Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Το παζάρι της Λιβαδειάς και οι παράγκες

Από χρόνια οι παράγκες που θα στεγάσουν την πανήγυρη της Λιβαδειάς ξεκινούν να δομούνται πριν από τη δημοπρασία η οποία διεξάγεται για να αναδειχθεί ο κατασκευαστής τους είπε στο Δημοτικό Συμβούλιο της Τετάρτης ο δήμαρχος Λεβαδεών κ. Τσιφής. Και είναι έτσι, χωρίς βέβαια να παύει να αποτελεί παθογένεια ο τρόπος που αναδεικνύεται ο μειοδότης για την κατασκευή των πρόχειρων καταστημάτων τα οποία στεγάζουν τους εμπόρους στο ετήσιο παζάρι της πόλης.
Είπε όμως και κάτι άλλο ο κ. δήμαρχος: "Θα κοπούν όλα τα τριπλότυπα πληρωμής φέτος (στους ενοικιαστές/πλανόδιους εμπόρους εννοείται). Το εγγυώμαι προσωπικά".
Τι εννοεί ο κ. Τσιφής (που ο λόγος του είναι και ολίγον δυσνόητος); Πως τις προηγούμενες χρονιές δεν υπήρχαν όλα τα νόμιμα παραστατικά; Ή κάτι άλλο πιο βαθύ;

11 σχόλια:

  1. Ειπώθηκαν πολλά ενδιαφέροντα στο Δ.Σ. της περασμένςη Τετάρτης και θα τα δούμε στη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/24/2008 6:54 μ.μ.

    καλα μου αρεσει που κανετε οτι δεν ξερετε.ολοι ξερουν απλα δεν μιλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην πολεμάτε την μοναδική πολιτιστική εκδήλωση που έχει απομείνει στην Λιβαδειά μας.

    Τα "Πανηγύρεια 2008", αλλιώς "Παζαριώτικα 2008" στην γλώσσα του λαού, πρέπει να διασωθούν.

    Βρακιά, χαλιά, λουκούμια, κάλτσες, Σί Ντί, Παντόφλες, ξανά βρακιά, ξανά χαλιά, άντε και εργαλεία, αποτελούν την χαρά μας. Τι Πάσχα και άλλες τέτοιες χαζοεκδηλώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/25/2008 8:06 π.μ.

    ..'Ολη η Ελλάδα ατέλειωτη παράγκα..!και το χειρότερο χωρίς δημοπρασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/25/2008 8:18 π.μ.

    Η λεγόμενη "γεωργική επανάσταση" τον 12ο αιώνα στη Δυτική Ευρώπη,επέφερε τεράστιες οικονομικές μεταβολές με κυρίαρχη την ανάπτυξη του εμπορίου.Από τα τέλη του ίδιου αιώνα,αρχίζει να διαδίδεται ο θεσμός των εμποροπανηγύρεων,οι οποίες αποτελούσαν στην ουσία μία διαρκή αγορά-ταυτόχρονα σε αυτές,καταγράφονται οι πρώτες εκδηλώσεις του χρηματοπιστωτικού συστήματος.
    Οπότε,μην ανησυχείς,Τροφώνιε,αφού πρόκειται για έναν μακραίωνο θεσμό εγγεγραμμένο στις πολιτισμικές ρίζες των Ευρωπαϊκών λαών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/25/2008 12:50 μ.μ.

    Όταν ήμουν μικρός κι άκουγα να φύγει ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ (τότε ήταν από την Ταμπάχνα και το πολύ μέχρι το φούρνο του Λαδούκου ) εγώ στεναχωρούμουν γιατί να φύγει (θα χάναμε την βόλτα) ο πατέρας μου μου έλεγε «δεν φεύγει μην στενοχωριέσαι και να ξέρεις αυτό, -αυτοί που φωνάζουν να φύγει αυτοί το θέλουν και το στηρίζουν-».
    Τότε δεν τον καταλάβαινα σήμερα όμως μετά από τόσα χρόνια τον θυμάμαι και λέω «πόσο δίκιο είχες όλοι φωνάζουν μα όλοι το θέλουν»
    Συμφέροντα είναι τι να κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/29/2008 9:45 π.μ.

    ΄Τι κόσμος και λαός χτες βράδυ στο παζάρι! Είναι η μόνη "εκδήλωση" μαζικού ενδιαφέροντος. Ντόπιοι και χωρικοί. τ αυτοκίνητα ως το νοσοκομείο, το συνοικισμό, φίσκα ο τόπος. Όλες οι γενιές, όλες σχεδόν οι τάξεις,άντρες και γυναίκες. Πιο κει στα γύρω ταβερνεία, οι ψητοί χοίροι σουβλισμένοι και ροδαλοί ανέμεναν την ώρα της δικής τους "συνεισφοράς" στη γιορτή!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/29/2008 11:46 π.μ.

    τι ψώνισες Ροζαλία;έχει τίποτα καλό ή μόνο για τη βόλτα αξίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος10/29/2008 7:34 μ.μ.

    Ένα γούστο τόχει. μια παρακμή την φέρει. μια προχειρότης! τη φωνάζει.Ένα γέλιο το ρίχνεις. Βλέπεις τη "γριά" του Λαζόπουλου, που πονηρά κοιτάζει χωρίς ναναι ανάγκη πάντα, Bλέπεις τη ξανθά -βαμμένη καρακαηδόνα να σέρνει από δίπλα έναν κακομοίρη συ-ζυγο να πλερώνει. Bλέπεις κυράδες ν αγοράζουν με λίγους παράδες, γερόντια του βουνού και του κάμπου για ζεστά εσώρρουχα, παιδάκια που σκούζουν για το 10ο παιχνίδι, νεαρούς και νεαρές που διακτινίζουν τα βλέμματα, και κάπου κάπου ναι, κοκκινίζουν -Τι ωραίο πράγμα η ντροπή-. Bλέπεις χαλβάδες και παντόφλες, μαζί παν αυτά ε;:::!!,ακούς ατάκες με υπονοούμενα,πολιτική επικαιρότητα, ανέκδοτα για κουμπάρους. Λέει λοιπόν ο κουμπάρος στην κουμπάρα: -ξέρς κουμπάρα μ θέλω να στην πέσω, αλλά αν το κάμω θα χουγιάξεις εσύ και θα μας πιάσουν. Κι η κουμπάρα: -έλα συ κουμπάρε μ και χαζή ειμ εγώ να χουγιάξω;;;!!! τέτοια είδα κι ακουσα χτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ερωτήσεις:

    1.Πόσες παράγκες νόμιμες στήθηκαν και πόσες παράνομες?
    2. Γιατί δεν πάει η αντιπολίτευση να μετρήσει τις παράγκες και να δουν αν ανταποκρίνονται στις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου?
    3. Ποιος εισπράττει τα ενδεχόμενα έσοδα χωρίς παραστατικά (μαυρό χρήμα ) και με ποια αρμοδιότητα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος9/02/2010 6:05 μ.μ.

    το παζαρι ποτε τελιωνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή