημοτικών αρχόντων. Άρα λέω ότι Καρκάνας και Βοιωτός μαζί συν τους άξιους που θα πλαισιώσουν την "Αξιοκρατία" θα έίναι μια καλύτερη επόμενη μέρα για τον Δήμο και την Λιβαδειά.

ευχαριστώ , αναγνώστης του Blog

φίλος είπε...

Βοιωτέ έκανες Bingo! Keep going!

Ανώνυμος είπε...

Άριστος συνδυασμός Αλέκος- Βοιωτός ή Βοιωτός- Αλέκος, να μην παραξηγηθώ. Ελπίδα, προοπτική, γνώση. Και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ να την έλεγαν την κίνηση σωστό θα ήταν.

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ: ΔΗΜΟΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΜΕΡΙΚΟΙ. ΜΕ ΟΛΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ! ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΗΛΙΘΙΕ.

Ανώνυμος είπε...

Προσέξτε που βάζετε τον πύχη ! Κι άλλοι τον έβαλαν ψηλά, με στόμφο και πομπώδης εκφράσεις και τελικά τον ...πέρασαν απο κάτω ! Ξεκαβαλικέψτε και φτιάξτε πρόγραμμα εφαρμόσιμο και βατό κι αφήστε τις ...αξιοκρατίες, τις αξιοπρέπειες και τις φανφάρες περι αγάπης της πόλης !Κι ο Ρούσσαρης τα ίδια έλεγε και λέει... στα λόγια. Και σ'αυτό το πεδίο Βοιωτέ δυστυχώς είναι ανίκητος,μπορεί να κάνει όπως πρόσφατα το άσπρο ...μαύρο !

αι είπε...

'Αξιοι' της 'Αξιοκρατιας' θα διαδραματισετε σημαντικο ρολο σ αυτόν τον αγωνα για τα κοινα ,αλλα και στα μελλοντικα κοινα της πολης. Στους καιρους τους durftiger είναι δωρο η κάθοδος σας και ο αγωνας σας. 'Προκειται για την ικανοτητα να μεταβαλλεις τα ελαχιστα σε θησαυρούς, χαρη στον τροπο που τα χειρίζεσαι,και που το μεγαλο της αντικρυσμα είναι η αθωοτητα'Ο.Ε

Ανώνυμος είπε...

Τις πράξεις του Ρούσσαρη δεν τις είδες 7.07;
Τη συμβολή του Βοιωτού, του Καρκάνα επίσης θα τις είδες, αν βλέπεις.
Αν μπορεί ο καθένας με ό,τι λέει να σου αλλάζει κεφάλι, ενώ φαίνεται καλύτερα τι κάνει, τότε περιορίσου στα κυβικά σου.

Ροζαλια είπε...

“…στην Ελλάδα δεν έγινε Γαλλική Επανάσταση. Πράγματι, στην Ελλάδα δεν έχει υπάρξει εποχή που ο λαός να έχει επιβάλει, έστω και στοιχειωδώς, τα δικαιώματά του. Και η ευθύνη, εκφράζεται με την ανευθυνότητα της παροιμιώδους φράσης: «εγώ θα διορθώσω το ρωμέικο;». -Ναι, κύριε, εσύ θα διορθώσεις το ρωμέικο, στο χώρο και στον τομέα όπου βρίσκεσαι.“

Κ.Κ