Την ερχόμενη Τρίτη 24 Φεβρουαρίου θα διεξαχθούν οι εκλογές για την ανάδειξη του Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Επαρχίας Λιβαδειάς. Την ψήφο των δημοτικών υπαλλήλων διεκδικούν δύο ψηφοδέλτια: το πρώτο με επικεφαλής τον κ. Κ. Παπαγεωργίου, που εργάζεται στην Οικονομική Υπηρεσία του δήμου Λεβαδέων και το δεύτερο με τον κ. Γ. Χουλιάρα, που υπηρετεί στη Δημοτική Αστυνομία Λιβαδειάς.
Δείτε και μια μικρή δημοσκόπηση μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ.
Κώστα τον λένε τον Παπαγεωργίου. άρα Κ. κι όχι Γ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω ένα θέμα με τα μικρά ονόματα αλλά δεν ξεχνάω ποτέ επώνυμα, φάτσες και πράξεις...:-))
ΑπάντησηΔιαγραφήσημασία δεν έχει πώς τον λένε κάποιον, αλλά τι κάνει για να ζητάει να τον ψηφίσουν άλλοι για να τους εκπροσωπεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι κατ' αρχήν θετικό που υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται να εκπροσωπήσουν τους εργαζόμενους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να είναι δυο ψηφοδέλτια σημαίνει ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις στο πως θα σταθούν απέναντι στα προβλήματα.
Υγιή πράγματα μου φαίνονται.
Αρκεί να είναι θετικές οι προθέσεις και όχι μικροκοματικές ή προσωπικές σκοπιμότητες και φιλοδοξίες, πράγματα συνηθισμένα στις μέρες μας.
πάντα αναρωτιομουν, όσοι εκτίθενται , θεωρούν εαυτούς άξιους, ικανούς, σημαντικούς και αξιόλογους σε απόλυτο ή έστω σε σχετικό βαθμό συγκρίσεως;
ΑπάντησηΔιαγραφήξέρουν ή καλύτερα κατανοούν ότι για να εκπροσωπείς και άλλους, πρέπει να έχεις μια συγκροτημένη προσωπικότητα, μια ιδιαίτερη ικανότητα να μεταστρέφεις τους εκάστοτε συσχετισμούς, μια ακερααιότητα που δεν θα επιτρέπει ηθικές και αξιακές αμφισβητήσεις;
θέτουν τον εαυτό τους στην κρίση των άλλων, στηριζόμενοι στην αυτόνομη κι ελεύθερη πορεία της ζωής και των επιλογών τους που θα αποτελούσε εγγύηση για την μαχητικότητά τους, ή απλώς παίζουν στον θίασο,που χωρίς εισιτήριο, ανεβάζει επί σειρά ετών το έργο; ελαβον=...., και ..... οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις;
είναι πολύ απλοική η τοποθέτησή σου ανώνυμε των 8.45.
ΑπάντησηΔιαγραφήσε καμιά περίπτωση δεν αρκεί το 'ενδιαφέρον', γενικώς και αορίστως.
στη ζωή δυστυχώς, και ιδιαίτερα στο μέσο όρο ανθρώπων, χρειάζονται αποδείξεις, που εξάγονται απ τον βίο και την πολιτεία εκάστου στην ολότητά του.
έτερο; στέκομαι απέναντι στα προβλήματα, όταν πρώτον στέκομαι ενγένει κι όχι υποβοηθούμενος, έχω παρουσία, σθένος και ήθος.
έτερο: οι προσωπική φιλοδοξία δεν σχετίζεται με τις άλλες έννοιες που αναφέρεις, γιατί μπορεί να είναι και υγιής.
έτερο; τα συνηθισμένα πράγματα στις μέρες μας είναι συνηθισμένα, γιατί μας εξυπηρετούν και μόνο όταν μας ενοχλήσουν προσωπικά τα υποτιμούμε.
Έγραψε κάτι ο ανώνυμος των 8.45 που είναι λογικό και φυσικό (εκτός ίσως της αποστροφής περί προσωπικών φιλοδοξιών για την οποία συμφωνώ με την Ροζαλία ότι μπορεί να είναι αγνές και θεμιτές) κι άρχισε το σύνηθες ... μπατιρντί !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαλαρώστε ρε παιδιά, προφανώς πρόκειται για ένα σύλλογο 100-150 εργαζομένων, κάποιοι εκεί πέρα ασχολούνται λιγότερο η περισσότερο με τα συνδικαλιστικά, είτε υποκινούμενοι από προσωπικές φιλοδοξίες είτε από κομματικές σκοπιμότητες, είτε κι από αγνή διάθεση προσφοράς στους συναδέλφους τους και κάποιοι αρχίζουν τα ψυχογραφήματα και τις βαθυστόχαστες αναλύσεις.
Αλλού ο παπάς αλλού τα ράσα του δηλαδή.
Τα πράγματα αγαπητοί φίλοι, είναι πιο απλά (κι όχι απλοικά) από ότι τα παρουσιάζουμε, θέλοντας ίσως να κάνουμε επίδειξη γνώσεων, "υψηλής διανόησης" και "βαθιάς κουλτούρας".
Έλεος πιά με τις αναλύσεις επί παντός επιστητού.
Από πότε προήχθησαν σε "βαθυστόχαστες αναλύσεις" και "βαθιά κουλτούρα", τα αυτονόητα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί να σημαίνουν, τότε, οι πραγματικές φιλοσοφικές αναλύσεις;
Αρκεί με την ημιμάθεια.
φίλε μου, συνήγορε του ανώνυμου των 8.45, πόσο έχεις βαρεθεί μ όλα αυτά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήνα στο παίζουν 'διανόηση ' και χέβι κάλτσουρ, για τόσο απλά ζητήματα, ε πάει πολύ!
Ποιό όμως είναι κουλτούρα δεν μου είπες. να ξέρεις τι είσαι , ποιός είσαι και με ποιόν είσαι;
ποιό είναι υψηλή διανόηση επίσης, να κινείσαι στη ζωή απ το μικρότερο ως το μεγαλύτερο με συνέπεια;
ποιό είναι το ψυχογράφημα και η βαθυστόχαστη ανάλυση, φίλε μου;
που δεν αρκούμαι στο ' δε βαριέσαι μωρέ μικρό συλλογάκι είναι , τι ψαχνς να βρεις, να ούμε;"
δε θα μπω στην ουσία, γιατί βαριέμαι, αλλά να ξέρεις πως ο καθένας μας είναι ένα όλο και είναι ίδιος παντού.
τις επιδείξεις γνώσεων και τα συναφή και γενικώς το δήθεν θα το αντιπαρέλθω γιατί δεν μπορεί να με θυμώσει.
Α και κάτι άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφή¨"παντός επιστητού", είναι για σένα ο κόσμος και τα ανθρώπινα;
κρίμα που εγώ ακόμα ελάχιστα γνωρίζω γι αυτό προσπαθώ να ερμηνεύω και τα μικρά κι ασήμαντα με 'υψηλά διανοήματα" που δανείζομαι για να επιδείξω μια δήθεν βαθιά κουλτούρα!
επειδή παντού χρειάζονται άνθρωποι με προσόντα και συγκροτημένη προσωπικότητα, μακάρι να εκλεγούν τέτοιοι γιατί η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είναι μόνο θέμα αιρετών.
ΑπάντησηΔιαγραφή